Avondland
Well-known member
Pizza van 10 euro bestellen en laten leveren om uw punt te maken?Ge kunt ook u kar keren bij het zien van de kaart natuurlijk. Het is echter weinigen gegeven om dat te doen.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pizza van 10 euro bestellen en laten leveren om uw punt te maken?Ge kunt ook u kar keren bij het zien van de kaart natuurlijk. Het is echter weinigen gegeven om dat te doen.

Tgoh, ge weet toch op voorhand of dat type activiteit of resto iets is voor u?kunt gij weten of iets u aanstaat, waar ge nog nooit zijt geweest?
Maar dit is uiteraard wel fout van de organisator...de vooraf vermelde prijs was een stuk lager.
Waarover is hij deze keer misnoegd?boze aannemer van de buren staat hier weer boos te wezen.
Waarover is hij deze keer misnoegd?
Neen, de coach heette 'poepe'.De gekende negaposi eh. Noemde de coach toevallig nolleke?
Kan je dat eens niet navragen bij de politie, of beter een advocaat? Want dreigen en intimideren kan iedereen proberen, maar als dat op niets gebaseerd is kalmeren zo'n mensen meestal wel snel als de andere kant zich niet laat doen. Dan bedoel ik natuurlijk wel op een rustige manier.tis hier van dreigen met flikken en deurwaarders
voor een modderspoor van een graafmachien
kunt ge niet wat foto’s maken van z’n werkvolk dat niet aangelijnd is bij werken op + 2m zonder stelling of hun helm niet dragen ofzo?tis hier van dreigen met flikken en deurwaarders
voor een modderspoor van een graafmachien

kunt ge niet wat foto’s maken van z’n werkvolk dat niet aangelijnd is bij werken op + 2m zonder stelling of hun helm niet dragen ofzo?![]()
Kleine tip: rauwe vis of vlees in de ventilatieroosters proppenOoh mijn madam is op oorlogspad, ze is hier een dossier aant samenstellen, met foto's van werkvolk van hem dat op onze grond staat te pissen
geen werfafsluiting
onze draad weggehaald zonder verwittigen met de belofte dat er direct een nieuwe ging komen op zijn kosten (tot nu, noegabollen)
2 keer gemeente moeten bellen deze zomer om zijn onkruid af te doen.
Van een modderspoor op de baan terwijl je nog bezig is gaan ze niets zeggen. Zolang het opgekuist is savonds.Kan je dat eens niet navragen bij de politie, of beter een advocaat? Want dreigen en intimideren kan iedereen proberen, maar als dat op niets gebaseerd is kalmeren zo'n mensen meestal wel snel als de andere kant zich niet laat doen. Dan bedoel ik natuurlijk wel op een rustige manier.
I see what you did theregeen verwarming op den bureau chill

Van een modderspoor op de baan terwijl je nog bezig is gaan ze niets zeggen. Zolang het opgekuist is savonds.
En van een graafmachine dan nog.. Als je ziet wat de boeren soms achterlaten.
Met het gevaar om terug klachten te krijgen dat @Tomski zijn vrouw niet aangelijnd is zeker.kunt ge niet wat foto’s maken van z’n werkvolk dat niet aangelijnd is bij werken op + 2m zonder stelling of hun helm niet dragen ofzo?![]()
Mijn nieuwe samsung wasmachine
Kga er kerstlichtjes rondhangen denk ik.