Voila, dit dus.als ik het goed begrijp gebruik je langs vooral in de 'bewegende' zin. passeren langs, wandelen langs. Naast is in rust: het ligt naast de tv, zit naast mij.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voila, dit dus.als ik het goed begrijp gebruik je langs vooral in de 'bewegende' zin. passeren langs, wandelen langs. Naast is in rust: het ligt naast de tv, zit naast mij.
Hmm, dat lijkt mij eerder iets West-Vlaams eerlijk gezegd, is echt niet iets typisch Oost-Vlaams. Er zijn wel streken tegen West-Vlaanderen waar ze dat ook gebruiken.Nee, Oost-Vlamingen die denken dat worden vervangen kan worden door komen, die zijn het probleem. Hoe verzin je het om ipv “ik word er zot van” “ik kom er zot van” te zeggen. Zo zitten er hier op het forum ook die dat zeggen. Die zouden ze moeten stenigen.
Alsof hun accenten al niet lelijk genoeg zijn zonder dat ze de foute werkwoorden gaan gebruiken![]()

Alles ten westen van Antwerpen is een pot nat voor mij. Al heb ik wel een speciaal plekje in mijn hart voor mijn haat jegens Gent.Hmm, dat lijkt mij eerder iets West-Vlaams eerlijk gezegd, is echt niet iets typisch Oost-Vlaams. Er zijn wel streken tegen West-Vlaanderen waar ze dat ook gebruiken.
En accenten zijn nooit lelijk. We moeten die koesteren.![]()

Alles ten westen van Antwerpen is een pot nat voor mij. Al heb ik wel een speciaal plekje in mijn hart voor mijn haat jegens Gent.![]()

Bedoelt ge alles links langs Antwerpen?Alles ten westen van Antwerpen is een pot nat voor mij. Al heb ik wel een speciaal plekje in mijn hart voor mijn haat jegens Gent.![]()
Liefst zou ik Antwerpen ook nog aan de andere kant hebben want wie wil er nu Antwerpen hebben? Het Brussel van Vlaanderen. Gewoon Limburg als enkele heerschappij over het plebs. Van de rest maken we een dierentuin waar we dan met z’n allen de verschillende stammen kunnen bekijken en er pindanootjes naar gooien. Een beetje Expo 58 v2.0Bedoelt ge alles links langs Antwerpen?
KerstboomlampjesElk jaar een geklooi om die uit de war te krijgen.
Jah, tijd dat we den duits nog eens wat laten annexeren, er zijn er hier precies wat teveel noten op hun zang aan het krijgen zijnLiefst zou ik Antwerpen ook nog aan de andere kant hebben want wie wil er nu Antwerpen hebben? Het Brussel van Vlaanderen. Gewoon Limburg als enkele heerschappij over het plebs. Van de rest maken we een dierentuin waar we dan met z’n allen de verschillende stammen kunnen bekijken en er pindanootjes naar gooien. Een beetje Expo 58 v2.0

Dan ben je uitgeslapen.Wakker en ik wou uitslapen
Geniet ervan. Eens Oost-Vlaanderen onder Limburgs bewind valt en je dagelijks om 04:00 in de mijn mag komen werken is het gedaan met uitslapen!Wakker en ik wou uitslapen
Begrijpbaar, tegen dat ze de veiligheidsvoorschriften hebben voorgelezen. Dan kunnen ze misschien tegen 10u beginnen.Geniet ervan. Eens Oost-Vlaanderen onder Limburgs bewind valt en je dagelijks om 04:00 in de mijn mag komen werken is het gedaan met uitslapen!
De veiligheid van onze slaven is onze topprioriteit.Begrijpbaar, tegen dat ze de veiligheidsvoorschriften hebben voorgelezen. Dan kunnen ze misschien tegen 10u beginnen.
Dan ben je uitgeslapen.
Ik heb dat getyped en ben als een blok terug in slaap gevallen.Geniet ervan. Eens Oost-Vlaanderen onder Limburgs bewind valt en je dagelijks om 04:00 in de mijn mag komen werken is het gedaan met uitslapen!
Vreemd, want lag al een half uur wakker.Wel, als ge elk jaar diezelfde ijzerwinkel opnieuw zetMensen dat nen ijzeren kerstboom kopen, foto posten en daaronder schrijven:
Like WTF, ne echte kerstboom is plots niet ecologisch meer en ne plastieken ijzerwinkel is iets ecologisch?!