Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
zo'n lasagne van Come a Casa is echt wel te weinig he. Moet ik hier nog een blik Everyday Italiaanse schotel openen en dat terwijl ik geen geraspte kaas meer heb om dat wat op te vrolijken
Als ik lasagne eet, dan eet ik er steeds een afbakbroodje of afbakpistolets bij. Anders idd net te weinig.
Dit dus:
Wie begint er nu met ne lasagne in elkaar te flansen als ge in de Aldi ne kilo hebt voor nog geen 2.50 Euro.

Volwassen, dunno. We weten gewoon dat hij 45+ is.

Verder proberen we zijn leven te rekken tot 57 jaar.
67 graag voor de maatschappij.
maar dan zet ik mijn klakske af zodat ge nog niet weet wie ik ben :eviltongue:
😂 😂

Paar maand terug in ne winkel hier es suikervrij snoep gekocht en gegeten, s nachts serieus diarree gehad.

Nja kon van iets anders zijn, dus paar maand later hetzelfde snoep gekocht en opnieuw diarree. Les geleerd en ni meer gekocht.

Nu zat van ne andere winkel waar ik besteld had van een ander merk ook suikervrij snoep erbij en net weer wakker geworden met, you guessed it, diarree.

Net opgezocht en blijkbaar hebben daar veel mensen last van met suikervrij snoep.
Kijk maar!
Bij deze zijn jullie allemaal gewaarschuwd!

Paar maand terug in ne winkel hier es suikervrij snoep gekocht en gegeten, s nachts serieus diarree gehad.

Nja kon van iets anders zijn, dus paar maand later hetzelfde snoep gekocht en opnieuw diarree. Les geleerd en ni meer gekocht.

Nu zat van ne andere winkel waar ik besteld had van een ander merk ook suikervrij snoep erbij en net weer wakker geworden met, you guessed it, diarree.

Net opgezocht en blijkbaar hebben daar veel mensen last van met suikervrij snoep. Bij deze zijn jullie allemaal gewaarschuwd!
Komt door de suiker"vervangers" die niet opgenomen worden in de darmen en een laxerend effect hebben bij hoge(re) inname?

Staat dat niet vaak aangegeven op de verpakking? Bij suikervrije confituur met maltitol heb ik toch al zien staan "kan laxerend effect hebben".

Staat dat niet vaak aangegeven op de verpakking? Bij suikervrije confituur met maltitol heb ik toch al zien staan "kan laxerend effect hebben".

Niet gezien alleszins.
Enfin der stond in 't groot ne foto op van lekker uitziende snoepkes op de voorkant en ik had al 2 glazen rode wijn op.
Op die moment lees ik niks ni meer maar begin gewoon te eten 🤷‍♂️

Ik werkte samen met een jong gastje die dus de night shift deed in een hotel en overdag ging het woord verkondigen, 6 op 7. Tot zijn verdienste heeft hij het er op het werk nooit over gehad, werkte ook heel correct en hard. Ik weet weinig over GvJ maar ik vond het zonde van zo een jong leven.
Ik heb ook jaren met iemand samengewerkt die getuige van Jehova was en die had het daar ook nooit over op het werk.
Veel collega's op het werk wisten dat niet eens van hem.
Soms werd er wel eens over gesproken, maar dat was dan als ernaar gevraagd werd.
Dat ze geen bloedtransfusies willen, dat ze geen feestdagen of verjaardagen vieren,...

Dat komt inderdaad door de maltitol, veel mensen zijn daar heel gevoelig aan.

Voor meer details verwijs ik u naar de legendarische Amazon review sectie van de sugar free Haribo bears: https://www.amazon.com/Sugar-Free-Gummy-Bears-5LBS/product-reviews/B00CMS97YS

Een paar van de review titels op de eerste pagina:
  • St. Diarrhea’s Day Massacre
  • works as advertised. the gastrointestinal hell that these cause is truly biblical in proportions
  • It’s 5 in the morning and I’m writing this review
  • Tell my mother I love her...
  • Perfect treat for coworkers who can’t be nice

En de deze gaat al een paar jaar rond: https://www.amazon.com/review/R2JGNJ5ZPJT4YC
... bevat literaire pareltjes als
  • The demon bears hadn't released their unholy necromancy upon my stomach yet, so in my moment of ignorant foolishness, I remained seated, still munching on those miniature bear-shaped bombs.
  • my worst fear was upon me; the Satan bears' burning, hot, liquidy dark magic crashed against my anal sphincter like a tidal wave.
  • It took absolutely no effort to expel this demon. Almost immediately, the floodgates of hell were opened and the damned, liquified souls of an entire bag's worth of gummi bears cried as they burned through my sphincter and into the watery abyss below.

Iemand werkende tips voor next level keelpijn? Indien niet mag squid een brouwseltje voorzien maar wel graag iets dat ik kan opsnuiven.

Wie begint er nu met ne lasagne in elkaar te flansen als ge in de Aldi ne kilo hebt voor nog geen 2.50 Euro.
Hier zitten toch gourmands bij elkaar ze.
Niet gezien alleszins.
Enfin der stond in 't groot ne foto op van lekker uitziende snoepkes op de voorkant en ik had al 2 glazen rode wijn op.
Op die moment lees ik niks ni meer maar begin gewoon te eten 🤷‍♂️
Zoals @Lint zegt: maltitol. Zie ook: suikervrije choco van het Boerinneke.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan