Squidward
Well-known member
Helaba, ik ben geen incompetente eikel! Hoogstens een incompetente geit.ach; dat hebben leerlingen ook als ze de leerkracht langs voor zien staan![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Helaba, ik ben geen incompetente eikel! Hoogstens een incompetente geit.ach; dat hebben leerlingen ook als ze de leerkracht langs voor zien staan![]()
Hebben we ook overwogen, maar ik heb geen zin om €300 de man te gaan betalen en na den aperitief al scheef bekeken te worden omdat ze merken dat we er toch met 10 zitten.Reserveer eens voor 4 en eens voor 6!
Oké, mss zit je niet allemaal naast elkaar maar bon!
Inkoppertje: hangt het uw keel uit?Keelangine blijft maar aanslepen :-(
Aan zijn gerochel van daarstraks te horen welInkoppertje: hangt het uw keel uit?
Merciveel sterkte, lammeken.

Deze morgen waren het net groene oesters qua textuur en taaiheid@Rochelguy: veel beterschap toegewenst

100% gelijk! Wel het "genoegen" gehad om Ben al eens in real life te mogen ontmoeten en blijkt best eens sympathieke man te zijn.Als leerkracht Ben Weyts op tv zien zitten. Wat een incompetente eikel is die vent toch.
Sympathiek misschien wel, jammer genoeg zoals @Squidward zegt ook regelrecht incompetent.100% gelijk! Wel het "genoegen" gehad om Ben al eens in real life te mogen ontmoeten en blijkt best eens sympathieke man te zijn.
Vandaar mijn 100% gelijk ;-) En niet alleen voor het onderwijs maar voor sport eveneens.Sympathiek misschien wel, jammer genoeg zoals @Squidward zegt ook regelrecht incompetent.
I take offense!!Als leerkracht Ben Weyts op tv zien zitten. Wat een incompetente eikel is die vent toch.
I take offense!!
Als niet-leerkracht zien wij ook dat dat een incompetente eikel is.

De Vlaamse regering wil ook het plafond voor verkiezingsuitgaven niet indexeren. “Het leven wordt duurder dus in de praktijk zullen kandidaten minder kunnen uitgeven", zegt Somers. Met de huidige inflatiecijfers zou dit neerkomen op een vermindering van het campagnebudget in 2024 met meer dan 10 procent. In ruil daarvoor krijgen politici wel meer vrijheid om zelf te kiezen hoe ze dit budget spenderen. Zo zou het verbod op het gebruik van grote reclameborden verdwijnen en zouden commerciële reclamespots op radio, tv en in bioscopen worden toegelaten.

Het grote probleem met politiek is dat het 1 en al fils a papa en ons kent ons is. Daarbij komt nog eens de totale straffeloosheid op vlak van incompetentie of corruptie. Neem nu Freya met haar GSC's. Een beslissing die ons miljarden kost, en ze mag gewoon blijven mee doen. Tommelein idem. Die belooft 15 jaar een terugdraaiende teller, wat hij niet eens KON beloven. In de privé worden zo mensen genadeloos afgestraft (en terecht). Bij de overheid is het een 'en niet meer doen he' en ze gaan door.Als leerkracht Ben Weyts op tv zien zitten. Wat een incompetente eikel is die vent toch.

Doet me denken aan de tijd dat velen nog met dit lelijk ding aan hun broeksriem rond paradeerden:
![]()
Elke. Fucking. Keer.Zo als ge u planten water wilt geven maar dan net met de waterstraal tegen een blaadje zit waardoor dat water overal spettert behalve in de pot.
Hold my kraantjeswaterMeegedaan aan dat Sciensano gezondheidsonderzoek. Het lag er geen klein beetje dik op met de laatste vragen ‘ik vind dat ongezond eten duurder moet’ ‘ik vind dat alcohol in tankstations niet kan’ ‘sigaretten moeten duurder’ Zo een aantal vragen om dan te kunnen zeggen ‘x% van de bevolking wil…’ en hup weer hogere prijzen en Nanny State beslissingen.