Fuuuuuu… De papa is een avond weg dus mogen kinderen kiezen wat te eten. Oudste wil een Pizza Hut. No problem.
De website van PH wil ons adres nooit aannemen - geen idee waarom maar ze geven aan niet te leveren ook al doen ze dat wel - dus moet het via Deliveroo.
Ik bestel. ‘Aan het maken aan het maken’ ‘er is vertraging’ ‘aan het maken aan het maken’ ‘geleverd’. Niet onderweg, neen, geleverd.
Onderhand anderhalf uur aan het wachten, ik kies toch maar om opnieuw te laten leveren.
Na nog eens 20 minuten bel ik toch eens, om zeker te zijn.
Ah, nee mevrouw, Deliveroo daar werk ik echt niet graag mee dus die opnieuw levering daar doe ik niet aan mee. De koerier zal het zelf opgegeten hebben.
Ja maar door de optie ‘opnieuw leveren’ te kiezen, is mijn mogelijkheid tot geld terug wel weg. Bedoelt u nu dat ik én geen eten én mijn geld kwijt ben?
Tja, mevrouw, ik zeg het, ik werk niet graag met Deliveroo. Ik maak geen nieuwe bestelling.
Ik heb dan met Deliveroo gebeld en zij hebben ook van hem het deksel op de neus gekregen dus die meneer was wel zo vriendelijk om het geld terug te storten en op rekening ‘want misschien heeft u even geen zin in leveren’ (lol)
Ik weet het, é, mensen, Deliveroo is redelijk flut en PH is redelijk flut maar ik wou gewoon mijn kleine een plezier doen en dan is dit toch wel kl*.