Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
1639413962862.png

1639413977137.png

mister stoofvlees heeft trouwens nog geen plannen voor met kerst avond, hij moet precies nergens zijn.... (bizar , echt niemand van zn familie? :D )

dus voor degene die hier al watertanden van z'n varkensvlees en z'n gestoef, ik wil gerust vragen of hij wil komen koken hoor bij een BG'er :D )
maar wees niet verwonderd als hij z'n kilometervergoeding zal aanrekenen .

mister stoofvlees heeft trouwens nog geen plannen voor met kerst avond, hij moet precies nergens zijn.... (bizar , echt niemand van zn familie? :D )

dus voor degene die hier al watertanden van z'n varkensvlees en z'n gestoef, ik wil gerust vragen of hij wil komen koken hoor bij een BG'er :D )
maar wees niet verwonderd als hij z'n kilometervergoeding zal aanrekenen .

Klinkt dus vooral alsof hij dat met z'n boezemvriend TRUMP wil vieren bij hem thuis.
Als gij alles voor het eten meepakt, zal hij de rekening van de drank wel klaarleggen.

Klinkt dus vooral alsof hij dat met z'n boezemvriend TRUMP wil vieren bij hem thuis.
Als gij alles voor het eten meepakt, zal hij de rekening van de drank wel klaarleggen.
Mss kan trump zijn madam dat huis nog eerst gaan kuisen voor het feestje, want blaaskaak gaat dat te min vinden voor die van hem.

tzou bij mij geen waar zijn, iemand anders in mijn keuken laten. Als ze willen koken voor mij dan moeten ze mij maar inviteren.

Heb maar wel 1 nadeel, sinds ik mijn gerechten op facebook aan het delen ben durft niemand mij nog uitnodigen :laugh:
@Tomski Uw ‘kook-ego’ komt mij zó bekend voor. Ik denk echt dat wij getrouwd zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan