Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Na wederom problemen met het papieren CST ticket hebben wij een raadsman aangesteld om de overheid te dagvaarden:

- digitaal CST ticket kan op geen enkele manier worden geïnstalleerd op smartphone (3 modellen geprobeerd ondertussen), ook andere manieren om te identificeren, tokens, itsme, ... geen enkele helpdesk die kan helpen - Eid werkt bij dienst belastingen, mijn gezondheid maar alles wat te maken heeft met digitaal CST is hopeloos

Ben het zat met de IT diensten van de overheden, zelfs hun nieuw afgeprinte code voor CST ticket duurt telkens 5-10 minuten alvorens men ze kan lezen.

Papieren versie als PDF op uw gsm zodat de printer de kwaliteit niet kan verminderen?

En als ik me mag blijven ergeren ik verdien te weinig, k heb begot meer moeten opdoen dan dat er is binnengekomen deze maand. Hoe ik dat ooit met een lening ga moeten doen :unsure: .
Kan je geen verdienmodel maken van 15-16 duvels binnenkappen? Genre kermisattractie. Ik zou er geld voor geven.

En als ik me mag blijven ergeren ik verdien te weinig, k heb begot meer moeten opdoen dan dat er is binnengekomen deze maand. Hoe ik dat ooit met een lening ga moeten doen :unsure: .
2021-11-22-14-28-10-Kris-Peeters-Iedereen-in-dit-land-leeft-boven-zijn-stand-Wij-allemaal-Cons.jpg

Ik kan niet voor zarathustra spreken maar ik zie hier gewoon een soort shift in tussen de Vlaamse mentaliteit van de oude stempel en een modernere mentaliteit, mogelijk overwaaiend uit de VS ofzo.
Ik heb de indruk dat vroeger het toch vooral was "doe maar gewoon, dat is al gek genoeg", als alles in orde is dan is dat de bedoeling. Complimenten werden amper gegeven, als iets niet in orde was, dàt was het moment om iemand eens goed de mantel uit te vegen. Link dat gerust met onze ongezonde houding ten opzichte van mentale gezondheid. Ik heb dat thuis toch ook nog veel gezien.
Anderzijds heb je dan het andere uiterste waar elke kleine actie moet gevolgd worden door, vooral holle, makkelijk gegeven, lofuitingen over hoe trots je mag zijn dat je basisvaardigheid X onder de knie hebt.

De meeste mensen zitten ondertussen daar wel ergens tussen denk ik, maar ik vermoed dat zarathustra eerder tot categorie 1 behoort en het nogal vreemd vindt allemaal. Ik zit door mijn opvoeding ook eerder in dat kamp, waardoor ik al eens met mijn ogen rol als ik zo'n dingen lees, en zelf moeilijk complimenten aanvaard, maar uiteindelijk snap ik best dat je daar veel aan kan hebben en positieve feedback beter is op lange termijn dan te horen wat je net allemaal fout doet.

De discussie gaat voor mij dan wat we onder basisvaardigheid verstaan.

Voor mezelf sprekend draai ik ook met mijn ogen als er iemand aangeeft geen alcohol meer te drinken als niet verslaafde.

Maar het is niet dat ik geen probleem heb om geen alcohol te drinken dat andere het daar wel moeilijker mee hebben en terecht fier mogen zijn om hun verwezenlijking.

Als je ergens moet zijn komen ze weer buiten eh. De dutsen die 30 rijden waar 50 mag. Of gewoon vast 45 blijven tuffen, of je daar nu 30 of 70 mag maakt geen verschil. Elke keer opnieuw zijn ze er om uw bloedruk omhoog te jagen. En dan kan ik sffs aan de verpleegster uitleggen waarom mijn bloeddruk zo hoog is.

Moeten moeten, niemand die u dwingt 2x na elkaar de vlieger op te gaan he :unsure:
die van Londen binnen twee weken is er bijgeteld al wel maar dat is met de trein dus ik maak vorderingen denk ik? :unsure:
Kan je geen verdienmodel maken van 15-16 duvels binnenkappen? Genre kermisattractie. Ik zou er geld voor geven.
Van een deel van het probleem een mogelijke oplossing maken, I like your style! :love:

Wat voor gatachterlijke dingen ge hier soms leest in dit topic. Hangt er ook een walm van azijn in uw badkamer iedere keer ge int echt gepist hebt of is da alleen online?

Gij moogt niet fier zijn op dit ding, want ik vind dat, neh! Uw prestatie moet maar groot genoeg zijn in mijn ogen! Mijn god man, soms denk ik dat ze ermee aant lachen zijn. Ist leven nog nie triestig genoeg zonder actief op da van een ander te staan kakken overal
Wa? :unsure:

Gisteren heeft de wasmachine het begeven (met een berging vol was), en nu begint de tv ook kuren te krijgen (beeld verloopt, kleuren verlopen) 😠.

Als je ergens moet zijn komen ze weer buiten eh. De dutsen die 30 rijden waar 50 mag. Of gewoon vast 45 blijven tuffen, of je daar nu 30 of 70 mag maakt geen verschil. Elke keer opnieuw zijn ze er om uw bloedruk omhoog te jagen. En dan kan ik sffs aan de verpleegster uitleggen waarom mijn bloeddruk zo hoog is.

Voor zover ik weet is er enkel op de snelweg een minimumsnelheid van 70 km/u. Voor de rest zijn er maximumsnelheden.

Liever een duts die ik kan voorbijsteken waar veilig dan vrachtwagens met buitenlandse nummerplaten of tractoren met overbeladen aanhangers (uiteraard geen net over zodat er zand of stenen kunnen vanaf vallen) die aan die snelheden rijden.

postnl die zegt om 19.00 uur afgeleverd te hebben doch niks gezien of gehoord =/
Postnl / be ! Het draait er niet lekker , depot en bestelwagens verzegelt, bij de onderaannemers aan het rommelen (Kan ook wachten op een set bekken Zildjian A391 A-serie box) :cry:

Voor zover ik weet is er enkel op de snelweg een minimumsnelheid van 70 km/u. Voor de rest zijn er maximumsnelheden.

Liever een duts die ik kan voorbijsteken waar veilig dan vrachtwagens met buitenlandse nummerplaten of tractoren met overbeladen aanhangers (uiteraard geen net over zodat er zand of stenen kunnen vanaf vallen) die aan die snelheden rijden.
Ik jaag mij toch meer op in die duts.
Dat is echt volk dat in mijn ogen gewoon met de bus moet gaan.
Vrachtverkeer en landbouwverkeer kunnen en mogen niet sneller waardoor ik mij er minder in opjaag.

Maar als je gehaast bent is het altijd wat, dat is waar.

postnl die zegt om 19.00 uur afgeleverd te hebben doch niks gezien of gehoord =/

Zou hier aan kunnen liggen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan