Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is dat bij honden ook niet gewoon twee keer per jaar heel duidelijk omdat ze dan van vacht veranderen? Nuja, ook al gehoord dat dit bij een dier dat vooral binnen leeft niet meer zo is.

Maar ja, de meeste honden verliezen toch wel wat haar, de onze ook. Bij zo'n husky, die toch al een wat langere vacht heeft, zal dat nog een pak duidelijker zijn.

Wat ik ook wel gemerkt heb is dat ge tegen niemand iets negatiefs moogt zeggen over een hond :p
Duh, tuurlijk wist ik wel dat die haar ging verliezen. Hebben thuis altijd honden gehad, verschillende rassen ook.
Maar dit heb ik nog nooit gezien.

En ja zot, naar het asiel. Zou ik niet over mijn hart krijgen ook.

Amai, 100% dit.
Iedereen weet dat een hond veel haar verliest (alle, de meeste), dat daar veel geld inkruipt qua voedsel en verzorging en dat wij als eigenaars daar zelf voor gekozen hebben. Maar soms doet effe ventileren gewoon deugd lol

Is dat bij honden ook niet gewoon twee keer per jaar heel duidelijk omdat ze dan van vacht veranderen? Nuja, ook al gehoord dat dit bij een dier dat vooral binnen leeft niet meer zo is.

Maar ja, de meeste honden verliezen toch wel wat haar, de onze ook. Bij zo'n husky, die toch al een wat langere vacht heeft, zal dat nog een pak duidelijker zijn.
Issue is dat die twee vachten heeft denk ik.

Amai, 100% dit.
Iedereen weet dat een hond veel haar verliest (alle, de meeste), dat daar veel geld inkruipt qua voedsel en verzorging en dat wij als eigenaars daar zelf voor gekozen hebben. Maar soms doet effe ventileren gewoon deugd lol
Typisch.

Ik blijf voortaan weg uit de 'mijn ergernissen op het werk' thread. Daar ebt ge dan een pipo die zaagt dat je klaagt in een daarvoor bestemde klaagthread. Zo'n gezaag heb ik niet nodig wanneer ik klaag.

Typisch.

Ik blijf voortaan weg uit de 'mijn ergernissen op het werk' thread. Daar ebt ge dan een pipo die zaagt dat je klaagt in een daarvoor bestemde klaagthread. Zo'n gezaag heb ik niet nodig wanneer ik klaag.
effe of topic: ik vind dat eigenlijk wel fantastisch: een ergernis posten in eender welk ergernis topic (algemeen, verkeer, werk, etc) en ge wordt dan dikwijls gecorrigeerd. Ik moet zeggen: ik heb me er ook al aan bezondigt. Geen idee waarom we die drang voelen om iemands ergernis te minimaliseren/corrigeren. De menselijke psyche is toch iets bijzonder.

on topic: ik erger me ook dood aan het kattehaar dat op mijn truien en t-shirten blijft plakken. Die `vuiligheid` was lang een belangrijke reden waarom ik geen dieren wou, ondanks dat ik heel graag dieren zie. Nu dat we twee katten hebben, zie ik ze doodgraag en die ene laat zich doo rmij als een baby behandelen en dragen. En ik heb niet liever dan dat ze bij mij komen liggen. Maar mijn god wat haat ik het dat ik daarna een halve kat aan mij heb hangen en me met zo`n rollertje moet gaan ontharen (en dan spreken we nog niet over de kattekorrels die in elke kamer zijn terug te vinden of de zetels en gamingchair die als krabpaal worden gebruikt).

effe of topic: ik vind dat eigenlijk wel fantastisch: een ergernis posten in eender welk ergernis topic (algemeen, verkeer, werk, etc) en ge wordt dan dikwijls gecorrigeerd. Ik moet zeggen: ik heb me er ook al aan bezondigt. Geen idee waarom we die drang voelen om iemands ergernis te minimaliseren/corrigeren. De menselijke psyche is toch iets bijzonder.

on topic: ik erger me ook dood aan het kattehaar dat op mijn truien en t-shirten blijft plakken. Die `vuiligheid` was lang een belangrijke reden waarom ik geen dieren wou, ondanks dat ik heel graag dieren zie. Nu dat we twee katten hebben, zie ik ze doodgraag en die ene laat zich doo rmij als een baby behandelen en dragen. En ik heb niet liever dan dat ze bij mij komen liggen. Maar mijn god wat haat ik het dat ik daarna een halve kat aan mij heb hangen en me met zo`n rollertje moet gaan ontharen (en dan spreken we nog niet over de kattekorrels die in elke kamer zijn terug te vinden of de zetels en gamingchair die als krabpaal worden gebruikt).
Ik draag ook veeeeeeel donkere kleren dus da's echt een nachtmerrie hier. Wil soms ravotten met mijn hond maar ik hang dan echt VOL. Doe soms gewoon mijn t-shirt uit om te spelen maar da's ook zo'n raar zicht :p

Heb sinds mei een hond die nu ongelooflijk veel haar verliest en ik heb het er enorm moeilijk mee dat mijn huis de komende 10-15 jaar nooit nog proper gaat zijn :( Overal ligt er haar, ganse dag door. Na een uur zie je amper nog dat ik gestofzuigd heb.

Honden zijn echt overrated. Ik zie dat beest doodgraag maar als je kijkt hoeveel die kost, hoeveel tijd daarin kruipt en hoe vuil dat die alles maakt. Zou mss raar doen moest ik terug alleen zitten maar momenteel word ik er soms echt onnozel van.

Da's hier ook dagelijks een tapis plein. 2 grote honden, 1 langhaar en een halflang, en dan nog eens 5 katten. Ik stofzuig tegenwoordig 2x per dag en 't is nog altijd de tegels zoeken tussen het haar. Maar ik neem het er graag bij. :)

Kam hem eens hiermee. We hebben die tip gekregen van onze trimester om dit iedere maand eens te doen en het scheelt wel enorm veel. Maar je kan daar uren aan kammen er blijft maar haar mee komen.

Wij gebruiken dit regelmatig als ze erg vuil zijn. Hond laten drogen en dan die furminator er door. Werkt inderdaad zeer goed.

dat ben ik rap afgeleerd, nadat mijn kat in mijn tepel heeft gebeten.
Mijn wolf sprong eens op mij terwijl ik in bed lag. Ik ben er vrij zeker van dat een kattenbeet in je tepel minder pijnlijk is dan een in 2 gesneden tepel door zijn nagels. Gelukkig steunde mijn vriendin mij (door de slappe lach te hebben).

Mijn wolf sprong eens op mij terwijl ik in bed lag. Ik ben er vrij zeker van dat een kattenbeet in je tepel minder pijnlijk is dan een in 2 gesneden tepel door zijn nagels. Gelukkig steunde mijn vriendin mij (door de slappe lach te hebben).
Ik onlangs eens een bitchslap gekregen tijdens het spelen, zo'n gigantische wonde over heel mijn kaak. Was ook proper :p

Uw gezichtskaak of uw gatkaak? Kwestie van het te visualiseren.
Mijn broek is niet uit he
lookaround.gif

perv

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan