Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
De overvloed aan berichten op FB van NL nieuws sites.
De overvloed aan spam mails elke dag, ik ben al multimiljardair en heb zeker al een
fluit
van hier tot op de maan.
Yoshinobu+Taniguchi+Giant+Flute.jpg

Niks van aantrekken. Die mens heeft hetzelfde voor en ziet gelukkig uit.

Het is winter, dus koud. De meeste mensen lopen met een dikke jas buiten. Waarom vindt elke winkel het dan nodig om een warmtegordijn te zetten bij de ingang en de temperatuur tot 24 graden te stoken?

Het is winter, dus koud. De meeste mensen lopen met een dikke jas buiten. Waarom vindt elke winkel het dan nodig om een warmtegordijn te zetten bij de ingang en de temperatuur tot 24 graden te stoken?
Omdat de mensen die er werken ook graag een comfortabele temperatuur hebben. Voor u is het verschil gewoon groter omdat je plots van koud naar warm gaat

Die verkiezing van Young ICT Lady of the Year is toch elke keer een lachertje. Bij de mannen moet je daarvoor een scale-up van 100 man oprichten, bij de vrouwen moet je? Geen idee eigenlijk, de lag ligt bijzonder laag

Die verkiezing van Young ICT Lady of the Year is toch elke keer een lachertje. Bij de mannen moet je daarvoor een scale-up van 100 man oprichten, bij de vrouwen moet je? Geen idee eigenlijk, de lag ligt bijzonder laag
Bestaat er zoiets als YOUNG ict kerel of the Year? Ik ken enkel prijzen voor business leaders... en dat moet ge vergelijken met ict WOMAN of the year... en daar zitten even goed straffe madammen tussen hoor.
Ik kan mis zijn??

Wat trouwens niet wegneemt dat al diene blabla sowieso nen hoop opgrblazen bullshit is hoor 🤷‍♂️.

Vandaag de trap met van dat vuil ruikend afbijtmiddel ingesmeerd. 4 uur in de stank gezeten om erna te merken dat de verf er nog steeds niet deftig afkomt. Al een geluk is het een kleine trap.

Volgend jaar misschien een die geboren was me extra stukskes?

Hier ligt toch net wat sneeuw, en het blijft licht sneeuwen ook.
Nu verwacht mijn Vader toch dat ik naar hem toe ga om te blijven eten 's middags.
Te voet zal een heuse klus worden met mijn huidige rugklachten.
Fietsen is sowieso een groot risico. En daarenboven moet ik in de namiddag nog terug naar huis ook.
Het blijft een ergernis dat mijn oudere broers en zus, in vergelijking met mij, véél minder moeite doen.
Zij zijn stomp geworden voor de psychologische druk die mijn Vader durft te gebruiken, ik ben nog steeds niks verandert.

Wordt ge wakker om de gordijn open te doen en buiten te kijken naar 't witte tapijt.
Belgische grijze regen ja, mijn kloten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan