Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
De postbode maakt het zich de laatste weken vrij gemakkelijk. Dat ik regelmatig ook de post van de buren krijg dat is al even, dat vind ik niet erg die steek ik gewoon bij de buren in de brievenbus. Maar sinds begin december wekelijks dat ik post krijg van mensen die in verschillende straten verder wonen of zelfs in een heel andere wijk. In't begin stapte ik nog in de auto om die brieven juist te posten maar daar heb ik precies niet meer zoveel zin in.

De postbode maakt het zich de laatste weken vrij gemakkelijk. Dat ik regelmatig ook de post van de buren krijg dat is al even, dat vind ik niet erg die steek ik gewoon bij de buren in de brievenbus. Maar sinds begin december wekelijks dat ik post krijg van mensen die in verschillende straten verder wonen of zelfs in een heel andere wijk. In't begin stapte ik nog in de auto om die brieven juist te posten maar daar heb ik precies niet meer zoveel zin in.
Proficiat met je nieuwe job. Alle gekheid op een stokje,, knap dat je het doet, maar dat hoeft natuurlijk niet. Je kan ook gewoon die brieven terug in de rode brievenbus steken of deponeren bij Bpost. Klachtenmail kan ook en dan heb je binnenkort een andere postbode.

Proficiat met je nieuwe job. Alle gekheid op een stokje,, knap dat je het doet, maar dat hoeft natuurlijk niet. Je kan ook gewoon die brieven terug in de rode brievenbus steken of deponeren bij Bpost. Klachtenmail kan ook en dan heb je binnenkort een andere postbode.
Ik weet het maar soms is het makkelijker om die brieven zelf te posten omdat de rode brievenbus verder ligt of meer omrijden is.
Klachtenmail heb ik ook al gedacht maar wat als die postbode dan wat rancuneus is en mijn brieven fout begint te posten. En die mensen zijn dan misschien niet zo lief en doen geen moeite om die brieven juist te bezorgen...

Ik weet het maar soms is het makkelijker om die brieven zelf te posten omdat de rode brievenbus verder ligt of meer omrijden is.
Klachtenmail heb ik ook al gedacht maar wat als die postbode dan wat rancuneus is en mijn brieven fout begint te posten. En die mensen zijn dan misschien niet zo lief en doen geen moeite om die brieven juist te bezorgen...
Dan ontvang je rappels en laat je Bpost weten dat je de eerste brieven nooit krijgt verwijzend naar je eerste klacht.

Sinds ik 10 jaar geleden eens een fout geposte doos van zalando pas na 2 dagen 10 huizen verderop ging afgeven en daar nog werd uitgescholden ook is alles wat in mijn brievenbus zit voor mij!

Heeft nog nooit iets echt interessant tussen gezeten.

Allee, na gigantisch veel tijd verspild te hebben in de wacht bij Luminus vanmorgen gaat meneer es snel voor zijn eigen een hotel boeken

Alleen vult meneer het foute mailadres in voor de bevestiging.
Ah geen probleem denkt ge dan, ik log in met dat fout mail adres en mijn paswoord.
Eerst bevestigen dat ik geen robot ben door aan te duiden waar ik allemaal bootjes zie op de foto

Paswoord: fout

"Tiens, misschien eens zien subiet of ik dat paswoord niet zichtbaar kan maken om te dubbel checken"

--> Bevestigt eerst nog maar es dat ge gene robot zijt door bootjes aan te duiden.
Vult paswoord in dat ik niet kan zien, paswoord: fout

Ok, geen probleem. Ik probeer es met een ander paswoord dat ik soms gebruik, misschien ben ik daarnet wat te snel geweest.
--> Bevestigt eerst nog maar es dat ge gene robot zijt door bootjes aan te duiden.

Paswoord: fout

Dus bel ik naar de klantendienst.
Press 1 for English, appuyez 2 pour le francais.

*duwt 1*

Press 1 for a hotel booking, press 2 for godweetwat.

*duwt 1*

"Please hold the line" en een muziekske.

Soit, gelukkig daar niet superlang moeten wachten maar redelijk frustrerend dus en kan alleen mijn eigen lompigheid verwijten.

Normaal zouden we in februari verlengd weekendje weg zijn “naar de zon”, maar gisteren kreeg ze terug opstoot van infectie en via spoed extra controle. Terug antibiotica en alles wel weer onder controle, maar deed ons vooral beseffen dat iets als een vliegvakantie voorlopig nog geen optie is.

Ik wil mijn tv abonnement bij Proximus opzeggen.

Via de app krijg ik het niet geregeld, via de telefoon kunt ge het niet regelen.

Dan maar via de website, alle velden ingevuld en duw op verzenden: formulier is tijdelijk onbeschikbaar, probeer later opnieuw.

Wat een klote boel djeezes

Volgende keer een foto nemen van pissende Sobotka en op a3s afdrukken. Plastificeren en ernaast hangen. Priceless.
Neeje:

YZIURfP.jpeg

Via de app krijg ik het niet geregeld, via de telefoon kunt ge het niet regelen.

Dan maar via de website, alle velden ingevuld en duw op verzenden: formulier is tijdelijk onbeschikbaar, probeer later opnieuw.

Ik heb gewoon een vrij eenvoudige vraag om de plaats van mijn aansluiting eventueel te verplaatsen, vrij onmogelijk om daar een deftig antwoord op te krijgen. Vreselijk bedrijf.

Die website is ook zo een parel hé. "Stuur ons een mail" om dan een heel keuzemenu te doorlopen om uiteindelijk uit te komen op "je kan ons bellen via XXX". Ik heb zo eens quasi alle mogelijkheden doorlopen, op geen enkel moment kan je ze een mailtje sturen.

ook slecht gekomen daarop toen ik gsm abonnement wou afzeggen.
Om een nieuw aan te vragen gaat alles heel vlot hoor, maar om iets af te zeggen.. Ook een taktiek om klanten te proberen te houden natuurlijk, maar wel de verkeerde.

Negatief. Tienduizenden besmettingen per dag met Omicron en ik slaag erin om griep te krijgen :unsure:
Same. Influenza / griep gehad (zwaar bronchitis als gevolg) maar steeds negatief getest op covid.

Echter staat er vandaag een artikel in de krant dat een infectie van influenza en andere verkoudheidsvirussen ook je T-cellen verhoogt waardoor je minder kans hebt, besmet te geraken met Covid.

In feite is zwaar verkouden worden aldus ook een soort boostershot.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan