Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Log4J en de paniek errond
Ondanks een Incident Coördinator wast vandaag precies een kiekenkot vol ratten
Miljaar mn oren van al die Teams meetings! Kan geen headset meer zien voor vandaag.

Tomorrow, another day another exploit

Heeft het nu werkelijk nieuwswaarde om een oud leerkracht van Max Verstappen op te gaan zoeken? Om hem dan hetzelfde riedeltje te horen zeggen als bij elke sporter dat "het toch wel ne straffe was" hoor.

Heeft het nu werkelijk nieuwswaarde om een oud leerkracht van Max Verstappen op te gaan zoeken? Om hem dan hetzelfde riedeltje te horen zeggen als bij elke sporter dat "het toch wel ne straffe was" hoor.

En moest het nu nog een ganse Belg of een Vlaming zijn...

Ik heb vrijdag of zaterdag dezelfde opmerking gemaakt. In Vlaanderen is er amper aandacht voor autosport en tonen ze met moeite 2 beelden samenvatting van een GP. Nu gingen ze op vrijdagavond al op bezoek bij de eigenaar van de kartpiste en een leraar. Het eerste kan ik nog plaatsen bij autosport. Maar de 2e is echt van 0,0 toevoeging.

mister stoofvlees heeft trouwens nog geen plannen voor met kerst avond, hij moet precies nergens zijn.... (bizar , echt niemand van zn familie? :D )

dus voor degene die hier al watertanden van z'n varkensvlees en z'n gestoef, ik wil gerust vragen of hij wil komen koken hoor bij een BG'er :D )
maar wees niet verwonderd als hij z'n kilometervergoeding zal aanrekenen .
Zoals het nu evolueert, draait hem de volgende een stukse TRUMP door de stoofvlees.

Ik heb vrijdag of zaterdag dezelfde opmerking gemaakt. In Vlaanderen is er amper aandacht voor autosport en tonen ze met moeite 2 beelden samenvatting van een GP. Nu gingen ze op vrijdagavond al op bezoek bij de eigenaar van de kartpiste en een leraar. Het eerste kan ik nog plaatsen bij autosport. Maar de 2e is echt van 0,0 toevoeging.
Plots ook veel Verstappen-fans. Op mijn facebookwall was het nog erger. Ik kom uit Maaseik en daar is Verstappen opgegroeid. Plots iedereen de grootste fan, terwijl ik daarvoor nooit iets zag. De enige die altijd over Verstappen postte is ondertussen overleden. Voor hem vind ik het jammer dat hij dat niet meer heeft mogen meemaken.

Of zondagmiddag, een reportage van een (toen nog quasi leeg) café in Nederland waarin de uitbater fier de tv-toestellen ging laten zien:
"ja en op dit toestel kunnen mensen kijken, en dan in deze hoek ook een voor de mensen die hier zitten, ja en hier ook nog een toestel voor mensen in deze hoek van de zaak".

Ok dan, tof hoor!

de pizza hut pizza's zijn opgeslagen in prijs :(

zal nie veel uitmaken zeker, als ik het klachtenformulier invul :D

Moeder gevallen met de fiets, nadat ze door iemand langs rechts op het fietspad werd ingehaald en de pas werd afgesneden. Overeind geholpen door die persoon en die is er dan snel vandoor gepeddeld. Heb ze maar stante-pede naar de dokter gestuurd.

People!

Moeder gevallen met de fiets, nadat ze door iemand langs rechts op het fietspad werd ingehaald. Overeind geholpen door die persoon en die is er dan snel vandoor gepeddeld. Heb ze maar stante-pede naar de dokter gestuurd.

People!
Ik denk dat dit sowieso onder vluchtmisdrijf valt, neen? Een vriendin van mijn vrouw is hier zo eens aangereden geweest door twee jonge gasten op een brommertje, zij op zo'n rotte elektrische step. Die twee gasten konden ook niet snel genoeg weg zijn toen ze zagen dat ze nog redelijk ok was (maar verward door de schok/val). Spijtig voor de dader had hij zijn uniform nog aan van de plaatselijke supermarkt waar hij een studentenjob deed.

Sowieso naar de dokter, interne bloedingen en dergelijke kunnen gevaarlijk zijn.

Uiteraard is dat vluchtmisdrijf! Ze is net terug van de dokter, alles goed op het eerste zicht, maar ik moet ze toch in de gaten houden vandaag. Gelukkig is het home-office, dus ik kan me wel even daar zetten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan