Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Fuuuuuu… De papa is een avond weg dus mogen kinderen kiezen wat te eten. Oudste wil een Pizza Hut. No problem.
De website van PH wil ons adres nooit aannemen - geen idee waarom maar ze geven aan niet te leveren ook al doen ze dat wel - dus moet het via Deliveroo.
Ik bestel. ‘Aan het maken aan het maken’ ‘er is vertraging’ ‘aan het maken aan het maken’ ‘geleverd’. Niet onderweg, neen, geleverd.
Onderhand anderhalf uur aan het wachten, ik kies toch maar om opnieuw te laten leveren.
Na nog eens 20 minuten bel ik toch eens, om zeker te zijn.

Ah, nee mevrouw, Deliveroo daar werk ik echt niet graag mee dus die opnieuw levering daar doe ik niet aan mee. De koerier zal het zelf opgegeten hebben.

Ja maar door de optie ‘opnieuw leveren’ te kiezen, is mijn mogelijkheid tot geld terug wel weg. Bedoelt u nu dat ik én geen eten én mijn geld kwijt ben?

Tja, mevrouw, ik zeg het, ik werk niet graag met Deliveroo. Ik maak geen nieuwe bestelling.

Ik heb dan met Deliveroo gebeld en zij hebben ook van hem het deksel op de neus gekregen dus die meneer was wel zo vriendelijk om het geld terug te storten en op rekening ‘want misschien heeft u even geen zin in leveren’ (lol)

Ik weet het, é, mensen, Deliveroo is redelijk flut en PH is redelijk flut maar ik wou gewoon mijn kleine een plezier doen en dan is dit toch wel kl*.
Zelf een lasagne pizza maken is vrij eenvoudig (@Squidward , je kan alles voorgemaakt kopen en gewoon laagjes maken) Vriest super goed in en je hebt direct voor een tijdje. Ik weet dat je geen grote goesting hebt om weer te koken maar het is de moeite waard.

lang geleden dat ik nog eens door een vrouw op een bedje ben gelegd, dus :drool:

giphy.gif

Slowchat schattekes
@mods ik wil geen tweede infraction op 2 dagen :unsure:

Waarom zijn er eigenlijk geen Calzone diepvriespizza's?

Ergernis: plastic schaaltjes waarin vlees verpakt zit
Telkens als je het lipje wil gebruiken om het open te maken scheurt of enkel het lipje af of enkel een klein reepje plastic :angry:

Laatst bewerkt door een moderator:
Laatst bewerkt door een moderator:
2,85€… daar hebde kwaliteit voor :unsure:
Je moet soms echt niet naar de prijs kijken hoor.

Heb vorige week of zo een paar domino pizza's laten leveren voor samen met wat maten te eten... dat was +/-11 euro voor 1 pizza (ja buiten de actie aan halve prijs :(). De Casa mama pizza die ik anders koop vind ik stukken beter en was 3€ max.

EDIT :
OOOOHHHHH ik ben eindelijk ingevroren gehakt tegengekomen... https://www.aldi.be/nl/producten/assortiment/vlees/rundsvlees/gemengd-gehakt-2087-1-0.article.html
Ik kan terug de procedure van uit Frankrijk gebruiken. Gewoon zo'n goedkope pizza kopen (https://www.collectandgo.be/colruyt/nl/zoek?searchTerm=everyday+pizza#pdp_3074457345616696695) als bodem (moet je niet zitten klooien met een sauspot open te doen of dat de pizza wak wordt) en daar dan gewoon wat van dat extra korrelgehakt opstrooien, wat hesp, wat spek. Dan veel kaas (mozarella / emmentaler van boni of everyday), origano erop gooien a volonté en dan daar bovenop wat ananas. Ah ja ananas, een doodzonde, maar ben nu eenmaal een zoetekauw...

Moet wel zeggen dat ik dan weinig snoepte ;p.

Laatst bewerkt:
Fuuuuuu… De papa is een avond weg dus mogen kinderen kiezen wat te eten. Oudste wil een Pizza Hut. No problem.
De website van PH wil ons adres nooit aannemen - geen idee waarom maar ze geven aan niet te leveren ook al doen ze dat wel - dus moet het via Deliveroo.
Ik bestel. ‘Aan het maken aan het maken’ ‘er is vertraging’ ‘aan het maken aan het maken’ ‘geleverd’. Niet onderweg, neen, geleverd.
Onderhand anderhalf uur aan het wachten, ik kies toch maar om opnieuw te laten leveren.

Ah, nee mevrouw, Deliveroo daar werk ik echt niet graag mee dus die opnieuw levering daar doe ik niet aan mee. De koerier zal het zelf opgegeten hebben.

Ja maar door de optie ‘opnieuw leveren’ te kiezen, is mijn mogelijkheid tot geld terug wel weg. Bedoelt u nu dat ik én geen eten én mijn geld kwijt ben?

Tja, mevrouw, ik zeg het, ik werk niet graag met Deliveroo. Ik maak geen nieuwe bestelling.

Ik heb dan met Deliveroo gebeld en zij hebben ook van hem het deksel op de neus gekregen dus die meneer was wel zo vriendelijk om het geld terug te storten en op rekening ‘want misschien heeft u even geen zin in leveren’ (lol)

Ik weet het, é, mensen, Deliveroo is redelijk flut en PH is redelijk flut maar ik wou gewoon mijn kleine een plezier doen en dan is dit toch wel kl*.
Wtf zelf opgegeten hebben? Moesten ze dat zeggen tegen een hangry me dan sta ik in de nieuwsarchieven naast die kerel met de jonagold in de aldi

TRUMP na het lezen van deze post:

E8-CA972-B-11-BE-4-CF7-80-E6-A515430339-C5.png

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan