Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoera!Negatief. Tienduizenden besmettingen per dag met Omicron en ik slaag erin om griep te krijgen![]()

Ons moeke zei vroeger altijd al dat ik een specialleke wasHoera!
![]()

Proficiat met je nieuwe job. Alle gekheid op een stokje,, knap dat je het doet, maar dat hoeft natuurlijk niet. Je kan ook gewoon die brieven terug in de rode brievenbus steken of deponeren bij Bpost. Klachtenmail kan ook en dan heb je binnenkort een andere postbode.De postbode maakt het zich de laatste weken vrij gemakkelijk. Dat ik regelmatig ook de post van de buren krijg dat is al even, dat vind ik niet erg die steek ik gewoon bij de buren in de brievenbus. Maar sinds begin december wekelijks dat ik post krijg van mensen die in verschillende straten verder wonen of zelfs in een heel andere wijk. In't begin stapte ik nog in de auto om die brieven juist te posten maar daar heb ik precies niet meer zoveel zin in.
Ik weet het maar soms is het makkelijker om die brieven zelf te posten omdat de rode brievenbus verder ligt of meer omrijden is.Proficiat met je nieuwe job. Alle gekheid op een stokje,, knap dat je het doet, maar dat hoeft natuurlijk niet. Je kan ook gewoon die brieven terug in de rode brievenbus steken of deponeren bij Bpost. Klachtenmail kan ook en dan heb je binnenkort een andere postbode.
Waarschijnlijk zegt ze dat nog altijdOns moeke zei vroeger altijd al dat ik een specialleke was![]()

Dan ontvang je rappels en laat je Bpost weten dat je de eerste brieven nooit krijgt verwijzend naar je eerste klacht.Ik weet het maar soms is het makkelijker om die brieven zelf te posten omdat de rode brievenbus verder ligt of meer omrijden is.
Klachtenmail heb ik ook al gedacht maar wat als die postbode dan wat rancuneus is en mijn brieven fout begint te posten. En die mensen zijn dan misschien niet zo lief en doen geen moeite om die brieven juist te bezorgen...
De postbode maakt het zich de laatste weken vrij gemakkelijk. Dat ik regelmatig ook de post van de buren krijg dat is al even, dat vind ik niet erg die steek ik gewoon bij de buren in de brievenbus. Maar sinds begin december wekelijks dat ik post krijg van mensen die in verschillende straten verder wonen of zelfs in een heel andere wijk. In't begin stapte ik nog in de auto om die brieven juist te posten maar daar heb ik precies niet meer zoveel zin in.
Ons moeke is vorige zomer overleden. Hup, ga u nu maar ergens in een hoekske schuldig voelenWaarschijnlijk zegt ze dat nog altijd![]()

Neeje:Volgende keer een foto nemen van pissende Sobotka en op a3s afdrukken. Plastificeren en ernaast hangen. Priceless.
Ik wil mijn tv abonnement bij Proximus opzeggen.
Via de app krijg ik het niet geregeld, via de telefoon kunt ge het niet regelen.
Dan maar via de website, alle velden ingevuld en duw op verzenden: formulier is tijdelijk onbeschikbaar, probeer later opnieuw.
Wat een klote boel djeezes
ook slecht gekomen daarop toen ik gsm abonnement wou afzeggen.Ik wil mijn tv abonnement bij Proximus opzeggen.
Via de app krijg ik het niet geregeld, via de telefoon kunt ge het niet regelen.
Dan maar via de website, alle velden ingevuld en duw op verzenden: formulier is tijdelijk onbeschikbaar, probeer later opnieuw.
Op dat vlak is er geen verschil, maar je hebt duidelijk maar de helft van de conversatie gevolgd / gelezen.Maar jij loog ook tegen uw moeder dus wat is dan het verschil

Same. Influenza / griep gehad (zwaar bronchitis als gevolg) maar steeds negatief getest op covid.Negatief. Tienduizenden besmettingen per dag met Omicron en ik slaag erin om griep te krijgen![]()
Boostersnot als het wareIn feite is zwaar verkouden worden aldus ook een soort boostershot.
Mss ook wel een film voor u:Ik wil mijn tv abonnement bij Proximus opzeggen.