Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lang leve de goed relatie met de bouwleverancier :love:

ze zijn net alles gaan weghalen op die werf en hebben het op mijn oprit gezet. Mijn tuinaannemer moet maar zien hoe hij ze op de betonplateau in de tuin krijgt :lol:

topkerels van de lokale bouwpunt hier!

Lang leve de goed relatie met de bouwleverancier :love:

ze zijn net alles gaan weghalen op die werf en hebben het op mijn oprit gezet. Mijn tuinaannemer moet maar zien hoe hij ze op de betonplateau in de tuin krijgt :laugh:

topkerels van de lokale bouwpunt hier!
Laat uw kleine vooral niet in de buurt van de bouwers of die legt heel de sector plat tot volgend jaar!

allez, net een kolerieke vent aan de voordeur gehad. De bouwpromotor van de appartementen in aanbouw achter ons blijkbaar.

We zouden daar alles naar de kloten rijden met onze aannemer (de onze maakt gebruik van hun modderwerf om op onze grond te rijden met hun kraan (tis daar toch al modder en sporen van hun eigen bouwkranen)

als hij nog 1 kraan van ons ziet dan belt 'm de flikken.
Kraan 1 was misschien in het gat aan het plakken van kraan 2... werfagressie ipv wegagressie :)

Voorlopig een background van Thor of Hulk kiezen waardoor de barst ‘cool’ wordt en dan op Black Friday de winkel induiken. Freudiaanse misstap?
Screenshot_20211123-165129.png

werkt perfect!

4 nagels in mijn achterband. Holy smokes. Dus dat is ook ineens een nieuwe achterband. We weten ook alweer voor wat te werken. Gelukkig hebben ze nog een nieuwe liggen. Maar dan met een nieuwe achterband in regenweer, dat is ook no fun.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan