Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat kan een soort migraine zijn, oftalmologische. Excedryn als pilletje helpt daar wonderwel bij, het is de enige pijnstiller die er mij vanaf helpt. (Al jaren last achter mijn linker oog)
't is echt achter beide ogen van mij. hoe ben je erachter dat het dat is wat je hebt? gewoon aan de dokter beschreven wat je voelde?
het is ook echt plots, ik had het hiervoor nooooit.

Deze voormiddag deeg gemaakt voor briochebroodjes, niet voor burgers maar gewoon om zo op te eten als ontbijt.

Vergeten dat ze nog in de oven stonden te rijzen. Ze gaan wel luchtig zijn, en groot.

10u rijs :laugh:

EX5_NATALIA_vtmNB.jpg

't is echt achter beide ogen van mij. hoe ben je erachter dat het dat is wat je hebt? gewoon aan de dokter beschreven wat je voelde?
Het kan oververmoeidheid zijn, het kan stress zijn, het kan spierspanning zijn, het kan migraine zijn, het kan een probleem met je ogen zijn, het kan een tumor zijn,...
Maak gewoon een afspraak met de huisarts, dat is het ENIGE vertrekpunt dat je moet hebben.

Het kan oververmoeidheid zijn, het kan stress zijn, het kan spierspanning zijn, het kan migraine zijn, het kan een probleem met je ogen zijn, het kan een tumor zijn,...
Maak gewoon een afspraak met de huisarts, dat is het ENIGE vertrekpunt dat je moet hebben.
Ik stel het nu al even uit omdat ik iets heb van ‘ze gaan mij zien komen met mijn hoofdpijntjes, ze hebben het al zo druk in deze periode’ maar ik ga er best inderdaad eens voor kijken in mijn congé.

Oogarts! Ik had een kleine infectie op het oog en plots viel het mij in van het toch eens te vragen. Hij suggereerde dit als mogelijkheid en zien of dat verschil maakte. Mijn zicht werd niet slechter, het was echt gewoon die snijdende pijn. Was wel een uitstekende dokter die bereid was om verder navraag te doen als ik er echt ongerust in was. Maar voor mij was dat de oplossing. Het moet ergens een hormonaal iets zijn voor mij want begonnen na 1e bevalling. Maar hormonen zijn zeker niet de enige oorzaak dus kan van jou ook zeker zoiets zijn. Maar voor je eigen gerustheid, toch best een dokter raadplegen. Voor de pijn op dit moment: Excedryn.

Oogarts! Ik had een kleine infectie op het oog en plots viel het mij in van het toch eens te vragen. Hij suggereerde dit als mogelijkheid en zien of dat verschil maakte. Mijn zicht werd niet slechter, het was echt gewoon die snijdende pijn. Was wel een uitstekende dokter die bereid was om verder navraag te doen als ik er echt ongerust in was. Maar voor mij was dat de oplossing. Het moet ergens een hormonaal iets zijn voor mij want begonnen na 1e bevalling. Maar hormonen zijn zeker niet de enige oorzaak dus kan van jou ook zeker zoiets zijn. Maar voor je eigen gerustheid, toch best een dokter raadplegen. Voor de pijn op dit moment: Excedryn.
Ik denk niet dat het van @maze begonnen is na zijn eerste bevalling.

Dat ik een wasmachine moet kopen. Spijtig dat er geen reviews voor bestaan zoals tech dingen.
Echt nog clue wat goed is, ieder zijn ervaring is anders.

Dat ik een wasmachine moet kopen. Spijtig dat er geen reviews voor bestaan zoals tech dingen.
Echt nog clue wat goed is, ieder zijn ervaring is anders.
Ik heb een Whirlpool AWO 174U3, is een A+++ qua verbruik.
Vanaf dag één zeer tevreden van, weegt het wasgoed en past de duurtijd van het programma aan.
Kan tot 7kg wasgoed in.
+-9900l water op jaarbasis. 171kWh/jaar aan stroom.

Bol.com die m'n pakketje eergisteren hebben laten leveren in een ophaalpunt hier 12km vandaan.
Wtf zelfs , nog nooit meegemaakt. Hier in't dorp zijn 2 afhaalpunten op 2 km.
Na contact via chat wisten ze me te melden dat ze niks meer kunnen veranderen en dat er geen andere optie was om dat daar af te halen.
Enkele minuten later zegt de persoon vd chat me dat de actie (2 Tefalpannen voor de prijs van 1) nog loopt en dat ik ze opnieuw kan bestellen.
Dus gisteren opnieuw besteld en zonet zijn ze geleverd aan huis.
De pannen in het afhaalpunt gaan automatisch retour na 2 weken.
Vreemde werkwijze en heel ecologisch.

To be honest vertrouw ik zulke reviews voor geen haar. Dat is gewoon de technische fiche opgelijst.
Over effectief materiaalgebuik staat er niets genoteerd, plastieke of stalen trommel etc.

Vroeger had elke Miele een stalen trommel, nu zijn de goedkopere (al 900eur) met plastiek. Geen idee of die ook 20j mee gaan zoals bij m'n moeder.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan