Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Uurtje, factuurtje?Lang leve de goed relatie met de bouwleverancier
ze zijn net alles gaan weghalen op die werf en hebben het op mijn oprit gezet. Mijn tuinaannemer moet maar zien hoe hij ze op de betonplateau in de tuin krijgt
topkerels van de lokale bouwpunt hier!
Laat uw kleine vooral niet in de buurt van de bouwers of die legt heel de sector plat tot volgend jaar!Lang leve de goed relatie met de bouwleverancier
ze zijn net alles gaan weghalen op die werf en hebben het op mijn oprit gezet. Mijn tuinaannemer moet maar zien hoe hij ze op de betonplateau in de tuin krijgt
topkerels van de lokale bouwpunt hier!
Uurtje, factuurtje?
Kraan 1 was misschien in het gat aan het plakken van kraan 2... werfagressie ipv wegagressieallez, net een kolerieke vent aan de voordeur gehad. De bouwpromotor van de appartementen in aanbouw achter ons blijkbaar.
We zouden daar alles naar de kloten rijden met onze aannemer (de onze maakt gebruik van hun modderwerf om op onze grond te rijden met hun kraan (tis daar toch al modder en sporen van hun eigen bouwkranen)
als hij nog 1 kraan van ons ziet dan belt 'm de flikken.

neenee, da is nen Tiranigu't Is niet authentiek en je zou het geen tiramisu mogen noemen, maar 't zal hier wel binnen gaan.
Voorlopig een background van Thor of Hulk kiezen waardoor de barst ‘cool’ wordt en dan op Black Friday de winkel induiken. Freudiaanse misstap?
no shit Sherlockje weet dat we die barst niet kunnen zien op de screenshot hé?
. T was maar een idee van squid dat ik tot uitvoer bracht he, die foto is perfect ervoor dat was wat ik wou meedelen.Het is okay. Ga nu maar je batterij opladen want ze is er bijna aan voor de moeite.no shit Sherlock. T was maar een idee van squid dat ik tot uitvoer bracht he, die foto is perfect ervoor dat was wat ik wou meedelen.
27 procent en ze zal nog minstens een half uur moeten meegaan. Komt goed.Het is okay. Ga nu maar je batterij opladen want ze is er bijna aan voor de moeite.
2 wel, moet altijd tzelfde zijn per as.4 nagels in mijn achterband. Holy smokes. Dus dat is ook ineens een nieuwe achterband. We weten ook alweer voor wat te werken. Gelukkig hebben ze nog een nieuwe liggen. Maar dan met een nieuwe achterband in regenweer, dat is ook no fun.
Dan zal het nog maar eentje zijn want hij heeft maar 1 wiel per as geloof ik.2 wel, moet altijd tzelfde zijn per as.
Zegt veel over mij dat ik dacht dat de bliksemschicht de barst was.je weet dat we die barst niet kunnen zien op de screenshot hé?
Motor, dus maar eentje en daarom ook dat ik een beetje inzit met een nieuwe band en een nat wegdek.2 wel, moet altijd tzelfde zijn per as.
Hangt er ook van af hoe lang de banden er op liggen natuurlijk. Je moet niet altijd 2 banden vervangen hoor.2 wel, moet altijd tzelfde zijn per as.
Heb je je auto nog niet mss?Motor, dus maar eentje en daarom ook dat ik een beetje inzit met een nieuwe band en een nat wegdek.
Binnen ongeveer veertien dagen.Heb je je auto nog niet mss?