Doek dit topic dan maar even op. Ik wil niemand meer zien zagen over gelijk wat, want sommigen zitten in een land waar de kogels rond hun oren vliegen en die mensen hebben het veel zwaarder.Klopt![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Doek dit topic dan maar even op. Ik wil niemand meer zien zagen over gelijk wat, want sommigen zitten in een land waar de kogels rond hun oren vliegen en die mensen hebben het veel zwaarder.Klopt![]()
Ambtenaren en flikken niet vergeten hè, die zitten ook ganse dagen hun tenen uit te kuisen!Bestaan er eigenlijk beroepen waar de mensheid minder over zit te zagen dan leerkrachten en politiekers?
maar waarom komt gij dan hier klagen?![]()
Ah juist, "all cops are bastards" tot ze ze zelf nodig hebben om hun zever op te lossenAmbtenaren en flikken niet vergeten hè, die zitten ook ganse dagen hun tenen uit te kuisen!

maar er bestaan toch ergere ergernissen dan de uwe?Omdat het een ergernissenthread is?
JE ergernissen van vandaag. En vandaag is dat mijn ergstemaar er bestaan toch ergere ergernissen dan de uwe?

maar mijn ergernis is erger dan de uwe, dus moogt gij niet klagenJE ergernissen van vandaag. En vandaag is dat mijn ergste![]()

Hoe gaan we bepalen wat de ergste ergernis is?maar mijn ergernis is erger dan de uwe, dus moogt gij niet klagen![]()
Hij klaagt niet, hij ergert zich.maar mijn ergernis is erger dan de uwe, dus moogt gij niet klagen![]()
Maar hij komt hier vertellen over zijn ergernis, en waar is dan de lijn tussen over iets zagen/klagen en over uw ergernissen vertellenHij klaagt niet, hij ergert zich.

Nu ben je aant zagen he.Maar hij komt hier vertellen over zijn ergernis, en waar is dan de lijn tussen over iets zagen/klagen en over uw ergernissen vertellen![]()
maar ik klaag zijn ergernis over het geklaag aanHij klaagt niet, hij ergert zich.
Doet me denken aan enkele jaren terug. Ik was een klein werkje gaan doen bij een klant thuis. Kerel biedt me een pint aan op het eind van de dag. Daar zeg ik natuurlijk geen nee tegen.Zolang de melk nie van 2016 is zult ge het wel overleven denk ik![]()
Dus ben je aan het klagen.maar ik klaag zijn ergernis over het geklaag aan
en daarom is het een ergernisDus ben je aan het klagen.
Maar misschien ergert hij zich er gewoon aan héDus ben je aan het klagen.

Nee een klaagzang. Moest je je nu nog eens ergeren aan wat hij zei maar neen, je begint er over te klagenen daarom is het een ergernis
En iets over gezegd of gewoon gedaan alsof er niks was?Doet me denken aan enkele jaren terug. Ik was een klein werkje gaan doen bij een klant thuis. Kerel biedt me een pint aan op het eind van de dag. Daar zeg ik natuurlijk geen nee tegen.
Komt die kerel af met een glas van carlsberg. Ik drink daar van: de meest schrale pils die je maar kunt voorstellen.
Paar dagen later ben ik er terug om af te werken en hij vraagt of ik nog een pintje wil. Ik zeg dat het in een fleske mag omdat ik ni graag uit een glas drink. Komt ie terug met een fleske jupiler. Denk in mijn eigen: "nu durft ge uwen brol ni geven he, teppen"
Ik drink van da fleske: diezelfde schrale pils
Check die datum: 9 jaar overtijd.

NESTORIUS GE ZIJT EEN ZAAG en daarom mijn grootste ergernis, dus sluit dit topic maar voor vandaag.Nee een klaagzang. Moest je je nu nog eens ergeren aan wat hij zei maar neen, je begint er over te klagen
Ik dierf niEn iets over gezegd of gewoon gedaan alsof er niks was?![]()