Wij zitten nog raarder. Door de verkavelwoede in den tijd hebben ze bij de gemeente de straat alsvolgt opgedeeld.
Bijvoorbeeld:
| _ _ _ | _ _ _ _ _ _ | _ _ _ _ _ _ _ | _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ |
| _ _ _ | _ _ _ _ _ _ | _ _ _ _ _ _ _ | _ _ _____________ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ |
| _ _ _ | _ _ _ _ _ _ | _ _ _ _ _ _ _ | _ _ | _ _ _ _ _ _ _ | _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ |
| 29 _ | 31 _ _ _ _ | 33 _ _ _ _ - |33A| 35 _ _ _ _ _ | 37 (nope 33A) _ _ | 39
Dus nen 33A da was vroeger één perceelke samen met 33. Maar dan is der een stukske afgepitst niet groot genoeg voor een huis op te zetten, dus 33 en 33A. Dat is voor ons een wandelweggetje, maar waar alle nutsvoozieningen uitkomen en naartoe gaan.
Op de 29,31, 33 en 35 staan appartementsblokken op de 39 een huis. Wij zitten als een U vorm om de 35 heen, dus onze stukjes grond zijn 33A en 37. De oprit en brievenbussen staan op de 37 maar wel met nummer 33A (hajah, want administratief komt alles binnen op 33A).
Hoeveel keer ik al pakjes ben moeten gaan schooieren bij de buren. Jaja 't is afgeleverd. Effe gaan zien, niks te zien. Als't op den 35 is afgeleverd dan heb ik sjanse. Op den 33 wonen dikke margis die alles voor zichzelf houden en zouden ontkennen dat ze iets aangepakt hebben van u (ik vermoed dat die manne al drie pakjes lego van mij hebben

).
Allesjanse dat de koeriersdiensten zoiets hebben van 33A komt na 33 we smijten dat op den 35 binnen, of ge hebt zo van die tamzakken die alles maar ergens neerploffen. Mijn god hoe content ik ben van die tamzakken.
Overlaatst hadden ze wel gewoon een pakketje voor onze buur naast mijn auto gesmeten over de omheining, ja fikse stortbui en daar liep het water dus uit de doos. Da was wel ff wa minder voor die buur.