Da is vanop het balkon (rookpauze) van m'n werk getrokken e.Ligt uw huis vlak aan de sporen? Heb je dan geen last van de treinen?
Ik werk op een seinhuis bij 't spoor..
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Da is vanop het balkon (rookpauze) van m'n werk getrokken e.Ligt uw huis vlak aan de sporen? Heb je dan geen last van de treinen?
Heeft een seinhuis nog dezelfde functie als vroeger? Want ik neem aan dat alles nu toch electronisch gestuurd en getracked is ?Da is vanop het balkon (rookpauze) van m'n werk getrokken e.
Vanacht van 1 tot de middag geslapen. Gegeten, effe gesurft, in de zetel in slaap gevallen en net weer wakker. Bye bye zaterdag
Die werken daar nog met rooksignalen?Da is vanop het balkon (rookpauze) van m'n werk getrokken e.
Yes. En locomotieven recht uit Siberia.Die werken daar nog met rooksignalen?
Bij deze voorlopig nog tevreden met:gewoon een weekend of drie per jaar sneeuw die weg is tegen maandagochtend en begint vrijdagavond meer vraag ik niet, zeker ook niet minder.

Hier trekt 't op niks

Ik ken haar persoonlijk - beroepsmatig.Zo wauw is die nu toch ook niet?
![]()
Heeft een seinhuis nog dezelfde functie als vroeger? Want ik neem aan dat alles nu toch electronisch gestuurd en getracked is ?

Is idd een hoop luchtbullshit.Bestaat er zoiets als YOUNG ict kerel of the Year? Ik ken enkel prijzen voor business leaders... en dat moet ge vergelijken met ict WOMAN of the year... en daar zitten even goed straffe madammen tussen hoor.
Ik kan mis zijn??
Wat trouwens niet wegneemt dat al diene blabla sowieso nen hoop opgrblazen bullshit is hoor.
Dit is trouwens vrij realistisch. Net zoals griep kan het iets zijn dat niet weg gaat, maar waar we wel mee leren omgaan.Het opbod aan corona-pessimisme ... Overal, van reacties op Fb tot mensen op men werk steeds tegen mekaar opbieden hoe lang dit allemaal nog zal duren! "Dit duurt zeker nog een jaar!" "Zot, zeker nog tot 2023!" "Als we tegen 2026 terug normaal kunnen leven zal het snel zijn!" En dan de klepper, "Het is voor de rest van ons leven!".![]()
Zijn daar eigenlijk al serieuze studies of prognoses over? De kans om corona echt uit te roeien lijkt mij ook niet bepaald groot, maar de vraag is hoe nodig dat zal zijn om toch weer een écht normaal leven te leiden. Als we bv. elk jaar bijna heel de bevolking gaan moeten vaccineren, gaat het (nog maar eens) een zeer dure en uitdagende grap worden.Dit is trouwens vrij realistisch. Net zoals griep kan het iets zijn dat niet weg gaat, maar waar we wel mee leren omgaan.
Dit is trouwens vrij realistisch. Net zoals griep kan het iets zijn dat niet weg gaat, maar waar we wel mee leren omgaan.
Jep, maar de actiezones zijn veel uitgebreider e.Heeft een seinhuis nog dezelfde functie als vroeger? Want ik neem aan dat alles nu toch electronisch gestuurd en getracked is ?
Tijd voor een vermelding in het gedaald in achting topic! Vetzak!Frietjes gegeten en een half uur later zelf stoofvleessaus gedraaid in de pot, het lichaam is iets bijzonders