Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die zijn hier zelfs niet geweest, net doordat ze geen gas vonden. Da's 1 blinde vlek op de Duitse kaart hier.
Twaren duitsers, geen amerikanen. Den duits waren dedie die als de wind goed zat niet liever deden of groene wolken chlorine te maken.

Ge ziet, een beetje beschaving kan wonderen doen he.

Dan blijkt dat ze je eigenlijk een vraag gesteld hadden, en nu is de blik in hun ogen in tegenstelling tot hun woorden wel behoorlijk duidelijk: 'Jezus, wat een weirdo'.

Ja, dit is mij al meermaals overkomen.
Ah, classic.

Mijn overbuur is ook een vrij onduidelijke spreker en dat komt ook regelmatig wel voor als we eens tegen elkaar staan te praten.

Hij hoort zichzelf ook graag babbelen dus dat is altijd lastig als je dan nog met een half oor luistert en opeens blijkt dat hij een antwoord verwacht :p

Ah, classic.

Mijn overbuur is ook een vrij onduidelijke spreker en dat komt ook regelmatig wel voor als we eens tegen elkaar staan te praten.

Hij hoort zichzelf ook graag babbelen dus dat is altijd lastig als je dan nog met een half oor luistert en opeens blijkt dat hij een antwoord verwacht :p
Gisteren ook zo enen, stond dan nog naast nen brander die aant branden was dus hoorde der echt niets van, toch vlakaf gezegd da als em echt Nie luider praat ik der echt wel niets van versta

motivatiebarometer

Na pagina 5 ben ik afgehaakt. De ergernis aan zo'n vragenlijst is dat die véél TE lang is en je steeds wéér dezelfde vragen krijgt in een ander jasje.
Geeuw.

Als zo'n motivatiebarometer invullen, al demotiverend is dan .. :shutup:

Het is weer eens bbq bij de buren. Op zich geen probleem zou je denken, ware het niet dat het koertje waarop ze bbq'en 5m2 groot is, en omringd wordt door andere woningen. Resultaat: gans ons kot vol stank. Ik wil dat ergens nog wel tolereren, in de zomer. Maar op een regenachtige herfstdag? Ik denk dat ik m vanaf ons plat dak ff uit pis.

Het is weer eens bbq bij de buren. Op zich geen probleem zou je denken, ware het niet dat het koertje waarop ze bbq'en 5m2 groot is, en omringd wordt door andere woningen. Resultaat: gans ons kot vol stank. Ik wil dat ergens nog wel tolereren, in de zomer. Maar op een regenachtige herfstdag? Ik denk dat ik m vanaf ons plat dak ff uit pis.
Ge kunt ook effe vragen of ze u in de toekomst willen verwittigen zodat ge uw ruit kunt dicht doen?

Filmen en hier posten he.

Een pakje dat al sinds 22 september ‘dit kan tot 14 dagen duren’ bij de douane is. Gisteren komt dan eindelijk de kostenberekening, €31. Goed, dat klopt wel met inhoud en tarief dus wij betalen dat. Betaling succesvol en nu staat er ‘uw pakje gaat eerstdaags naar de douane voor controle’.
WTF? Kan dat niet op hetzelfde moment? 8 weken plus en dan is het zelfs nog niet gecontroleerd maar wel al centen gevraagd?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan