Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Van die vecro stripbandjes aanschaffen!Kan iemand mij eens uitleggen hoe ne kabel, als ge die gewoon ergens in een schuif/tas ofzo legt, altijd maar dan ook altijd zichzelf in duizend knopen weet te leggen?
Ik heb tot mijn 5de moeten oefenen om een fatsoenlijk knoopke te maken. Maar why bother hé, die dingen leggen hun eigen elke fucking keer zelf in de knoop![]()

Van die vecro stripbandjes aanschaffen!![]()

Mensen die afkomen met "hey hoe is het?"
Wanneer je ze amper hoort.
Aka ze hebben iets nodig.
Dat kunt ge tenminste nog opeten.Herbalife pottekes verkopen dus!
Dat krijg ik nu ook niet meteen binnen. Dat is een doorschuivertje naar @kay-gellMeestal komen ze met shit af. Dat krijg ik niet binnen.
Betreft: tussenkomst vaccinaties
Beste
Wij hebben uw aanvraag voor een tussenkomst in vaccinaties goed ontvangen.
Helaas kunnen wij geen terugbetaling voorzien want er werd niet aan de voorwaarden voldaan om recht te hebben op deze tussenkomst, namelijk
Bijgevolg bezorgen wij u hierbij de originele stukken terug.
Heeft u vragen of is bepaalde informatie niet duidelijk, aarzel niet om ons te contacteren. Dat kan via bovenvermelde contactgegevens of in het LM Plus-kantoor in uw buurt.
Met vriendelijke groeten
Gewoon nog eens opnieuw opsturen zou ik zeggen!Vorige week griepvaccin gaan uithalen bij de apotheek en laten zetten (zowel ik als mijn ouders).
Ik ga achteraf de briefjes van de apotheek binnen doen bij het ziekenfonds, dag erna stond mijn geld al op mijn rekening.
Mijn ouders krijgen vandaag een brief waar de papiertjes van de apotheek weer bij zitten omdat ze niet voldoen aan de voorwaarden, welke voorwaarden dat echter zijn?
Brief:
Ik denk wel dat ze achter die "namelijk" iets vergeten zijn.
Ik zou ook niet weten wat het probleem zou kunnen zijn, de afgelopen jaren hebben ze dat altijd zonder problemen terug gekregen.
Mensen die afkomen met "hey hoe is het?"
Wanneer je ze amper hoort.
Aka ze hebben iets nodig.
Net eens opgezocht, dat verschilt blijkbaar nogal van ziekenfonds tot ziekenfonds, die bedragen.Gewoon nog eens opnieuw opsturen zou ik zeggen!
Enige wat wel kan, is dat ze al over hun bedrag zitten voor vaccins. Ik denk dat ik maar 20 euro per jaar aan terugbetaling vaccins krijg bvb. Als ze bvb pneumovax of prolia of zo ook al hebben ingediend, kan het wel.
Uitzoeken of je dat bedrag hebt betaald of niet, indien niet: vandaag contact opnemen met het ziekenhuis.Ale lap, krijg ik net een brief van het ziekenhuis dat er een rekening niet betaald zou zijn.
Dadelijk eens nakijken, maar als die niet betaald is, dan betekend dat dat ik die factuur ook niet gekregen heb.
Alle facturen die hier binnen komen worden altijd op tijd betaald, zonder uitzondering.
De vraag is, als ik die dus niet gekregen heb, kan ik dan onder die boete uitkomen? Het is immers toch niet mijn fout als ik de factuur niet gekregen heb.
Moeilijk te bewijzen natuurlijk. Je krijgt meestal 1 of 2 herinneringen. Ik heb eens een incassobureau in mijn mailbox gehad na mijn verhuis omdat ik 1 herinnering van een ziekenhuisfactuur genegeerd had. (want DAN kunnen ze wel ineens mailen ipv brieven sturen) en toen ik contact opnam en zei dat ik meteen had betaald moest ik de extra kosten niet betalen.Ale lap, krijg ik net een brief van het ziekenhuis dat er een rekening niet betaald zou zijn.
Dadelijk eens nakijken, maar als die niet betaald is, dan betekend dat dat ik die factuur ook niet gekregen heb.
Alle facturen die hier binnen komen worden altijd op tijd betaald, zonder uitzondering.
De vraag is, als ik die dus niet gekregen heb, kan ik dan onder die boete uitkomen? Het is immers toch niet mijn fout als ik de factuur niet gekregen heb.
Toen mijn vader is gestorven (moeder al veel vroeger) en mijn broer en ik alles erfden, werden we plots eigenaar van een stokoud appartementje ergens aan de zee. Ik zat in het buitenland, en mijn broer is niet echt goed met papierwerk. Kennelijk is daar toen een factuur van het water toegekomen (Farys) in die brievenbus, die niemand uiteraard heeft betaald.Moeilijk te bewijzen natuurlijk. Je krijgt meestal 1 of 2 herinneringen. Ik heb eens een incassobureau in mijn mailbox gehad na mijn verhuis omdat ik 1 herinnering van een ziekenhuisfactuur genegeerd had. (want DAN kunnen ze wel ineens mailen ipv brieven sturen) en toen ik contact opnam en zei dat ik meteen had betaald moest ik de extra kosten niet betalen.
pakje van 100 gram versturen via bpost: 32,50 euro
zelfde pakketje via DPD: 15 euro
en bpost maar klagen dat ze business mislopen door "de buitenlandse concurrenten"
Ik wil een euroke meer betalen om de BE economie te steunen, maar meer dan het dubbele? nee merci zenne.