Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee, Oost-Vlamingen die denken dat worden vervangen kan worden door komen, die zijn het probleem. Hoe verzin je het om ipv “ik word er zot van” “ik kom er zot van” te zeggen. Zo zitten er hier op het forum ook die dat zeggen. Die zouden ze moeten stenigen.

Alsof hun accenten al niet lelijk genoeg zijn zonder dat ze de foute werkwoorden gaan gebruiken :unsure:
Hmm, dat lijkt mij eerder iets West-Vlaams eerlijk gezegd, is echt niet iets typisch Oost-Vlaams. Er zijn wel streken tegen West-Vlaanderen waar ze dat ook gebruiken.

En accenten zijn nooit lelijk. We moeten die koesteren. :hug:

Hmm, dat lijkt mij eerder iets West-Vlaams eerlijk gezegd, is echt niet iets typisch Oost-Vlaams. Er zijn wel streken tegen West-Vlaanderen waar ze dat ook gebruiken.

En accenten zijn nooit lelijk. We moeten die koesteren. :hug:
Alles ten westen van Antwerpen is een pot nat voor mij. Al heb ik wel een speciaal plekje in mijn hart voor mijn haat jegens Gent. :unsure:

Bedoelt ge alles links langs Antwerpen?
Liefst zou ik Antwerpen ook nog aan de andere kant hebben want wie wil er nu Antwerpen hebben? Het Brussel van Vlaanderen. Gewoon Limburg als enkele heerschappij over het plebs. Van de rest maken we een dierentuin waar we dan met z’n allen de verschillende stammen kunnen bekijken en er pindanootjes naar gooien. Een beetje Expo 58 v2.0

Kerstboomlampjes :angry: Elk jaar een geklooi om die uit de war te krijgen.

Tip voor januari: ipv op een hoopke in een doos gooien, rond een kartonnen buisje (van keukenrol of opgerold stuk karton) rollen. Dan kan je die volgend jaar probleemloos terug afrollen en is er geen war om iets uit te krijgen.

Liefst zou ik Antwerpen ook nog aan de andere kant hebben want wie wil er nu Antwerpen hebben? Het Brussel van Vlaanderen. Gewoon Limburg als enkele heerschappij over het plebs. Van de rest maken we een dierentuin waar we dan met z’n allen de verschillende stammen kunnen bekijken en er pindanootjes naar gooien. Een beetje Expo 58 v2.0
Jah, tijd dat we den duits nog eens wat laten annexeren, er zijn er hier precies wat teveel noten op hun zang aan het krijgen zijn :unsure:

epic game launcher die bij het doorbladeren van de catalogus altijd onderaan start waardoor je eerst weer naar boven moet scrollen en dan weer naar onderen om naar de volgende blz. te gaan... :angry:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan