Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
En in het voetbal is het deksel van de berenput geopend. De strafste move is toch de transfer van tsjimanga die naar Genk getransfereerd wordt. Morgen mijn abonnement opzeggen. Ik heb geen goesting meer om voetbal miljonairs te gaan sponseren. Dejan velkovic kwam oprecht over, dus lijkt mij wel een geloofwaardig verhaal. DV toch een man naar mijn hart: fouten gemaakt en alles opbiechten, en kaarten op tafel.

Kan hier iemand een nieuwe topic over maken aub?

Laatst bewerkt:
En in het voetbal is het deksel van de berenput geopend. De strafste move is toch de transfer van tsjimanga die naar Genk getransfereerd wordt. Morgen mijn abonnement opzeggen. Ik heb geen goesting meer om voetbal miljonairs te gaan sponseren. Dejan velkovic kwam oprecht over, dus lijkt mij wel een geloofwaardig verhaal. DV toch een man naar mijn hart: fouten gemaakt en alles opbiechten, en kaarten op tafel.

Kan hier iemand een nieuwe topic over maken aub?
Oh nee, nu gaan de beren lopen!

Zie hier: https://www.beyondgaming.be/threads...nsacties-in-de-jupiler-pro-league.8351/page-8

Ik vind dat wel leuk, maar het is sowieso 1 van de moeilijkste stielen in de bouw. De meeste andere jobs kan je gewoon van op Youtube leren. Pleisterwerken absoluut niet. Ik heb een cursus bij Syntra gedaan en eens je het probeert is het nog 10 keer moeilijker dan je al dacht.

Ik vind dat wel leuk, maar het is sowieso 1 van de moeilijkste stielen in de bouw. De meeste andere jobs kan je gewoon van op Youtube leren. Pleisterwerken absoluut niet. Ik heb een cursus bij Syntra gedaan en eens je het probeert is het nog 10 keer moeilijker dan je al dacht.
Ja dat zie je ook aan het geleverde werk van velen.

Niet veel Belgen meer die het willen doen en die Polen smijten er met hun klak achter. De schilder heeft 2 volledige nieuwe lagen plamuur mogen zetten om het deftig te krijgen.

Zijn werk was stuc? :unsure:

In ons vorig huis 2 kamers geplakt. Heel goed werk geleverd maar het was wel een dag werken per muuroppervlak aan ons tempo :p

Nadien hebben 2 van origine Braziliaanse echte stielmannen mogen verder plakken want ik zag het niet meer zitten... Perfect werk leverden die!

Zijn werk was stuc? :unsure:

In ons vorig huis 2 kamers geplakt. Heel goed werk geleverd maar het was wel een dag werken per muuroppervlak aan ons tempo :p

Nadien hebben 2 van origine Braziliaanse echte stielmannen mogen verder plakken want ik zag het niet meer zitten... Perfect werk leverden die!
Ja, een brazillian levert alles glad af. :unsure:

Ja dat zie je ook aan het geleverde werk van velen.

Niet veel Belgen meer die het willen doen en die Polen smijten er met hun klak achter. De schilder heeft 2 volledige nieuwe lagen plamuur mogen zetten om het deftig te krijgen.
Klopt. Een kameraad van mij heeft een Pool laten komen en het is niet om aan te zien. Bij ons ene uit de buurt via mond op mond reclame, en ik ben toch 90% tevreden, wat best goed is. 1 muur is wat hol (op 8 m lengte 2-tal cm) en niet alles is perfect pas, maar zonder waterpas of meten zie je het niet. De muren zijn vooral zeer glad, wat het belangrijkste is.

Ben ik verkeerd dat je laat doorschijnen dat de schuld bij de opvoeding ligt. En bedoel je dan voornamelijk de ouders of zijn er voor u nog andere opvoedkundige actoren?

Maar dit zorgt er wel voor dat de pester geen verantwoordelijkheid heeft, want hij heeft zichzelf niet opgevoed. Of ga ik nu tekort door de bocht.

Misschien beter hier een apart topic over opstarten?
Bij deze kunnen jullie over het pest-topic hier verder gaan: https://www.beyondgaming.be/threads/hoe-omgaan-met-pesters.10627/

Dit weekend naar de Telenet-shop geweest om de Business-formule naar een particuliere formule om te zetten wegens goedkoper. Alle documenten getekend, alles zou na een kwartier in orde zijn.

Thuisgekomen was het omgezet en het internet deed het nog. Gelukkig maar, met al dat thuiswerken tegenwoordig. Alleen werden mijn producten niet overgeheveld naar het nieuwe particuliere account. Dat was er nog niet, dat moest ik zelf nog maken. Ik ging meteen aan de slag en ik kon helaas geen account maken met mijn e-mail daar er reeds eentje bestond. Quelle Surprise.

Omdat ik zelf niet in de mogelijkheid was om het te regelen belde ik dus maandag naar de klantendienst. Deze ging het oplossen en na 24h zou dat allemaal in orde zijn. Tot vandaag gewacht, maar no dice. Dan maar weer de klantendienst gebeld. De kerel aan de andere kant van de lijn begreep de zaken niet zo goed blijkbaar want ik ben wel 20 keer in wacht gezet, maar hoera, na 1 uur en 30 minuten aan de lijn was het gefixt.

Ik heb geen idee of dit nu mijn ergernis moet zijn of ook iets waar ik dan toch wat gelukkig van ben geworden. Gelukkig werd ik doorverbonden door T.Business en heeft het me geen ene euro gekost.

Milieubelastingen Assenede: 50€ voor gezinnen.
Ik weet dat ze kijken naar de toestand op 1 jan. van het aanslagjaar, maar mag ik het toch vreemd vinden dat ze verwachten dat ik de volle pot ophoest? Het staat op mijn naam alleen, dus ze weten goed genoeg dat we gescheiden zijn. Zij woont nog steeds op het grondgebied Assenede, ik ben er al sinds augustus weg.
Dat ze niet procentueel gaan werken naar het aantal maanden dat ik weg ben: ok. Maar stuur dan op zijn minst fifty fifty. Voor de belastingsteruggave konden ze wel de extra berekening doen om te zien wie wat moest krijgen.
Ervan uitgaan dat de man van het (ex)-gezin wel de verantwoordelijkheid zal nemen om te betalen, lijkt me toch vreemd. Of is gelijkheid van man-vrouw dan even onbestaande?

Milieubelastingen Assenede: 50€ voor gezinnen.
Ik weet dat ze kijken naar de toestand op 1 jan. van het aanslagjaar, maar mag ik het toch vreemd vinden dat ze verwachten dat ik de volle pot ophoest? Het staat op mijn naam alleen, dus ze weten goed genoeg dat we gescheiden zijn. Zij woont nog steeds op het grondgebied Assenede, ik ben er al sinds augustus weg.
Dat ze niet procentueel gaan werken naar het aantal maanden dat ik weg ben: ok. Maar stuur dan op zijn minst fifty fifty. Voor de belastingsteruggave konden ze wel de extra berekening doen om te zien wie wat moest krijgen.
Ervan uitgaan dat de man van het (ex)-gezin wel de verantwoordelijkheid zal nemen om te betalen, lijkt me toch vreemd. Of is gelijkheid van man-vrouw dan even onbestaande?
Indien je gezinshoofd was of de meeste formaliteiten op jouw naam gezet hebt kan je spijtig genoeg nog zulke akkefietjes verwachten :-(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan