Reverz
Well-known member
Mag ik als verzachtende omstandigheid inroepen dat ik geen doctoraatsstudent ben?Of taal- en letterkunde![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mag ik als verzachtende omstandigheid inroepen dat ik geen doctoraatsstudent ben?Of taal- en letterkunde![]()

Ik dacht dat ge onze privé conversaties voor uzelf ging houden?ik heb gisteren een chatbericht gekregen met "wat betekend deze error" in van iemand met een doctoraat![]()

*Gij hebt @Tomski ge-bart-de-pauwedtIk dacht dat ge onze privé conversaties voor uzelf ging houden?
Maar... jullie zijn dus wel aan het privé chatten?Maar dat was helemaal niet uit een chat met @Tha_nOn
zij probeert enkel op slinkse manier aan eten te geraken en een uitnodiging om te komen zwemmen! Nooit IT vragen.
Maar... jullie zijn dus wel aan het privé chatten?
Wa een dt-fout :')Tuurlijk, wij kennen mekaar al 38 jaar of zo, en haar achternicht is aangetrouwd met de bakker van mijn broer.
Wa een dt-fout :')
vanaf nu ga ik mensen random wijzen op dt-fouten, zodat ze zich onzeker voelen over hun post

It vragen?Maar dat was helemaal niet uit een chat met @Tha_nOn
zij probeert enkel op slinkse manier aan eten te geraken en een uitnodiging om te komen zwemmen! Nooit IT vragen.
It vragen?
Een hele dag in een afschuwelijk saaie online opleiding.

Amai, ik snap hem nu pas... Dat is genanter dan een dtfoutzie je wel!
Amai, ik snap hem nu pas... Dat is genanter dan een dtfout

Zijn hoofdletters en een punt op het einde van een zin niet meer nodig dan?vanaf nu ga ik mensen random wijzen op dt-fouten, zodat ze zich onzeker voelen over hun post

omdat ge het zo lief vraagT.Zijn hoofdletters en een punt op het einde van een zin niet meer nodig dan?![]()