Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bon. Het is niet dat ik een obsessie heb voor Natalia, ik vind het eerder een gans maar ik zie dus in het headline overzicht ‘Natalia heeft tweede kindje’. Ik altijd curieus naar baby namen, ik klik.
.
.
.
Apollo
.
.
.
Ge doet wat ge wilt natuurlijk, uw baby, uw keuze. Maar binnen drie jaar zit Apollo Binst in het eerste kleuter.
Wat het nog beter maakt, thematisch gezien is dat de papa van Apollootje (Apollolleke? Appoltje?) werkt voor…. Nike.

Ik vind Apollo nog wel een coole naam.
Als je kijkt naar de top 10 namen in België...
De duizendste Arthur, Lucas, Mohamed :unsure:, Noah. Dan liever iets dat er wel uitspringt.

Ap, Appie, Pol, etc...

Bon. Het is niet dat ik een obsessie heb voor Natalia, ik vind het eerder een gans maar ik zie dus in het headline overzicht ‘Natalia heeft tweede kindje’. Ik altijd curieus naar baby namen, ik klik.
.
.
.
Apollo
.
.
.
Ge doet wat ge wilt natuurlijk, uw baby, uw keuze. Maar binnen drie jaar zit Apollo Binst in het eerste kleuter.
Wat het nog beter maakt, thematisch gezien is dat de papa van Apollootje (Apollolleke? Appoltje?) werkt voor…. Nike.
Ik vind het geen slechte of belachelijke naam, je kan nog altijd afkorten naar pol/polleke als koosnaam.

Tenzij het een naam is als 'clitorientje' vind ik vaak dat er te veel gedoe is rond niet klassieke of gebruikelijke namen. Elke naam is in essentie maar een hoop klanken bijeen.

.
.
.
Apollo
.
.
.

Ocharme dat venteke. Natalia is een platte Kempische. Kunt ge het u al voorstellen later?

"Apollo, áá polle zeng voil. Wast die ne keer!!"

Ik vind het geen slechte of belachelijke naam, je kan nog altijd afkorten naar pol/polleke als koosnaam.

Tenzij het een naam is als 'clitorientje' vind ik vaak dat er te veel gedoe is rond niet klassieke of gebruikelijke namen. Elke naam is in essentie maar een hoop klanken bijeen.
Mijn vrouw zou bij mogelijke kinderen graag een traditioneel Mexicaanse (dus eigenlijk Azteekse) naam geven. Voor een meisje vind ik Itzél nog wel ok, maar bij de jongens zit je dan met Tenoch (spreek uit: Tenotsj, kan je dan uitleggen aan iedereen) of godbetert Cuauhtémoc (Kwoutemok), dus ja ik heb al bij voorbaat een veto gesteld.

Ik ken ne flik. Die flik moest verdachte beweging chekken op parking. Opnames van The Voice. Natalia en Koen op de achterbank. Flik moet zwijgen. Zwijgt niet. Via via hoor ik dat. Zever dacht ik.

Enkele maanden later Valerie en Koen uit elkaar.

Hmmm.

Mijn vrouw zou bij mogelijke kinderen graag een traditioneel Mexicaanse (dus eigenlijk Azteekse) naam geven. Voor een meisje vind ik Itzél nog wel ok, maar bij de jongens zit je dan met Tenoch (spreek uit: Tenotsj, kan je dan uitleggen aan iedereen) of godbetert Cuauhtémoc (Kwoutemok), dus ja ik heb al bij voorbaat een veto gesteld.
Die Cuauhtémoc zou ik nu ook niet voor gaan, maar Itzél en Tenoch vind ik wel iets hebben. :)

Bon, ik ga nooit kinderen hebben, dus daar moet ik me geen zorgen over maken. Als ik zeg dat onze hond Chekhov heet, bekijkt 90% van de mensen mij al raar. De andere 10% denkt dat het van Star Trek komt...

Met deze tips hou je je dakgoot en regenpijp bladvrij

hmm, interessant, klik

Stap 1: controleer de dakgoot :unsure:
Stap 2: reinig de goot en de regenpijpen :unsure:
Stap 3: dek alles preventief af :unsure:

bedankt HLN :thumb: :unsure:

Met deze tips hou je je dakgoot en regenpijp bladvrij

hmm, interessant, klik

Stap 1: controleer de dakgoot :unsure:
Stap 2: reinig de goot en de regenpijpen :unsure:
Stap 3: dek alles preventief af :unsure:

bedankt HLN :thumb: :unsure:
En dat allemaal gratis en niet onder een Plusartikel? Chique. Bij stap 1 had ge me al verloren. Ik heb helemaal geen hoge ladder om mijn dak te controleren.

Ik ken ne flik. Die flik moest verdachte beweging chekken op parking. Opnames van The Voice. Natalia en Koen op de achterbank. Flik moet zwijgen. Zwijgt niet. Via via hoor ik dat. Zever dacht ik.

Hmmm.
Hij zit vanbinnen!:music:

Hopelijk gaat die dan geen Pol&Soc studeren. :unsure:

I'll show myself out. :headshake:

Ach jullie komen er wel uit, er blijven nog genoeg eenvoudige Azteekse namen over zoals Quetzalcoatl en Xitllali.

Hmmm.
Ik heb dat verhaal ook gehoord via een collega op het werk. Enfin, toch het stuk dat Natinoale en Koen betrapt werden op de achterbank op een (snelweg)parking.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan