Dat is nog iets anders natuurlijk, als het koud arriveert is er ergens iets misgelopen dat niet noodzakelijk te maken heeft met de drukte. Maar zelfs dan kan je nog altijd een minimum aan respect tonen, het is niet alsof ze je opzettelijk langer laten wachten en waarschijnlijk zal de werkdruk op zulke momenten ook niet te onderschatten zijn.Sorry ze Mike, maar hierin geef ik u toch ook ongelijk.
Ik woon gelukkig in een dorpje, waar alle delivery binnen het uur gebeurd is, maar 2u (!!!) wachten op eten, dat dan nog eens koud arriveert? Nee dat is echt not done.
En misschien is het inderdaad wel locatiegebonden want hier in Antwerpen ga je nergens binnen de 2 uur eten vinden als je op zondag tussen 5 en 7 bestelt. Vooral de populaire restaurants zoals de goedkope chinees draaien dan aan maximumcapaciteit juist omdat er veel minder mensen bereid zijn te bestellen bij degene die 7 euro bezorgkosten vraagt, terwijl je daar nochtans sneller je eten krijgt maar de prijzen zijn dan ook navenant. Paying peanuts en zo.
Waarom blijft iedereen mij Mike noemen, jullie weten dat niemand echt zo heet toch?