Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik herinner mij de kabouter Wesley tshirts van oxfam.

Made in Kenia. Twas eraan te zien. XL was met moeite een mediummeke.

Ze waren gemaakt voor mensen met het postuur van ginder.

Qua broeken heb ik ook nog nooit problemen gehad, daar kies je toch op lengte en breedte tegelijkertijd?

T-shirts en truien hangen echt van het merk af.
Hier is het omgekeerd. T-shirts, polo's, truien kan je uiteindelijk wel vinden. Wat mij perfect past is zo'n Fred Perry polo (gaat richting slim fit) in XXL bijvoorbeeld. Gewone (niet slim-fit) T-shirts/truien in XL zijn meestal ook wel ok.

Maar broeken, die maten zijn lengte en middel uiteindelijk. Mijn dijen zijn dikker dan mijn middel dus dat is bij zo'n gewone rechte jeans geen zicht meestal. De oplossing heb ik hier al gezegd, "athletic fit".

Laatst bewerkt:
20211130_181323.jpg

Dacht dat het eindelijk zo ver was. Maar helaas nog geen onafhankelijkheid 😔

Hangt er ook nog vanaf he, bij mij past een slim fit meestal wel qua breedte in dezelfde maat maar ze zijn regelmatig (een stuk) te lang, ben je ook niks mee :p .

T-shirts, truien, enfin alles wat op t bovenlijf gedragen wordt daar heb ik dat een stuk minder en het is nu niet dat mijn benen in proportie zo kort zijn (ja ik ben nogal kort in zen geheel ja, dank u ik weet het no judging thx dat ligt gevoelig :cry: )

De leerkrachten die kwamen klagen in het nieuws, want "het gaat allemaal niet meer". Jammer dat je niet kan vaccineren tegen pathologische luiheid, precies endemisch in de lerarenkamer.

De leerkrachten die kwamen klagen in het nieuws, want "het gaat allemaal niet meer". Jammer dat je niet kan vaccineren tegen pathologische luiheid, precies endemisch in de lerarenkamer.
Het gaat niet alleen over COVID he. Ze zijn in het onderwijs ook bezig met de “modernisering”. Daar kruipt veel tijd en werk in, er zijn tig leerkrachten die eronder door gaan, maar dat zullen wel allemaal luierikken zijn :sarcastic:.

Het gaat niet alleen over COVID he. Ze zijn in het onderwijs ook bezig met de “modernisering”. Daar kruipt veel tijd en werk in, er zijn tig leerkrachten die eronder door gaan, maar dat zullen wel allemaal luierikken zijn :sarcastic:.

In andere sectoren niet dan?
Genoeg mensen in mijn omgeving die van privé naar onderwijs zijn gegaan en geen idee hebben over wat die zitten te klagen.
Onze onderbuur hier beweert zelfs dat hij voor leerkracht heeft gekozen om niet hard te moeten werken (compleet verkeerde motivatie uiteraard) en effectief die heeft de tijd om tijdens de week en het weekend tot een gat in de nacht uit te gaan (precovid).

Zag nog een doos havermout staan, had ik nog wat zin in. Melk gekookt, haver erin, alles laten opnemen.

Opscheppen en oplepelen. Smaak was niet wat ik verwacht had maar kon aan corona liggen. Kommeke toch leeggegeten. Check hier net de datum.. houdbaar tot 2016 :unsure:

Zag nog een doos havermout staan, had ik nog wat zin in. Melk gekookt, haver erin, alles laten opnemen.

Opscheppen en oplepelen. Smaak was niet wat ik verwacht had maar kon aan corona liggen. Kommeke toch leeggegeten. Check hier net de datum.. houdbaar tot 2016 :unsure:
Als ik een doos etenswaren neem die ik niet vaak gebruik, dan is het een automatisme om de houdbaarheidsdatum te checken.

Gezien je 4 jaar geen havermout gegeten hebt blijkbaar zou dit toch een signaal moeten zijn?

Zolang de melk nie van 2016 is zult ge het wel overleven denk ik :biglaugh:

Als ik een doos etenswaren neem die ik niet vaak gebruik, dan is het een automatisme om de houdbaarheidsdatum te checken.

Gezien je 4 jaar geen havermout gegeten hebt blijkbaar zou dit toch een signaal moeten zijn?
Ik heb dat wel al gegeten ondertussen, moet een doos zijn die tussen de mazen van ons controlenet geglipt is. De andere doos op ons rek is wel nog goed.

Allez jong waar zitten al die mensen die van de privé naar onderwijs gegaan zijn dan? Ze zoeken ze overal. Zo een makkelijke job waar ge niks moet doen, maar toch ieder jaar zoeken en zoeken naar mensen die het nog willen doen. De statistieken van dat bijna de helft van de starters binnen de 5 jaar voor een andere job kiest hebben we al. Statistieken over hoeveel mensen van de privé binnen de 5 jaar al terug uit het onderwijs zijn gestapt zouden interessant zijn. Soit, die mensen die allemaal uit het onderwijs stappen zijn wel niet goed bij hun hoofd hé dan, in andere sectoren is het tenminste hard werken en die kiezen daar dan nog voor, goed zot allemaal!

Nooit gezegd dat het een fijne job is die veel voldoening geeft en je de job is zeker niet voor iedereen even geschikt, maar "dat het allemaal niet meer gaat" vind ik erover. Er zijn andere sectoren die veel meer reden hebben tot klagen, maar het zijn vaak dezelfden die in herhaling vallen.

Nooit gezegd dat het een fijne job is die veel voldoening geeft en je de job is zeker niet voor iedereen even geschikt, maar "dat het allemaal niet meer gaat" vind ik erover. Er zijn andere sectoren die veel meer reden hebben tot klagen, maar het zijn vaak dezelfden die in herhaling vallen.
Dus omdat anderen het ook zwaar of zwaarder hebben, mag een ander natuurlijk niet meer klagen... 🤨

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan