De beste 4 jaar van je levenIk tel af ja, als je dat bedoelt?
vanaf 40 mag ik afzwaaien, of ik kan door doen tot '44, dan kan mijn madam ook afzwaaien. Weet niet of ik hier 4 jaar alleen thuis wil zitten overdag.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De beste 4 jaar van je levenIk tel af ja, als je dat bedoelt?
vanaf 40 mag ik afzwaaien, of ik kan door doen tot '44, dan kan mijn madam ook afzwaaien. Weet niet of ik hier 4 jaar alleen thuis wil zitten overdag.

Als je bij het opbergen wat tijd neemt om dat fatsoenlijk te doen, dan heb je dat probleem toch niet?KerstboomlampjesElk jaar een geklooi om die uit de war te krijgen.
Als je bij het opbergen wat tijd neemt om dat fatsoenlijk te doen, dan heb je dat probleem toch niet?
Niet voor mensen die ze netjes oprollen vooraleer ze weg te bergen!KerstboomlampjesElk jaar een geklooi om die uit de war te krijgen.

Heb ik ook al gehoord dat er een verschil is tussen garage niet in of niet uit kunnen. Waarom er een verschil is weet ik niet, want het is in beide gevallen gewoon fout geparkeerd.
En het meest frappante is dan nog dat er op nog geen 100m een 'grote markt' is waar er plaats is voor om en bij de 100 wagens en waar je dag in en dag uit gratis kan parkeren.
Maarja waarom zou je u 100m verder parkeren als je je toch lekker dichtbij fout kan parkeren zonder gevolgen ?
Dat is niet zo en is nooit zo geweest. Dat is een urban legend die bepaalde politiezones proberen te misbruiken, maar als je aandringt, kunnen ze niet anders dan slepen op de ander zijn kosten.Je kunt alleen laten takelen op die gast zijn kosten als je niet met uw wagen uit uw garage kan rijden. Als je hem wilt takelen voor in de garage te rijden is dat altijd op uw kosten.
Vroeger was dit toch zo, ben nu al jaren weg uit BE mss aangepast ondertussen.
Volgens mij toch niet. en 't lijkt me logisch. Indien ze je verhinderen om de weg op te rijden, wordt het voertuig weggetakeld omdat je niet aan 't verkeer kan deelnemen.Dat is niet zo en is nooit zo geweest. Dat is een urban legend die bepaalde politiezones proberen te misbruiken, maar als je aandringt, kunnen ze niet anders dan slepen op de ander zijn kosten.
nadeel is wel dat er steeds minder systeem beheer gaat nodig zijn. Alles wordt cloud based en centraal beheerd.
Ik weet niet hoe onze sysadmin job er binnen 20 jaar gaat uitzien, wss onbestaande.

Haha, mijn vrouw en ik gisteren 3 kwartier zitten klooien, zo 2 sets van 3 lichtboompjes die compleet in elkaar waren gedraaid. Waren ze eindelijk los, bleken ze alle 2 kapot.KerstboomlampjesElk jaar een geklooi om die uit de war te krijgen.

Hmmmzzz.. krijg je dan voorrang? Laten mensen je voor om er vanaf te zijn? Anders test ik dat volgende week met plezier eens uit!Ik ga naar een overvol frituur en neem mee: mijn zoon die constant zwaar ligt te hoesten![]()

Ik had ze idd wel eerst ingestoken, na eerdere gelijkaardige ervaringenHaha, mijn vrouw en ik gisteren 3 kwartier zitten klooien, zo 2 sets van 3 lichtboompjes die compleet in elkaar waren gedraaid. Waren ze eindelijk los, bleken ze alle 2 kapot.
Ipv ze eerst eens in te steken en te testen.![]()
. Elke set zat ook al apart maar dan nog haakten die lampjes achter elkaar 
Oprollen rond een stuk karton.Ik had ze idd wel eerst ingestoken, na eerdere gelijkaardige ervaringen. Elke set zat ook al apart maar dan nog haakten die lampjes achter elkaar
![]()

Sinds wanneer is het hier het rationele oplossingen topic? Daar heeft mijn vrouwelijke kant geen boodschap aan.Niet voor mensen die ze netjes oprollen vooraleer ze weg te bergen!![]()
Match made in heaven, doll!Sinds wanneer is het hier het rationele oplossingen topic? Daar heeft mijn vrouwelijke kant geen boodschap aan.

Geen idee, maar frieten eten is blijkbaar goed tegen d e hoest want ze eten het hier op en de kleine is gestopt met hoestenHmmmzzz.. krijg je dan voorrang? Laten mensen je voor om er vanaf te zijn? Anders test ik dat volgende week met plezier eens uit!![]()
Ik denk dat je best eerst uitlegt waarvoor het moet dienen.Mijn elektrisch kacheltje heeft de geest gegeven.Staat aan, maar komt geen warmte uit. Zal een nieuw mogen kopen, iemand een aanrader, onder de 100 EUR if possible?
Ik denk dat je best eerst uitlegt waarvoor het moet dienen.
"Mijne living verwarmen" versus "da'k kan kakken in warmte" vereist andere apparatuur!
Nee, tis voor mijn living op te warmen.Ik ga naar de Action en Hubo om nieuwe kerstverlichting en neem mee: mijn 2 kinderen die bij alles kleurig en blinkend luid roepen "vakeuuuuuuuh, ik wil da!!!!!!". En het na mijn duidelijke njet dan maar kwaad en roepend in de kar gooien.Ik ga naar een overvol frituur en neem mee: mijn zoon die constant zwaar ligt te hoesten![]()