Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet volgens de oude, West-Vlaamse boerenmentaliteit van sommigen!
![]()
Die gevangenisstraf van 21 jaar kan verlengd worden he... die vent geraakt nooit meer buiten de gevangenis hoorGisteren film gezien, JULY 22, van de moorden van Breivik in Noorwegen, goed 10 jaar geleden.
ik vind het eigenlijk wraakroepend dat hij daar maar 21 jaar cel voor krijgt, in een luxe penitentiair systeem dan nog als Noorwegen, waar de maximumstraf maar op 21 jaar ligt, voor asjeblieft 77 MOORDEN !
voor een extremist die per sé een statement wil maken en geen privé leven heeft, is 21 jaar een berekend onderdeel van z'n plan, en helemaal geen obstakel.
en dan te denken dat deze bruggeling levenslang kreeg voor de smokkel van 1 kilo coke...
er is toch iets mis met deze wereld.
Denk je dat?Die gevangenisstraf van 21 jaar kan verlengd worden he... die vent geraakt nooit meer buiten de gevangenis hoor
telkens je uitkijkt naar een eind datum, bam nog es 5 jaar er bij 
Terwijl het in België net andersom is: je krijgt 30 jaar, en je kan al beginnen rekenen en tellen wanneer je vervroegd vrij kan komen....
![]()
Am I a joke to you?
“t is ok Staf!”Waar blijft de blog met leuke foto’s, videos en anekdotes?Bekijk bijlage 7042ene die zich dus net zo geparkeerd heeft.
En ja ik heb een coole trui aan.
Dat zijn daar langverblijvers, best iemand bellen.Bekijk bijlage 7042ene die zich dus net zo geparkeerd heeft.
Dat zijn daar langverblijvers, best iemand bellen.

Nonsense. Verdorvenheid komt uit het diepst van uw ziel. Ene keer de verkeerde Sint Bernard adopteren heeft daar geen invloed op.Ik ben gescheiden dus volgens de logica van die mensen verdorven he!
Haar in een rolstoel voor de balie zetten, op het belleke duwen als er niemand is, "succes he" zeggen en weggaan. Easy.Uw grootmoeder van 94 aanmelden in het WZC is een beetje gelijk moeten zeggen aan de peuterjuf dat uw kleine nog niet zindelijk is. Hoe geef je aan wat ze zich op de hals halen zonder dat je er rechtsomkeer mee moet maken.
May God have mercy on them.
Als dat personeel wat snuistert in jouw postgeschiedenis hier, komen ze vast wel tot een oplossing.Uw grootmoeder van 94 aanmelden in het WZC is een beetje gelijk moeten zeggen aan de peuterjuf dat uw kleine nog niet zindelijk is. Hoe geef je aan wat ze zich op de hals halen zonder dat je er rechtsomkeer mee moet maken.
May God have mercy on them.
Toch genoeg series die elke aflevering een afgerond verhaal hebben? The Simpsons, MacGyver, Morse, ...
't is mede dankzij die thread dat ik eraan begonnen ben![]()

Bekijk bijlage 7042ene die zich dus net zo geparkeerd heeft.
Clickbait![]()
Prime - The Expanse
Ik bedoelde S06 in m'n post, foutje. Dus de 'dogs' die we dit seizoen al gezien hebben, komen eigenlijk uit die novella, dat wist ik niet. Ep5: Drummer :love: Die 'dogs' komen dus inderdaad uit de novella Strange Dogs. Verder gaan ze niets meer doen met de proto story in de show. Ik vind het...www.beyondgaming.be
Er is zelfs speciaal een thread voor, dus dan moet het wel goed zijn!
Ik maak stickers/kaartjes voor zo een eikels. Check mn instaBekijk bijlage 7042ene die zich dus net zo geparkeerd heeft.

Voor wie het in het Nederlands wil (mijn kennis van Engelse lijmtermen is nogal beperkt), hier:.Afdrukken en in je rommelvakje leggen (dat vakje met lege(?) batterijen, half opgedroogde lijm, stukjes touw en ongebruikte ikea-boutjes dat je sowieso thuis hebt)