Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wij hebben echt delen van het huis waar ze niet mag komen, maar ik moet u teleurstellen, zelfs daar hangt het vol met haren. Hoe het komt is ons ook een raadsel, maar het helpt niet.
Het haar zal blijven hangen onder je voeten en zo naar de andere ruimtes mee verhuizen.

Onze windhond verliest ook haar, maar niet zoveel en de haartjes zijn heel kort dus die zie je nauwelijks liggen.

Het haar zal blijven hangen onder je voeten en zo naar de andere ruimtes mee verhuizen.

Onze windhond verliest ook haar, maar niet zoveel en de haartjes zijn heel kort dus die zie je nauwelijks liggen.

Waarschijnlijk. Als wij twee dagen niet stofzuigen dan is het hier zoals in een oude western film waar de stofbollen over de weg vliegen, maar dan met hondenhaar.

Waarschijnlijk. Als wij twee dagen niet stofzuigen dan is het hier zoals in een oude western film waar de stofbollen over de weg vliegen, maar dan met hondenhaar.

Wij hebben zo ne robotstofzuiger van Zacco, dat ding was redelijk goedkoop (denk 200 euro ofzo) en is echt extreem goed voor hondenharen. als we de hond buitengaan ofzo zet ik dat ding op en is alles proper.

Echt een van de beste recente aankopen vind ik.

Ik ging ook net typen over een robotstofzuiger. Wij hebben ne roomba en die doet zijn ding ook wel.

Mensen verliezen ook veel haar 😬

Mijn vriendin heeft het geluk dat haar haar dezelfde kleur heeft als het haar van den hond. Heeft ze toch altijd iets om zich wat achter te verschuilen.

Wij hebben zo ne robotstofzuiger van Zacco, dat ding was redelijk goedkoop (denk 200 euro ofzo) en is echt extreem goed voor hondenharen. als we de hond buitengaan ofzo zet ik dat ding op en is alles proper.

Echt een van de beste recente aankopen vind ik.

Wij hebben nu een Dyson steelstofzuiger en dat ding is echt de max. 45min batterij, super handig in gebruik.
Hebben lang getwijfeld om ook zo'n robotstofzuiger te nemen, maar wij zitten met te veel hoekjes en kantjes waar die niet over kan of onder kan of langs kan, ... 't zou tans wel een pak gemakkelijker zijn (NOG gemakkelijk omg).

Heb ook een Roomba en die zuigt idd immens veel op maar toch.
Ligt ook vooral zo op kasten, bvb mijn TV-kast ligt elke dag vol met haar, mijn (glazen) salontafel ook, mijn muismat en mijn bureau, zo vooral die dingen die ge meteen ziet zijn wel ergerlijk.

Wij hebben nu een Dyson steelstofzuiger en dat ding is echt de max. 45min batterij, super handig in gebruik.
Hebben lang getwijfeld om ook zo'n robotstofzuiger te nemen, maar wij zitten met te veel hoekjes en kantjes waar die niet over kan of onder kan of langs kan, ... 't zou tans wel een pak gemakkelijker zijn (NOG gemakkelijk omg).
Heb ook zo'n Dyson en da's idd wel een lifesaver dat ik die gewoon kan pakken zonder iets aan te sluiten. Maar die batterij is wel binnen de 5 min leeg

Vanmiddag de badkamer wa aan 't poetsen. Snel, snel willen doen en dan 2 verschillende producten gemengd op de tegels.
Mee dat ik dat 2de product uitwreef over de tegels waar 't ander nog ophing pakte dat direct op mijne adem.
Sindsdien zo een klopke gekregen en al heel de namiddag zodat afwezig.
Nu weet ge ook eens hoe de poetsvrouw bij u in de fitness zich voelt.
unsure.gif

Kam hem eens hiermee. We hebben die tip gekregen van onze trimester om dit iedere maand eens te doen en het scheelt wel enorm veel. Maar je kan daar uren aan kammen er blijft maar haar mee komen.

Amaai ik heb veel te lang moeten nadenken wat een "trimester" is :rolleyes:.
En zo een borstels helpen heel veel, maar het is ook heel veel werk. Ge kunt inderdaad blijven kammen.

Dat zijn toch zaken waar ge bij stilstaat voordat ge een hond in huis haalt?
Dees, en zeker iets als een Husky. Nu ik wil de Sheldon niet verder duwen, ik ben al blij dat het niet stante pede naar het asiel is. Maar als ge een hond neemt, moet ge u toch aanpassen, enkele zaken aanvaarden, en u inlezen / werken.

Wat ik ook wel gemerkt heb is dat ge tegen niemand iets negatiefs moogt zeggen over een hond :p
Duh, tuurlijk wist ik wel dat die haar ging verliezen. Hebben thuis altijd honden gehad, verschillende rassen ook.
Maar dit heb ik nog nooit gezien.

En ja zot, naar het asiel. Zou ik niet over mijn hart krijgen ook.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan