Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vorige week meegedaan aan een 'marktonderzoek' was in feite nog wel plezant, koffieklets met andere personen over een bepaald thema. 40 EUR zouden we hiervoor krijgen voor twee uurkes, ondertussen een week later en met de belofte dat het bedrag de dag erna overgeschreven zou worden, nog niks ontvangen. Op de mail van woensdag hebben ze nog niet gereageerd, nog eens gemaild. Volgende week bel ik. Zo niet, via de KBO weet ik waar de zaakvoerder woont. Zo liggen lopen voor 40 EURO..

tis hier van dreigen met flikken en deurwaarders

voor een modderspoor van een graafmachien
Kan je dat eens niet navragen bij de politie, of beter een advocaat? Want dreigen en intimideren kan iedereen proberen, maar als dat op niets gebaseerd is kalmeren zo'n mensen meestal wel snel als de andere kant zich niet laat doen. Dan bedoel ik natuurlijk wel op een rustige manier.

kunt ge niet wat foto’s maken van z’n werkvolk dat niet aangelijnd is bij werken op + 2m zonder stelling of hun helm niet dragen ofzo? 🤓

Ooh mijn madam is op oorlogspad, ze is hier een dossier aant samenstellen, met foto's van werkvolk van hem dat op onze grond staat te pissen
geen werfafsluiting
onze draad weggehaald zonder verwittigen met de belofte dat er direct een nieuwe ging komen op zijn kosten (tot nu, noegabollen)
2 keer gemeente moeten bellen deze zomer om zijn onkruid af te doen.

Ooh mijn madam is op oorlogspad, ze is hier een dossier aant samenstellen, met foto's van werkvolk van hem dat op onze grond staat te pissen
geen werfafsluiting
onze draad weggehaald zonder verwittigen met de belofte dat er direct een nieuwe ging komen op zijn kosten (tot nu, noegabollen)
2 keer gemeente moeten bellen deze zomer om zijn onkruid af te doen.
Kleine tip: rauwe vis of vlees in de ventilatieroosters proppen

Kan je dat eens niet navragen bij de politie, of beter een advocaat? Want dreigen en intimideren kan iedereen proberen, maar als dat op niets gebaseerd is kalmeren zo'n mensen meestal wel snel als de andere kant zich niet laat doen. Dan bedoel ik natuurlijk wel op een rustige manier.
Van een modderspoor op de baan terwijl je nog bezig is gaan ze niets zeggen. Zolang het opgekuist is savonds.

En van een graafmachine dan nog.. Als je ziet wat de boeren soms achterlaten.

Van een modderspoor op de baan terwijl je nog bezig is gaan ze niets zeggen. Zolang het opgekuist is savonds.

En van een graafmachine dan nog.. Als je ziet wat de boeren soms achterlaten.

tis zelfs ni op de baan, tis een spoor in de modder naast zijn werf waar de kraan gereden heeft

"we hebben zijne grond kapot gereden!!!" en der gaat een deurwaarder aangesteld worden om de modder te inventariseren.

Mijn nieuwe samsung wasmachine :angry:

Kga er kerstlichtjes rondhangen denk ik.

funny-kill-it-with-fire.gif

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan