Leeft ge nog?
Sjans wel
Moest paar uurkes wachten, had nog een licht branderig gevoel in mijn keel maar rond 19u begon alles zowat weg te ebben.
I cheated death

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Leeft ge nog?

Das al de tweede bijna dood ervaring onlineSjans wel
Moest paar uurkes wachten, had nog een licht branderig gevoel in mijn keel maar rond 19u begon alles zowat weg te ebben.
I cheated death![]()

Das al de tweede bijna dood ervaring online![]()

Toen ik dacht dat je verongelukt was met je AMG, waar 't was een andere benzdriver in Hasselt.Ik kan mij de vorige precies niet meer herinneren![]()
Toen ik dacht dat je verongelukt was met je AMG, waar 't was een andere benzdriver in Hasselt.

Overal ligt er haar, ganse dag door. Na een uur zie je amper nog dat ik gestofzuigd heb.Wie is mofo en wat van hem/haar zijt ge aan het inademen?Ah juist
Nee, nee beide keren cheated death and still breathin mofo's

Alle beesten maken uw kot vuil. Met 2 katten hier is het ook moeilijk echt proper te houden.Heb sinds mei een hond die nu ongelooflijk veel haar verliest en ik heb het er enorm moeilijk mee dat mijn huis de komende 10-15 jaar nooit nog proper gaat zijnOveral ligt er haar, ganse dag door. Na een uur zie je amper nog dat ik gestofzuigd heb.
Honden zijn echt overrated. Ik zie dat beest doodgraag maar als je kijkt hoeveel die kost, hoeveel tijd daarin kruipt en hoe vuil dat die alles maakt. Zou mss raar doen moest ik terug alleen zitten maar momenteel word ik er soms echt onnozel van.
Heb sinds mei een hond die nu ongelooflijk veel haar verliest en ik heb het er enorm moeilijk mee dat mijn huis de komende 10-15 jaar nooit nog proper gaat zijnOveral ligt er haar, ganse dag door. Na een uur zie je amper nog dat ik gestofzuigd heb.
Honden zijn echt overrated. Ik zie dat beest doodgraag maar als je kijkt hoeveel die kost, hoeveel tijd daarin kruipt en hoe vuil dat die alles maakt. Zou mss raar doen moest ik terug alleen zitten maar momenteel word ik er soms echt onnozel van.

Mja, leg die maar eens uit dat hij niet overal mag liggen lol.Wie is mofo en wat van hem/haar zijt ge aan het inademen?
Lijkt me niet gezond, should get that looked at
Alle beesten maken uw kot vuil. Met 2 katten hier is het ook moeilijk echt proper te houden.
Het ras maak voor een hond wel veel uit. Wat voor hond hebt ge?
Alsook zorgen dat dat beest 1 plaats heeft om binnen te liggen, niet zomaar overal.
Overweeg je om hem naar een asiel te brengen?Mja, leg die maar eens uit dat hij niet overal mag liggen lol.
Hij wrijft ook graag overal tegen dus de onderste 30cm van mijn stoelen hangen telkens vol met wit haar. Je kan hem niet vast pakken of je hangt ook vol, mijn zetel ligt vol, mijn tapijten hangen vol. Echt horrible.
Zot, nee.Overweeg je om hem naar een asiel te brengen?
Ik vraag mij af hoeveel chauffeurs die van hier naar Oost-Europa rijden een slavische taal (bv russisch) kunnen spreken, want die zijn even groot en veel relevanter daar. (ofte, wij kijken soms te snel via een Westers referentiekader)Dat je als internationaal chauffeur toch minstens 1 van de 3 grootste talen zoals Frans Duits of engels zou mogen enkele woorden kunnen bovenop uw moedertaal.

Mja, leg die maar eens uit dat hij niet overal mag liggen lol.
Hij wrijft ook graag overal tegen dus de onderste 30cm van mijn stoelen hangen telkens vol met wit haar. Je kan hem niet vast pakken of je hangt ook vol, mijn zetel ligt vol, mijn tapijten hangen vol. Echt horrible.
Hebt ge genoeg tuin en gaat ge er genoeg mee buiten?Mja, leg die maar eens uit dat hij niet overal mag liggen lol.
. Maar zelfs een Husky moet ge kunnen leren om op zijn plaats te liggen.Wat heeft dat te zien met dat haar?Hebt ge genoeg tuin en gaat ge er genoeg mee buiten?
Tzijn vijgen na pasen, maar een Husky was probably niet de beste keus idd. Maar zelfs een Husky moet ge kunnen leren om op zijn plaats te liggen.
Heb er niet echt last van dat hij overal ligt maar gewoon overal dat haar.