Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
She still drunk!Alles ok coldplayke?

OK Computer = RadioheadAlles ok coldplayke?
)
)die pakjes liggen dan ook met de onderkant naar beneden. Dus dat kan al helpen. Nobody will notice.
Het is voor de schoonmama.die pakjes liggen dan ook met de onderkant naar beneden. Dus dat kan al helpen. Nobody will notice.

gewoon bedekken dan met een stuk zwarte vuilzak (de onderkant vvan het pakje, niet de schoonmama)Het is voor de schoonmama.
Ik zweer dat ik geen hekel heb aan haar.
mister stoofvlees heeft trouwens nog geen plannen voor met kerst avond, hij moet precies nergens zijn.... (bizar , echt niemand van zn familie?)
dus voor degene die hier al watertanden van z'n varkensvlees en z'n gestoef, ik wil gerust vragen of hij wil komen koken hoor bij een BG'er)
maar wees niet verwonderd als hij z'n kilometervergoeding zal aanrekenen .
Mss kan trump zijn madam dat huis nog eerst gaan kuisen voor het feestje, want blaaskaak gaat dat te min vinden voor die van hem.Klinkt dus vooral alsof hij dat met z'n boezemvriend TRUMP wil vieren bij hem thuis.
Als gij alles voor het eten meepakt, zal hij de rekening van de drank wel klaarleggen.
of ne keer die vriendin plezierenMss kan trump zijn madam dat huis nog eerst gaan kuisen voor het feestje, want blaaskaak gaat dat te min vinden voor die van hem.

of ne keer die vriendin plezieren![]()

Ben benieuwd wat er in zo'n lange doos zit.
Een nieuwe man?
Een grillplaat xxl formaat ofzo ben echt benieuwd.
Doe anders in spoiler plaatsen als niemand anders het mag weten.
@Tomski Uw ‘kook-ego’ komt mij zó bekend voor. Ik denk echt dat wij getrouwd zijn.tzou bij mij geen waar zijn, iemand anders in mijn keuken laten. Als ze willen koken voor mij dan moeten ze mij maar inviteren.
Heb maar wel 1 nadeel, sinds ik mijn gerechten op facebook aan het delen ben durft niemand mij nog uitnodigen![]()
Een doodskist voor mij

Leuk!Nee, een teppanyaki XXL, op haar eigen vraag
Het is paars, 50cm lang en goed voor uren plezier.Ben benieuwd wat er in zo'n lange doos zit.
Een nieuwe man?
Een grillplaat xxl formaat ofzo ben echt benieuwd.
Doe anders in spoiler plaatsen als niemand anders het mag weten.
Ne kindersjaal van RSC Anderlecht?Het is paars, 50cm lang en goed voor uren plezier.
Speelplezier.Ne kindersjaal van RSC Anderlecht?