Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
De Brexit. Ik heb via ebay een potje verf gekocht, maar boy is dat lang onderweg. Ik had wel op wat extra tijd gerekend, maar mijn bestelling van 10/01 is er nog steeds niet.

Mijn lichtstraat in de keuken die aan het inlopen is.
Ik heb een dakwerker laten komen en die stond versteld van de hoeveelheid pruts die de schrijnwerker en dakwerker die dat geplaatst hebben uitgevoerd hebben.
't Heeft tans geld genoeg gekost. Gelukkig staat de boel er nog geen 10 jaar en kan ik het op hun verhalen.
Voor de schade binnen heb ik de brandverzekering maar da's wel weer 270€ franchise.
Kga vast mijn dakgoten ook mogen vervangen.

En net nu we aan het zien zijn voor een nieuwe keuken en living. Voorbereidend werk daarvoor heeft me ook al tegen de 4k gekost.
Kostenplaatje van dat project is ook weer een ergernis. Ik dacht met 30k er vanaf te raken, niet dus.

Heb sinds mei een hond die nu ongelooflijk veel haar verliest en ik heb het er enorm moeilijk mee dat mijn huis de komende 10-15 jaar nooit nog proper gaat zijn :( Overal ligt er haar, ganse dag door. Na een uur zie je amper nog dat ik gestofzuigd heb.

Honden zijn echt overrated. Ik zie dat beest doodgraag maar als je kijkt hoeveel die kost, hoeveel tijd daarin kruipt en hoe vuil dat die alles maakt. Zou mss raar doen moest ik terug alleen zitten maar momenteel word ik er soms echt onnozel van.

Ah juist :D
Nee, nee beide keren cheated death and still breathin mofo's
Wie is mofo en wat van hem/haar zijt ge aan het inademen? :unsure:
Lijkt me niet gezond, should get that looked at 🤓

Heb sinds mei een hond die nu ongelooflijk veel haar verliest en ik heb het er enorm moeilijk mee dat mijn huis de komende 10-15 jaar nooit nog proper gaat zijn :( Overal ligt er haar, ganse dag door. Na een uur zie je amper nog dat ik gestofzuigd heb.

Honden zijn echt overrated. Ik zie dat beest doodgraag maar als je kijkt hoeveel die kost, hoeveel tijd daarin kruipt en hoe vuil dat die alles maakt. Zou mss raar doen moest ik terug alleen zitten maar momenteel word ik er soms echt onnozel van.
Alle beesten maken uw kot vuil. Met 2 katten hier is het ook moeilijk echt proper te houden.
Het ras maak voor een hond wel veel uit. Wat voor hond hebt ge?
Alsook zorgen dat dat beest 1 plaats heeft om binnen te liggen, niet zomaar overal.

Ik heb dat ook, ligt niet aan u. Wij stofzuigen elke f***** dag en toch ligt dat hier vol met haren. Ik zie onze hond zo graag, maar die vuilmakerij altijd :rolleyes:

Wie is mofo en wat van hem/haar zijt ge aan het inademen? :unsure:
Lijkt me niet gezond, should get that looked at 🤓

Alle beesten maken uw kot vuil. Met 2 katten hier is het ook moeilijk echt proper te houden.
Het ras maak voor een hond wel veel uit. Wat voor hond hebt ge?
Alsook zorgen dat dat beest 1 plaats heeft om binnen te liggen, niet zomaar overal.
Mja, leg die maar eens uit dat hij niet overal mag liggen lol.
Hij wrijft ook graag overal tegen dus de onderste 30cm van mijn stoelen hangen telkens vol met wit haar. Je kan hem niet vast pakken of je hangt ook vol, mijn zetel ligt vol, mijn tapijten hangen vol. Echt horrible.

Zo van die oude mensen die voor ne scheet naar het kantoor komen.
Enfin, vriendelijk zijn ze wel.

Maar dan krijg ik bericht dat er iemand was, ik bel die direct terug.

"Gij zijt ook nooit op kantoor hé?"

Ja euh nee, er is een globale pandemie en thuiswerk is verplicht. Gij zijt 80 en zit maar overal naar rond te tsjoeken, ik ga er niet dood van hé Jeanine gij wel!

Hij wrijft ook graag overal tegen dus de onderste 30cm van mijn stoelen hangen telkens vol met wit haar. Je kan hem niet vast pakken of je hangt ook vol, mijn zetel ligt vol, mijn tapijten hangen vol. Echt horrible.
Overweeg je om hem naar een asiel te brengen?

Dat je als internationaal chauffeur toch minstens 1 van de 3 grootste talen zoals Frans Duits of engels zou mogen enkele woorden kunnen bovenop uw moedertaal.
Ik vraag mij af hoeveel chauffeurs die van hier naar Oost-Europa rijden een slavische taal (bv russisch) kunnen spreken, want die zijn even groot en veel relevanter daar. (ofte, wij kijken soms te snel via een Westers referentiekader)

Ergernis hier: kampeer al 2 weken bij m'n ouders (fun...) omdat huisgenoot terugkwam uit buitenland en ik anders mee in quarantaine moest (met kloterij voor werk etc. tot gevolg). Vraag ik vandaag of hij al meer weet: 'ah ja, maandag resultaten gehad, het was negatief' 🤬

Wij hebben echt delen van het huis waar ze niet mag komen, maar ik moet u teleurstellen, zelfs daar hangt het vol met haren. Hoe het komt is ons ook een raadsel, maar het helpt niet.

Hebt ge genoeg tuin en gaat ge er genoeg mee buiten?
Tzijn vijgen na pasen, maar een Husky was probably niet de beste keus idd :thinking:. Maar zelfs een Husky moet ge kunnen leren om op zijn plaats te liggen.

Hebt ge genoeg tuin en gaat ge er genoeg mee buiten?
Tzijn vijgen na pasen, maar een Husky was probably niet de beste keus idd :thinking:. Maar zelfs een Husky moet ge kunnen leren om op zijn plaats te liggen.
Wat heeft dat te zien met dat haar? :p Heb er niet echt last van dat hij overal ligt maar gewoon overal dat haar.
In de Huskygroep op Facebook zie ik soms mensen die er zo 7 hebben... Dan slaapt ge toch in het hondenhaar?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan