Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beobank dat me negatieve interest aanrekent omdat ZIJ mijn €10.000 langer vasthielden dan nodig en ik ondertussen dat geld dat al zichtbaar was op mijn zichtrekening probeerde over te zetten, resultaat? €7.57 kosten. Fucking oplichters.
  2. Hospitalisatieverzekering dat eerst zegt dat ik een dubbele factuur niet moet betalen om dan een aanmaning te krijgen dat ik ze wel moet betalen want ze hebben een dubbele factuur van het ziekenhuis gekregen.
  3. Kan de dienst facturatie van het ziekenhuis niet bereiken.
  4. Nieuwe variant dat opduikt VLAK voor we willen vertrekken naar Zuid-Amerika (de 13e).

Ergernis in de plaats van mijn vriendin die tijdelijk voor contacttracing werkt. Mevrouw (niet gevaccineerd) aan de lijn die het gesprek begint met: “Ja, het is gebeurd hè. We zijn besmet door een gevaccineerde”

Even later in het gesprek bleek dat haar heel gezin besmet was. Op de vraag of ze iemand hadden die misschien voor hen naar de winkel konden gaan tijdens hun isolatie zegt ze vlakaf nee, ik doe dat zelf wel”. ZUCHT !

Laatst bewerkt:
Door een *****collega die denkt dat ze het verschil voelt tussen een verkoudheid en Corona en zo bij me komt zitten klagen kan ik wederom in quarantaine en me laten testen.
Uit frustratie een halve doos zeevruchten pralines gegeten en nu heb ik buikpijn. Allemaal haar fout!!

Achterkleinkinders van buurvrouw zitten op zon valse toeter te blazen .... ooh hoe haat ik dat :(

Ocharme thuiswerkers die dat moeten aanhoren alle dagen weer binnenkort.

Mijn humeur was al onder 0 vandaag, en na een goeie warme douche al wat beter (boven 0), kom je uit douche en...... grmbl

ps. en tzijn mijn kinders niet hé, kan ze dus geen proctologisch onderzoek laten zien op de site van t UZG, die toeter .... en hen het verband laten leggen als het niet direct ophoudt!

Achterkleinkinders van buurvrouw zitten op zon valse toeter te blazen .... ooh hoe haat ik dat :(

Mijn humeur was al onder 0 vandaag, en na een goeie warme douche al wat beter (boven 0), kom je uit douche en...... grmbl

ps. en tzijn mijn kinders niet hé, kan ze dus geen proctologisch onderzoek laten zien op de site van t UZG, die toeter .... en hen het verband laten leggen als het niet direct ophoudt!
Aaah, kindjes, toch leuk he :sneaky:

Ge kunt ook u kar keren bij het zien van de kaart natuurlijk. Het is echter weinigen gegeven om dat te doen.
De kaart is niet altijd een garantie:p

Een jaar of 2 geleden in Oostenrijk ook eens de kaart bekeken voor we binnen gingen, mijn oog viel op een cordon bleu met een en ander bij.
‘T was echt goed geschreven, de Oostenrijkse porties kennende kwam dat goed.

Tot de borden kwamen, ik dacht dat 3/4 van mijn vlees eraf gevallen was maar dat bleek niet zo te zijn.

‘S middags heb je daar goeie en mooie stukken taart, dus dat was eerder onverwacht dat het qua eten de culinaire toer zou opgaan :unsure:

Dat was de de duurste avond qua eten en toen we terug op ons appartement kwamen ging m’n pa direct een droge worst uit de frigo halen :p

Als die kinderen hun overgrootmoeder besmetten zal het probleem vanzelf oplossen :)

Aaah, kindjes, toch leuk he :sneaky:
ja ... en virus verspreiden die kleine *** !

T is al over, twas ook maar een (voos)grapje hé, idem alinea boven...

In m'n vorig huis (co housing in rijhuis in Gent met heel dunne muren) kon dat zo heel lang doorgaan en ferm op de zenuwen werken, plus soms nog een valse viool er bij. Boven, beneden, living, je hoorde ze bijna overal.
Daar waren ze ook met 3 kinders die toch heel veel mochten en uuuuuren kabaal maakten in huis. Buren andere kant ook 3 koters, maar al wat ouder, en daar hoorde je single mamma wel na 20 minuten als het wat te veel werd.
Hier zijn t maar sporadische bezoekjes bij groot oma, en boven hoor ik ze al veel minder.

Met je eigen kinders is dat anders natuurlijk, niet dat dit ook niet weegt na een tijdje.

Laatst bewerkt:
Allez ze, de ploeg is weer eensgezind naar buiten gekomen. VDB staat weer in de gazet dat ie teleurgesteld is.

Telefoontje gehad dat mijn e-bike twee weken vroeger binnen is dan verwacht ;) Woohoo. Tot daar het goeie nieuws. Vandaag werken tot 17h30 en toevallig morgen een zaterdag werken, ook tot 17h30. Is die winkel maar open tot 18h. Akkoord, ik ben daar op een kwartiertje met de wagen, maar om nu rap rap naar daar te rijden, snel snel alles af te handelen is het ook weer niet. Het zal dan maar dinsdagavond worden. ;(

net even gekeken naar de routeplanning van de lijn zodat ik morgen om 10u in dendermonde kan zijn. Dat is dus 15,5 km: 1u10 onderweg. pff, algoed dat het maar eenmalig is.
Hoeveel zou een taxi kosten voor een rit van 16km?

net even gekeken naar de routeplanning van de lijn zodat ik morgen om 10u in dendermonde kan zijn. Dat is dus 15,5 km: 1u10 onderweg. pff, algoed dat het maar eenmalig is.
Hoeveel zou een taxi kosten voor een rit van 16km?
Gewoon enkele keren op de bel drukken, dan weet de chauffeur dat hij wat rapper mag rijden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan