Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ah jij bent dus zo iemand van die maddafakkaz die moeilijk zitten te doen en mijn hangry modus next level begint te komen.

Dan is het voor jou hopen dat mijn vrouw mee is of ik laat het innerlijke beest los. Eigenlijk ook best dat ik nooit een zakmes bij heb want dat zijn van die momenten dat het verkeerd zou gaan.
Jij hebt dan nog eens het voordeel dat je nadien in de PV van je collega's de namen kunt omdraaien, zodat het lijkt alsof de andere jou heeft neergestoken en nog wat schadevergoeding eisen.

Waarom zoude dat uit vrije wil drinken en zelfs in huis halen? Het is me een raadsel. Maar hey, nu zijn er weer andere bieren om te proberen. Met het correcte glas uiteraard.
het antwoord staat in de tweede zin.

ergernis twee: nu heb ik er aan gedacht om speculaas mee te brengen van de gb, maar vergeten dat de Nutella op is. Kan iemand me volgende zondag rond 10u PM'en met de melding dat ik Nutella moet kopen (en eitjes). Dank u bij voorbaat.

ergernis twee: nu heb ik er aan gedacht om speculaas mee te brengen van de gb, maar vergeten dat de Nutella op is. Kan iemand me volgende zondag rond 10u PM'en met de melding dat ik Nutella moet kopen (en eitjes). Dank u bij voorbaat.
Tip :

Vervang de vermelde koekjes in het recept door speculoos.

Ik ben niet verantwoordelijk voor de aanslag op de gezondheid noch op die van de lijn!!!!!!!

Met Trump een Clockwork Orange doen: ogen verplicht open en Stromae ‘Santé’ op repeat. Mocht die echt Amerikaan zijn, hij zou waarschijnlijk $2 nog teveel vinden als basisloon voor servers.
Ik ga eens lekker onverdraagzaam zijn: er is IMHO een zekere groep mensen, meestal eerder richting onderkant van de maatschappij, die zich gewoon eens goed willen uitleven, misschien uit frustratie, als je ze een beetje macht geeft.

Elke keer ik zo iemand de eikel zie uithangen tegen een of andere persoon in de dienstensector, liefst nog jobstudenten, krijg ik dat gevoel. Zie ook bv. de legendarische autocontrole, waar men je soms gewoon rotter behandelt dan noodzakelijk, want je wil op dat moment natuurlijk niemand kwaad maken.

Tip :

Vervang de vermelde koekjes in het recept door speculoos.

Ik ben niet verantwoordelijk voor de aanslag op de gezondheid noch op die van de lijn!!!!!!!
stel jij mij nu echt een recept voor? Ik? In de keuken iets klaarmaken? Ge moet hier wel nieuw zijn of mij meestal negeren :p

als ik de benodigheden bekijk heb ik zelf maar 2 ingrediënten van alles wat nodig is :p

Maar het ziet er wel goed uit: daar geef ik u een like voor.

stel jij mij nu echt een recept voor? Ik? In de keuken iets klaarmaken? Ge moet hier wel nieuw zijn of mij meestal negeren :p

als ik de benodigheden bekijk heb ik zelf maar 2 ingrediënten van alles wat nodig is :p

Lijstje maken é

Elke keer ik zo iemand de eikel zie uithangen tegen een of andere persoon in de dienstensector, liefst nog jobstudenten, krijg ik dat gevoel. Zie ook bv. de legendarische autocontrole, waar men je soms gewoon rotter behandelt dan noodzakelijk, want je wil op dat moment natuurlijk niemand kwaad maken.
Ik moet deze week gaan, dat belooft weer inderdaad.
Speciaal soort volk dat ze daar aannemen :unsure: .

Oh ik weet wat de koning der airfry-gebruikers kan !!!

Neen echt, het recept doet het erger overkomen dan het lijkt. Uiteindelijk is dit gewoon zaken afwegen en met elkaar mengen. En daarna gaat het over naar een echt mannenberoep !!! Metselen. Je vervangt de stenen en het cement dan echter met speculoos en creme au beure.
Met dit verschil dat het zo nauw niet komt. Het blijft lekker, ook al mislukt het een beetje. En het is niet zo zwaar, al valt het misschien wel even zwaar op de maag... Maar dat zou je moeten vragen aan jerommeke (of aan de steensnoepers bij suske en wiske)

Maar dit is zó simpel, het is de taart waar veel kindjes het eerst mee de keuken in duiken en is ook echt lekkerrrrrr

ik heb daar zelf een app voor gehad. Op een of andere manier vergeet ik dat ofwel in te vullen ofwel dat ik dat heb.
Lijstje maken voor het maken van het lijstje hé.

Daarmee doel ik dan op een magneet met een papiertje (of post - it als je stinkend rijk bent) waarbij je op schrijft invullen boodschappenlijst
En in uw wagengebruik je dat andere dure post-itje dat je geplakt hebt op uw stuur waarop staat lijstapp opzetten wanneer je de winkel ingaat

Misschien helpt dat?

Ongetwijfeld even moeilijk als soep maken. We weten hoe goed dat afgelopen is
Ik vind soep maken een pak moeilijker...

allez neen dat is niet waar. Iedereen kan soep maken.
Goei soep maken dat is iets anders... Ik kom nog niet aan de enkels van mijn grootmoeders kunsten om soep te maken :drool:

Ik heb liefst een aantal bierglazen van verschillende vormen maar zonder merk op dan is die debiele discussie geen issue.

Alles in grote wijnglazen.
my-nigga.gif

Ik heb van de meeste types bierglazen wel een merkloze variant staan... maar meer wel dan niet pak ik gewoon hetgeen ik bij de hand heb. Meestal is dat een rood wijnglas.
Degenen die zagen daarover (zoals mijn schoonbroer) can fuck off.

Ik moet mijn 6 kasten bierglazen eens uitmesten.
Er staat zoveel moest ik dat ene biertje nog eens drinken - dan heb ik het passende glas!

En ik heb ook veel verschillende zonder merk voor als ik het correcte glas niet in huis heb. :unsure:

het antwoord staat in de tweede zin.

Kan je dat morgen niet kopen?
Mijn gsm staat eigenlijk vol met dat soort memo's..:help:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan