Str8_6
Well-known member
Dat zou tevens het laatste telefoontje van die "moeder" met haar kind kunnen zijn ook. Dan zou ze wel gewenst hebben dat ze toch uit haar kaf gekropen was.Nu ja als je dan toch eens gedronken hebt (en dus gelogen hebt tegen uw moeder), dan is die vraagstelling zinloos niet?
En jij waart dat misschien niet, maar véél jongeren zijn wél eens rebels / dwars tegen de ouders gedurende hun jeugd.
Als jij als tiener stomdronken zou geweest zijn en je belt je moeder op en je zegt: Ma ik heb géén geld bij en ik ben zat kom je mij halen aub!
En ze zegt: Ah neen hé! Als ik je één keer zou komen halen, dan stimuleert dit dronken rijden! *KLIK* telefoon op de haak ..
Wat ga je dan als idiote tiener doen denk je?Jij en ik niet, maar een tiener. Die rijdt dan gewoon met de wagen dronken naar huis hoor ..
(toch het vrij groot aantal van de tieners)
Maar goed dat was uw moeder haar keuze natuurlijk .. en jij dronk toch niet dus no problemo![]()
Mijn kind gaat mij op ieder uur van de nacht mogen bellen daarvoor. Liever dat dan dat hij nooit meer thuis komt. En ook al is hij niet de chauffeur. Als de chauffeur zat is dan stapt hij niet in. En doet hij het 1 keer dat ik het weet dan zal hij heel lang thuis zitten voor hij nog eens buiten mag.
Jij en ik niet, maar een tiener. Die rijdt dan gewoon met de wagen dronken naar huis hoor ..