Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat is bij mijn garage geen probleem, ik breng de auto 's avonds na het werk binnen, rij weg met vervangingen en volgende dag wissel ik die terug om.
Ik ben gewoon altijd op tijd en vraag de eerstvolgende vrijdag om 15u. Works like a charm. Ze hebben een duitse herder en als ik ga mag ik die van mij meenemen ook, die spelen dan een uurke onder mijn toezicht, ondertussen krijgt de auto onderhoud en iedereen is blij.

Ik ben gewoon altijd op tijd en vraag de eerstvolgende vrijdag om 15u. Works like a charm. Ze hebben een duitse herder en als ik ga mag ik die van mij meenemen ook, die spelen dan een uurke onder mijn toezicht, ondertussen krijgt de auto onderhoud en iedereen is blij.
Als ik ga werken ben ik nooit voor 17u thuis, dus dat lukt voor mij niet.

Welja, ik stop de vrijdag vroeger, daarom dat het lukt. Moest ik zeggen "gelijk welke weekdag na 17u30 of na 18u" zou dat ook lukken.
Ligt er ook wel aan welk werk je doet he.
Voor mij is dat niet mogelijk om zomaar vroeger te stoppen.
In tegendeel soms ook onverwacht overuren omdat er zaken afgewerkt moeten worden.

Maar zoals ik zei, auto 's avonds binnen doen, met vervangwagen weer weg en de volgende dag 's avonds opnieuw omruilen, makkelijker kan toch niet?

Bol.com staat altijd klaar om je eraan te herinneren hoe cool je leven is.

1639074980657.png

Email app:
U hebt 2 nieuwe berichten!
*open app - zie niks*
Ja nee sorry ik ben de mail nog aan het ophalen!
*loading loading loading FFS shut down en herstart app*
Net geupdate! U hebt géén nieuwe berichten!
😡
.
.
.
.
.
PSYCH!!! U hebt 14 nieuwe berichten en sommige zelfs van drie uur terug!!!
*open mail app - zie niks*
Ja nee sorry ik ben de mail nog aan het ophalen!

saved-favorite.gif

Ik heb de laatste weken vaak zo stekende hoofdpijn die voelt alsof die recht achter mijn ogen zit. Super irritant. Google zegt mogelijks een hersentumor dus ja, dag wereld! Nee ok, maar tis wel redelijk irritant. Ik dacht dat het lag aan niet genoeg drinken, maar dat is het niet. Meer sporten? Nee, vanochtend gelopen en toch in de namiddag weer die hoofdpijn. Ook niet te veel op schermen gekeken dus dat is het ook niet.

Deze voormiddag deeg gemaakt voor briochebroodjes, niet voor burgers maar gewoon om zo op te eten als ontbijt.

Vergeten dat ze nog in de oven stonden te rijzen. Ze gaan wel luchtig zijn, en groot.

10u rijs :lol:

Ik heb de laatste weken vaak zo stekende hoofdpijn die voelt alsof die recht achter mijn ogen zit. Super irritant. Google zegt mogelijks een hersentumor dus ja, dag wereld! Nee ok, maar tis wel redelijk irritant. Ik dacht dat het lag aan niet genoeg drinken, maar dat is het niet. Meer sporten? Nee, vanochtend gelopen en toch in de namiddag weer die hoofdpijn. Ook niet te veel op schermen gekeken dus dat is het ook niet.
Dat kan een soort migraine zijn, oftalmologische. Excedryn als pilletje helpt daar wonderwel bij, het is de enige pijnstiller die er mij vanaf helpt. (Al jaren last achter mijn linker oog)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan