Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Studeren.Niet echt een ergernis, meer een bekommernis. Maandag in het kader van mijn avond masteropleiding examen boekhouden. Theorie is meerkeuze met giscorrectie. Het is al even geleden, maar wat is de beste strategie bij zoiets?![]()
Studeren.
En indien een echte giscorrectie vul je beter niets in als je het echt niet weet.
Daarom dat er ook meer instond dat enkel die droge "studeren" hé. Maar dat is wel de basis, of zoals een leerkracht mij jaren geleden eens zei:Thanks, was ik nog niet opgekomen. 400 pagina's theorie voor iemand zonder financiële achtergrond, dan bestaat de kans nog altijd dat je eens iets niet weet, of twijfelt bij 4 antwoorden. Dus is mijn vraag toch niet zo onterecht denk ik.
Echt dus niet antwoordenThanks, was ik nog niet opgekomen. 400 pagina's theorie voor iemand zonder financiële achtergrond, dan bestaat de kans nog altijd dat je eens iets niet weet, of twijfelt bij 4 antwoorden. Dus is mijn vraag toch niet zo onterecht denk ik.
Echt dus niet antwoorden
Indien je juist hebt : +1
Indien je niet antwoordt : 0
Stel dat wanneer je twijfelt tussen twee antwoorden (50% - 50%)
Dan heb je 50% kans op +1 en 50% kans op -1 = 0.5*1+0.5*(-1)= 0
Je wint er dus niets mee. Dat is ook de reden waarom die giscorrectie bestaat, zonder zou je krijgen
50% kans op +1 en 50% kans op 0 = 0.5*1+0.5*0= 0;5
Goh ik denk dat je dat wel goed kan doen, maar dan steek je er ook veel tijd in volgens mij. Open vragen zijn uiteraard beter, en een mondeling examen waar je echt doorvraagt is om naar begrip te peilen het beste.Ik blijf meerkeuzevragen vooral een luie cop-out van de prof vinden.
Daar ben ik het helemaal mee eens. Op één uitzondering na. Wanneer die echt naar inzicht peilen, en verdere uitleg er niet toe doetIk blijf meerkeuzevragen vooral een luie cop-out van de prof vinden.
Bedankt!Echt dus niet antwoorden
Indien je juist hebt : +1
Indien je niet antwoordt : 0
Stel dat wanneer je twijfelt tussen twee antwoorden (50% - 50%)
Dan heb je 50% kans op +1 en 50% kans op -1 = 0.5*1+0.5*(-1)= 0
Je wint er dus niets mee. Dat is ook de reden waarom die giscorrectie bestaat, zonder zou je krijgen
50% kans op +1 en 50% kans op 0 = 0.5*1+0.5*0= 0;5
Blijkbaar nietIk dacht dat de klassieke giscorrectie al een tijdje afgeschaft was?
. Het is idd vreemd omdat sommige vragen met 4 antwoorden echt dubbelzinnig gesteld zijn. Bij open vragen of mondeling kan je je antwoord kaderen, hier is 't eigenlijk "gissen" naar hoe de prof zijn vragen interpreteert.grensoverschrijdend gedrag , zeg dat em aan zijn kant moet blijvenGuy.
Ik kwam daarstraks thuis van de winkel en zag hem tot mijn grote vrees ook gelijktijdig zwalpend afkomen gefietst.
"Juffrouw, mag ik u eens iets vragen? De volgende keer dat ge naar de Colruyt gaat, pakt dan eens gelijk 2 grote bussen javel mee."
Waarom?
"Dan zal ik eens uw stoep komen schrobben want hij slaagt groen uit."
Ik kijk eens naar de stoep en zie hier en daar wel wat een groene schijn, maar we gaan hiervoor echt geen javel gebruiken, dat is veel te beschadigend voor het milieu en we zijn van plan om in de lente de voortuin opnieuw aan te planten. Ik heb intussen echter al genoeg interacties gehad met Guy om te weten dat de weg van de minste weerstand de beste keuze is als ik niet nog een halfuur in mijn lunchpauze wil verliezen.
