Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hier heb je even de correcte url die je wou ingeven om die diepgaande comment te posten: www.hln.be![]()
Liveblog: Europa kondigt extra maatregelen aan tegen Rusland, Russische banken uit internationaal betaalsysteem Swift
Afgelopen nacht zijn zware gevechten gemeld in en om de Oekraïense hoofdstad Kiev. Rusland heeft intussen zijn veto gesteld tegen de resolutie van de Verenigde Naties die de Russische inval in Oekraïne veroordeelt.www.vrt.be
Liever geweren en brandstof leveren aan een oostblokland ipv te zorgen voor hun eigen bevolking... Dan kunnen ze zichzelf nog wat ophemelen dat ze goed bezig zijn. Wat haat ik dit land toch.
Redelijk makkelijk om hier rond te werken: https://jensd.be/1472/windows/install-windows-11-on-unsupported-hardwarethx,
ook die TPM 2.0 ontbreek ik.... wat is me dat voor iets?
en is dat iets da je kan aan zetten? (staat misschien standaard uit?)
vind het toch nogal vrij zware eisen imo.
No biggie. Sommige mensen hebben nu eenmaal niet de capaciteit om verder te denken dan "Hu, Russia bad, NATO good". Als je niet voor jezelf kan denken is dat uiteraard het meest evident.ik denk dat je daar eigenlijk ver alleen mee staat? ik denk dat deze wel degelijk door een groot deel van de bevolking aanvaard zal worden. Onze eigen bevolking wordt op dit moment niet gebombardeerd door de Russen, afaik.
Daar is em, de elitist 9loives go-to-hln fils à papa post want ge wijkt te veel af van het algemeen leftie gedachtegoed dus automatisch hln/toogpraat.Hier heb je even de correcte url die je wou ingeven om die diepgaande comment te posten: www.hln.be
Ik heb een i7 in mijn 5j oude dell xps laptop en ook daar geen W11 mogelijk. Tpm was wel geen issue.windows 11 kan niet op mijn pc![]()
intel core I5 -3470 cpu @ 3.20 ghzte licht? nogtans steeds vlot windows 10 gedraaid...
Nee, ge wijkt te veel af van het “gebruik eens 2 hersencellen gezond verstand” gedachtegoed. Dat is een groot verschil.Daar is em, de elitist 9loives go-to-hln fils à papa post want ge wijkt te veel af van het algemeen leftie gedachtegoed dus automatisch hln/toogpraat.
Ik ben benieuwd naar uw argumenten waarom het een goed idee zou zijn om brandstof en wapens naar Oekraïne te sturen. Gegarandeerd dat ge uw "2 hersencellen gezond verstand" niet zult gebruiken in uw betoog. Anders had ge mij allang gelijk gegeven zonder tegen te stribbelen.Nee, ge wijkt te veel af van het “gebruik eens 2 hersencellen gezond verstand” gedachtegoed. Dat is een groot verschil.
Maar als je dit land toch zo haat, vertrek dan? De grenzen zijn hier gewoon open eh, niemand verplicht u om hier te blijven. Of zou het hier misschien toch allemaal niet zo slecht zijn?

Redelijk makkelijk om hier rond te werken: https://jensd.be/1472/windows/install-windows-11-on-unsupported-hardware
Al op een paar machines gedaan zonder problemen. Updates komen ook gewoon binnen voorlopig.
Oei. Nog niet gevonden in de tijdIk ben het echt beu om elke week 'artikels' op nieuwssites tegen te komen over de identiteit van een mens in een beestenpak. Wanneer stopt dat programma eigenlijk?

Omdat Oekraïne een Europees land is dat momenteel aangevallen wordt door een dictatoriaal, communistisch regime. Een regime dat ze (buiten eventueel het oosten) daar absoluut niet willen en dat volledig tegen onze westerse, vrije maatschappij gaat.Ik ben benieuwd naar uw argumenten waarom het een goed idee zou zijn om brandstof en wapens naar Oekraïne te sturen. Gegarandeerd dat ge uw "2 hersencellen gezond verstand" niet zult gebruiken in uw betoog. Anders had ge mij allang gelijk gegeven zonder tegen te stribbelen.
En op uw 2de ding: ben ik mee bezig![]()
No biggie. Sommige mensen hebben nu eenmaal niet de capaciteit om verder te denken dan "Hu, Russia bad, NATO good". Als je niet voor jezelf kan denken is dat uiteraard het meest evident.
![]()
Daar is em, de elitist 9loives go-to-hln fils à papa post want ge wijkt te veel af van het algemeen leftie gedachtegoed dus automatisch hln/toogpraat.
JaIk kom op veel plaatsen allerhande commentaar tegen dat de oorlog in Oekraïne vervalst is en vrij pro-Putin uitspraken. Zijn dat dan Russiche bots of zijn mensen nu echt zo dom?
Het antwoord is dan gewoon ook beide...Squid: A of B?
Lint: Ja.
![]()