De overvloed aan berichten op FB van NL nieuws sites.
De overvloed aan spam mails elke dag, ik ben al multimiljardair en heb zeker al eenvan hier tot op de maan.fluit
Niks van aantrekken. Die mens heeft hetzelfde voor en ziet gelukkig uit.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De overvloed aan berichten op FB van NL nieuws sites.
De overvloed aan spam mails elke dag, ik ben al multimiljardair en heb zeker al eenvan hier tot op de maan.fluit
Omdat de mensen die er werken ook graag een comfortabele temperatuur hebben. Voor u is het verschil gewoon groter omdat je plots van koud naar warm gaatHet is winter, dus koud. De meeste mensen lopen met een dikke jas buiten. Waarom vindt elke winkel het dan nodig om een warmtegordijn te zetten bij de ingang en de temperatuur tot 24 graden te stoken?
Ik kies voor :Die verkiezing van Young ICT Lady of the Year is toch elke keer een lachertje. Bij de mannen moet je daarvoor een scale-up van 100 man oprichten, bij de vrouwen moet je? Geen idee eigenlijk, de lag ligt bijzonder laag
Bestaat er zoiets als YOUNG ict kerel of the Year? Ik ken enkel prijzen voor business leaders... en dat moet ge vergelijken met ict WOMAN of the year... en daar zitten even goed straffe madammen tussen hoor.Die verkiezing van Young ICT Lady of the Year is toch elke keer een lachertje. Bij de mannen moet je daarvoor een scale-up van 100 man oprichten, bij de vrouwen moet je? Geen idee eigenlijk, de lag ligt bijzonder laag
.Zo wauw is die nu toch ook niet?
Het komt dus eigenlijk gewoon neer op een vleeskeuring? Want dan vind ik dat er wel een bikini defilé moet zijnZo wauw is die nu toch ook niet?
![]()
Volgend jaar misschien een die geboren was me extra stukskes?Die verkiezing van Young ICT Lady of the Year is toch elke keer een lachertje. Bij de mannen moet je daarvoor een scale-up van 100 man oprichten, bij de vrouwen moet je? Geen idee eigenlijk, de lag ligt bijzonder laag
De huidige ziet er nochtans ook al uit alsof ze geboren is met extra stukskes.Volgend jaar misschien een die geboren was me extra stukskes?
Hier vooral het gebrek aan sneeuw.sneeuw
Hier ligt het goed wit.Wordt ge wakker om de gordijn open te doen en buiten te kijken naar 't witte tapijt.
Belgische grijze regen ja, mijn kloten.
Hier nu een beetje op de daken. Dju had zin om voormiddag op een wit tapijtje rustig te gaan lopen.Hier ligt het goed wit.
Wordt ge wakker om de gordijn open te doen en buiten te kijken naar 't witte tapijt.
Belgische grijze regen ja, mijn kloten.
Toch mooi hoe ze stalingrad heropgebouwd hebben sinds wo2

Ligt uw huis vlak aan de sporen? Heb je dan geen last van de treinen?