Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reserveer eens voor 4 en eens voor 6!

Oké, mss zit je niet allemaal naast elkaar maar bon!
Hebben we ook overwogen, maar ik heb geen zin om €300 de man te gaan betalen en na den aperitief al scheef bekeken te worden omdat ze merken dat we er toch met 10 zitten.

De bedoeling is om met 10 iets te doen, dus ook weinig goesting om dan niet samen te zitten. Er zijn nog andere opties ook, dus we vinden wel iets.

Ik kan ze ook wel begrijpen in waarom ze het niet toelaten (het is allemaal naast mekaar aan een lange bar en ze hebben schrik dat er teveel geroepen gaat worden), maar zet het dan gewoon op u site ipv honderd keer over en weer te mailen.

Over incompetente eikels gesproken...

De Vlaamse regering wil ook het plafond voor verkiezingsuitgaven niet indexeren. “Het leven wordt duurder dus in de praktijk zullen kandidaten minder kunnen uitgeven", zegt Somers. Met de huidige inflatiecijfers zou dit neerkomen op een vermindering van het campagnebudget in 2024 met meer dan 10 procent. In ruil daarvoor krijgen politici wel meer vrijheid om zelf te kiezen hoe ze dit budget spenderen. Zo zou het verbod op het gebruik van grote reclameborden verdwijnen en zouden commerciële reclamespots op radio, tv en in bioscopen worden toegelaten.

Ah nee he. Nu lukt het nog relatief goed om die rommel buiten te sluiten als je een adblocker gebruikt en verkiezingsblaadjes regelrecht in het oud papier gooit. Het laatste waar ik op zit te wachten is om 's avonds geconfronteerd te worden met het bakkes van een Connor Rousseau, Tinne Vander Straten, Alexander De Croo of eender welke andere leugenaar.
Ok, mensen die naar De Afspraak of Ter Zake kijken doen het zichzelf aan, maar ik zit absoluut niet te wachten op een nog meer Veramerikaniseerd medialandschap en dit zet immers de sluizen hiervoor wagewijd open. Die reclame doorspoelen zal dan ook niet meer kunnen, want dat gaan ze ook inmiddels afpakken. :sop:

Als leerkracht Ben Weyts op tv zien zitten. Wat een incompetente eikel is die vent toch.
Het grote probleem met politiek is dat het 1 en al fils a papa en ons kent ons is. Daarbij komt nog eens de totale straffeloosheid op vlak van incompetentie of corruptie. Neem nu Freya met haar GSC's. Een beslissing die ons miljarden kost, en ze mag gewoon blijven mee doen. Tommelein idem. Die belooft 15 jaar een terugdraaiende teller, wat hij niet eens KON beloven. In de privé worden zo mensen genadeloos afgestraft (en terecht). Bij de overheid is het een 'en niet meer doen he' en ze gaan door.
Schauvliege is nog zo'n voorbeeld... compleet labiel mens die bijna te dom is om zelfstandig te ademen.

Ne nieuwe van PostNL die met zijn gigantische camionette gewoon in mijn voortuin stond. Net niet in de planten en lekker over de borduren gereden.
Dat terwijl hij perfect op de strook langs de weg kan parkeren. Wat een gebrek aan respect.
En hij moest hier nog niet eens zijn.
Hij heeft het geweten hoor 😡

Doet me denken aan de tijd dat velen nog met dit lelijk ding aan hun broeksriem rond paradeerden:

61WCVWzBTKL._AC_SX569_.jpg

Dat waren nog eens hoesjes!

Meegedaan aan dat Sciensano gezondheidsonderzoek. Het lag er geen klein beetje dik op met de laatste vragen ‘ik vind dat ongezond eten duurder moet’ ‘ik vind dat alcohol in tankstations niet kan’ ‘sigaretten moeten duurder’ Zo een aantal vragen om dan te kunnen zeggen ‘x% van de bevolking wil…’ en hup weer hogere prijzen en Nanny State beslissingen.

Meegedaan aan dat Sciensano gezondheidsonderzoek. Het lag er geen klein beetje dik op met de laatste vragen ‘ik vind dat ongezond eten duurder moet’ ‘ik vind dat alcohol in tankstations niet kan’ ‘sigaretten moeten duurder’ Zo een aantal vragen om dan te kunnen zeggen ‘x% van de bevolking wil…’ en hup weer hogere prijzen en Nanny State beslissingen.
Hold my kraantjeswater

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan