Je kan die sjaal toch ook geven aan een normaal begaafd kind dat dus niet voor Anderlecht is?Speelplezier.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je kan die sjaal toch ook geven aan een normaal begaafd kind dat dus niet voor Anderlecht is?Speelplezier.
@Tomski Uw ‘kook-ego’ komt mij zó bekend voor. Ik denk echt dat wij getrouwd zijn.
ma kind toch! Ik beklaag u!Ah, dacht dat het een paar sokken was.Een doodskist voor mij
Nee, een teppanyaki XXL, op haar eigen vraag

jartellen voor de schoonmamaAh, dacht dat het een paar sokken was.![]()
Ik vroeg het me ook af en gokte op een doos laminaatparket.Ben benieuwd wat er in zo'n lange doos zit.
Een nieuwe man?
Een grillplaat xxl formaat ofzo ben echt benieuwd.
Doe anders in spoiler plaatsen als niemand anders het mag weten.
Heeft het nu werkelijk nieuwswaarde om een oud leerkracht van Max Verstappen op te gaan zoeken? Om hem dan hetzelfde riedeltje te horen zeggen als bij elke sporter dat "het toch wel ne straffe was" hoor.
Jammer dat de kandidaten voor Woord Van Het Jaar 2021 al ingediend zijn, want dit is anders ook een kanshebber.jarretelleneczeem![]()
Ik heb vrijdag of zaterdag dezelfde opmerking gemaakt. In Vlaanderen is er amper aandacht voor autosport en tonen ze met moeite 2 beelden samenvatting van een GP. Nu gingen ze op vrijdagavond al op bezoek bij de eigenaar van de kartpiste en een leraar. Het eerste kan ik nog plaatsen bij autosport. Maar de 2e is echt van 0,0 toevoeging.Heeft het nu werkelijk nieuwswaarde om een oud leerkracht van Max Verstappen op te gaan zoeken? Om hem dan hetzelfde riedeltje te horen zeggen als bij elke sporter dat "het toch wel ne straffe was" hoor.
Zoals het nu evolueert, draait hem de volgende een stukse TRUMP door de stoofvlees.mister stoofvlees heeft trouwens nog geen plannen voor met kerst avond, hij moet precies nergens zijn.... (bizar , echt niemand van zn familie?)
dus voor degene die hier al watertanden van z'n varkensvlees en z'n gestoef, ik wil gerust vragen of hij wil komen koken hoor bij een BG'er)
maar wees niet verwonderd als hij z'n kilometervergoeding zal aanrekenen .
Plots ook veel Verstappen-fans. Op mijn facebookwall was het nog erger. Ik kom uit Maaseik en daar is Verstappen opgegroeid. Plots iedereen de grootste fan, terwijl ik daarvoor nooit iets zag. De enige die altijd over Verstappen postte is ondertussen overleden. Voor hem vind ik het jammer dat hij dat niet meer heeft mogen meemaken.Ik heb vrijdag of zaterdag dezelfde opmerking gemaakt. In Vlaanderen is er amper aandacht voor autosport en tonen ze met moeite 2 beelden samenvatting van een GP. Nu gingen ze op vrijdagavond al op bezoek bij de eigenaar van de kartpiste en een leraar. Het eerste kan ik nog plaatsen bij autosport. Maar de 2e is echt van 0,0 toevoeging.
Ik heb vrijdag of zaterdag dezelfde opmerking gemaakt. In Vlaanderen is er amper aandacht voor autosport en tonen ze met moeite 2 beelden samenvatting van een GP. Nu gingen ze op vrijdagavond al op bezoek bij de eigenaar van de kartpiste en een leraar. Het eerste kan ik nog plaatsen bij autosport. Maar de 2e is echt van 0,0 toevoeging.

Ik denk dat dit sowieso onder vluchtmisdrijf valt, neen? Een vriendin van mijn vrouw is hier zo eens aangereden geweest door twee jonge gasten op een brommertje, zij op zo'n rotte elektrische step. Die twee gasten konden ook niet snel genoeg weg zijn toen ze zagen dat ze nog redelijk ok was (maar verward door de schok/val). Spijtig voor de dader had hij zijn uniform nog aan van de plaatselijke supermarkt waar hij een studentenjob deed.Moeder gevallen met de fiets, nadat ze door iemand langs rechts op het fietspad werd ingehaald. Overeind geholpen door die persoon en die is er dan snel vandoor gepeddeld. Heb ze maar stante-pede naar de dokter gestuurd.
People!
Ik zou de oude prijs op uw kasticket zetten en ondertekenende pizza hut pizza's zijn opgeslagen in prijs
zal nie veel uitmaken zeker, als ik het klachtenformulier invul![]()