Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ai, net 15x een halve kg havermout van daar gekocht (tegen 0.45€). Was al een paar maanden geleden en moest mijn voorraad aanvullen.Everyday havermout dat tegenwoordig meer gruis dan havermout is, grmbl. Ongelofelijk kwaliteitsverlies, nu ga ik moeten overstappen op een duurdere variant![]()
Ik heb toch geen ruzie met jou?Goedmaaksex ftw!!!
Al heel de dag gigantisch veel last in mijn been. Zitten, staan, wandelen, liggen,.. alles doet pijn. Alsof m'n hernia weet dat 'm morgen verwijderd gaat worden en vandaag iets heeft van "Nog ne laatste goeie!".

QFTDat duvel precies het enige noemenswaardige bier op de wereld is
En als ze binnen een dag of 7 zelf positief test komen er nog wat dagen bijCollega is niet gevaccineerd en haar zoon heeft positief getest. Gevolg: wij kunnen 10 dagen oplossen ipv 0.

iTunes is een ramp op Windows. Ben er vrij zeker van dat ze de ervaring bewust slechter maken dan op MacOS.Apple heeft een waarde van 90 miljard, hoe slaag je er als dergelijk bedrijf in om een stuk rommel als iTunes voor Windows te maken? Ik wil gewoon wat nieuwe muziek op mijn iPhone zetten. Volgens mijn iPhone heb ik 75 GB vrije ruimte, volgens iTunes 20 GB waardoor het synchroniseren niet wilt lukken.
Tja Apple is fantastisch zo lang je binnen hun ecosysteem blijft. iTunes is denk ik 1 van de weinige producten die ook buiten Apple producten kan gebruikt worden. Voor de rest hebben ze tegenwoordig liever dat je een abonnementje neemt op Apple Music en backupped naar iCloud. En daarmee vervallen dus de meeste use cases voor iTunesiTunes is een ramp op Windows. Ben er vrij zeker van dat ze de ervaring bewust slechter maken dan op MacOS.
Enige waar ik dat nog voor gebruik is om een offline backup van mijn telefoon te maken. Voor de rest is dat rommel.Ik suggel al meer dan 20 jaar met mijne rug en ben nu 39.Iets in mijne rug geschoten bij het stofzuigenkben nog maar 31 gvd, da's te vroeg om zo'n dingen voor te hebben.
Lost Ark in België?Lost Ark servers.
Van miserie Sifu moeten spelen.

Tomaten horen niet in de frigo.Ne gin tonic gedronken en de tomaten in m'n frigo zijn jaloers op de kleur van m'n wangen. De temperatuur echter niet, it burns.
Lost Ark servers.
Van miserie Sifu moeten spelen.
Om u te kloten, lijkt me duidelijk.waarom organiseren ze altijd mensenkloterijprotesten op dagen dat ik naar Brussel moet![]()
De code om niet naar die parking te moeten en gewoon ‘t stad in te mogen is ‘les couilles de Tomski’Om u te kloten, lijkt me duidelijk.