"Ok, ik zal nog wel zien wat wij doen."
"HET IS MAAR VOOR U DAT IK HET DOE HOOR! Zet maar volgende week als ge naar de Colruyt geweest zijt de bussen javel achter mijn hek."
Bekijk bijlage 7090
Gelukkig is dat niet iets voor elke dag.En nog wat extra reclame voor die criminelen door de naam van het "liedje" erbij te zetten door de opperrioolgazet. Met wat zijn die eigenlijk hele dagen bezig.Mijn ergernis. De straffeloosheid. Maar o wee als je 56 rijdt waar je 50 mag of ergens te lang parkeert.
Wat een signaal alweer !
Brusselse rappers opgepakt na overval voor videoclip met echt wapen
Drie rappers uit Schaarbeek zijn opgepakt, nadat ze vorige zondag een overval pleegden op een supermarkt. Ze deden het om een videoclip voor hun song op te nemen. Dat schrijft ‘Het Nieuwsblad’. De zaakvoerder heeft een klacht ingediend.
Na ondervraging werden de drie vrijgelaten. De Duitse mitrailleur was blijkbaar niet geladen. Ze hadden wel beloofd de opnames niet te gebruiken, maar de videoclip is toch te zien op YouTube.
![]()
Brusselse rappers opgepakt na overval voor videoclip met echt wapen
Drie rappers uit Schaarbeek zijn opgepakt nadat ze vorige zondag een overval pleegden op een supermarkt in het kader van een videoclip. De zaakvoerder heeft een klacht ingediend.www.hln.be
Lezers te lokken. What else?Met wat zijn die eigenlijk hele dagen bezig.
True, maar die doen het echt wel schaamteloos ten koste van alles. Hierdoor gaan die mannen een pak youtube hits hebben terwijl er anders geen mens die marginalen zou kennen.Lezers te lokken. What else?
Hier op de straat woont ook zo iemand. Als er maar ergens iets gebeurt is meneer erbij om te kijken.Dat gesprek volgt nog wel hoor.De reden dat we hem tot nu toe wat hebben laten begaan in dat stuk voor ons huis, is omdat hij daar volgens mij wat in vlucht omdat zijn relatie met zijn vrouw niet echt optimaal is voor zover ik dat van hun vele lawaaierige en publieke ruzies kan afleiden.
Maar hij mag nu wel een beetje gaan minderen met de bemoeienissen. Toen we hem voor het eerst ontmoetten, was letterlijk het eerste wat hij zei "hoeveel hebben jullie betaald?" en hij was merkbaar slechtgezind toen ik zijn vraag afwimpelde. Het is dat type persoon dat overal zich in moet mengen en uit het verleden heb ik geleerd dat je daar kordaat maar wel voorzichtig mee moet omgaan, want dat is het type dat uw buurt echt kan verzuren als hij daar zin in heeft.
Alsook moet ik opletten dat ik hem niet echt met "Guy" aanspreek zoals in jouw stukje.![]()
Altijd bij uw eerste gedacht blijven.Niet echt een ergernis, meer een bekommernis. Maandag in het kader van mijn avond masteropleiding examen boekhouden. Theorie is meerkeuze met giscorrectie. Het is al even geleden, maar wat is de beste strategie bij zoiets?![]()

Altijd bij uw eerste gedacht blijven.
Als je jezelf begint te corrigeren ga je vaker foute dan juiste correcties doorvoeren.
Allez, dat laatste is vooral uit eigen ervaring
Ik herinner mij dat statistiek een vreselijk meerkeuze examen was
En eenmaal ik afgestudeerd was kwam het jaren later terug als een item in het journaal als 'het vak met het laagste slaagpercentage aan alle Vlaamse universiteiten'![]()