Tah_b00nz0r
Well-known member
Reeds 3 weken geleden stuur ik het schattingsrapport van het appartement door naar men ex, tot op heden geen antwoord... stuur ik haar vandaag een bericht hoe het er mee zit. Krijgt ge ne droge “ben er mee bezig. Asap” terug. Dan argumenteer ik met het feit dat da al 3 weken geleden doorgestuurd is en krijgt ge “
asap” terug.
shit man... wel tijd om gedurende die drie weken ne auto te kopen maar een schattingsrapport laten controleren door een vriendin van haar die makelaarsstage gedaan heeft duurt langer als 3 weken. Daar erger ik me echt kapot aan.
asap” terug.shit man... wel tijd om gedurende die drie weken ne auto te kopen maar een schattingsrapport laten controleren door een vriendin van haar die makelaarsstage gedaan heeft duurt langer als 3 weken. Daar erger ik me echt kapot aan.

en enorm onder de sloef van zijn vrouw). Wist niet van wie de brief kwam, er had nooit mij iemand aangesproken. Heb zelf rondvraag gedaan of mensen last ondervonden van mijn hond, waarbij zelf onze commissaris zei ‘Last van Emilleke? Manee gij!’ Heb dan later de politie aan de deur gehad. Zij hebben geen overlast kunnen vaststellen, de hond lag zelf zonder ook maar 1 blafke te slapen op terras als de politie aanbelden. Ze zeiden dat ze al wisten hoe laat het was als ze zagen van wie de klacht kwam
, zij hebben mij dan geïnformeerd wie gebeld had. Ik heb hem er op aangesproken en met een simpel vriendelijk gesprek zijn we er uit geraakt. Blijkbaar heeft hij vaak de nacht en 1 blaf is voor hem voldoende niet meer in slaap te geraken. Maar met zo’n idioot anoniem briefje maak je het uzelf vree gemakkelijk. En snap wel dat zo’n oud alleenstaand vrouwtje het daar moeilijk mee heeft.
). In een meer bevolkte buurt kan ik me echter wel voorstellen dat wij niet echt welkom zouden zijn.