Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik het nog nooit zo'n goed feestje gehad dan.Als ge echt een goed feestje gehad hebt, heb je beiden zonder te weten waarom!
Ik gelukkig ook niet. De pijn situeert zich altijd ter hoogte van het hoofd.Ik het nog nooit zo'n goed feestje gehad dan.
Factuur doorspelen aan verhuurder tenzij hij u een attest van onderhoud kan bezorgen dat geldig was bij aanvang huur.Het houdt gewoon écht niet op de laatste dagen.
Ik huurde voor 1 jaar, maar zelf dan moest ik nog verplicht mijn boiler laten ontkalken.
Enfin, die mens is hier nu, en heel de WC is zo smerig als iets omdat dat ding blijkbaar nog nooit is onderhouden.
Het is verdomme al een schande dat ik dit moet laten doen voor 1 jaar huur en dat dit!!! Die mens is al veel langer bezig dan voorzien hierdoor, dus ik zal het nog eens extra voelen in mijn portefeuille ook waarschijnlijk! Het houdt maar niet op de laatste dagen!!!
En mijn verhuurder zal zich er wel weer uitkletsen zoals gewoonlijk.
Er nu me nog te druk in maken heeft ook geen zin, want binnen 2 maand ben ik hier toch weg, maar het is wel nu dat ik ermee zit!
![]()
Toch geen Kerstland zeker? Racist!winterland.. en dat een maand voor de winter officieel begint. Ze hadden een betere naam kunnen kiezen.
Ik overweeg mij terug uit te schrijven bij de Ge Zijt Van [onze gemeente] groep. Het wordt me wat teveel.
Drama van dit weekend is iemand die een overgevoelige hond heeft. Dat beestje wordt blijkbaar angstig van het knalwerk bij DOVO. Bij ons ligt het grootste wapendepot van het land en zit daarnaast ook het hoofdkantoor van DOVO. Woensdag is hier dus knaldag waarop men alle munitie en explosieven vernietigd die daartoe bestemd zijn.
Dat hondje zit dus op woensdagen in de kelder en die vrouw post daar nu over. Je kan je wel inbeelden hoe beschaafd het er aan toe gaat...

Het houdt gewoon écht niet op de laatste dagen.
Ik huurde voor 1 jaar, maar zelf dan moest ik nog verplicht mijn boiler laten ontkalken.
Enfin, die mens is hier nu, en heel de WC is zo smerig als iets omdat dat ding blijkbaar nog nooit is onderhouden.
Het is verdomme al een schande dat ik dit moet laten doen voor 1 jaar huur en dat dit!!! Die mens is al veel langer bezig dan voorzien hierdoor, dus ik zal het nog eens extra voelen in mijn portefeuille ook waarschijnlijk! Het houdt maar niet op de laatste dagen!!!
En mijn verhuurder zal zich er wel weer uitkletsen zoals gewoonlijk.
Er nu me nog te druk in maken heeft ook geen zin, want binnen 2 maand ben ik hier toch weg, maar het is wel nu dat ik ermee zit!
![]()
Ne mens mag al geen purist meer zijn hier zeg. Kerstland zou beter zijn , toch?Toch geen Kerstland zeker? Racist!
Ik was er vrijdagavond, het was er heel rustig.Zostraks even over Winterland gewandeld hier in Hasselt.
Toch opvallend kalm daar.
Herfstland misschien?winterland.. en dat een maand voor de winter officieel begint. Ze hadden een betere naam kunnen kiezen.
los daarvan vind ik de locatie ook niet echt top. ik zou er niet naartoe gaan (geen enkele eindejaarsmarkt dit jaar helaas, net als vorig jaar). Raar want Hasselt is imo de gezelligste stad van vlaanderen.
Het is nog geen kerst ook he.Ne mens mag al geen purist meer zijn hier zeg. Kerstland zou beter zijn , toch?
Misschien is we-moeten-iets-verzinnen-om-de-mensen-buiten-te-krijgen-in-deze-koudere-donkerdere-dagen-om-hun-leeg-te-roven-fest een betere benaming, maar dat verkoopt niet zo goed?
Herfst is herfst volgens arbitraire regels door de mens opgelegd om het daarna winter te noemen. Hiep hiep hiep, hiepocriet.
(Al bezoek ik wel graag zo een market, dat gezegd zijnde)
Zostraks... Ehh?Zostraks even over Winterland gewandeld hier in Hasselt.
Toch opvallend kalm daar.

Zostraks... Ehh?![]()
Ja, vervoeging van DaarseffesZostraks... Ehh?![]()
Waarom bevatten rekeningen en facturen anno 2021 nog steeds niet standaard een qr-code die je gewoon kan scannen met je banking app? Nee, je moet als een holbewoner handmatig een rekeningnummer en mededeling intypen om die nadien 5 keer na te lezen om te kijken of je geen fout hebt gemaakt.
Die groepen zijn hilarisch, tenzij je de exisitentiële horror bekruipt dat er dus echt een groot deel van de mensen zo zijn. Mijn all-time winner is moeilijk te kiezen, maar ik denk dat ik ga voor de discussie over "klappen voor de zorg" tijdens de eerste lockdown.Ik overweeg mij terug uit te schrijven bij de Ge Zijt Van [onze gemeente] groep. Het wordt me wat teveel.
Drama van dit weekend is iemand die een overgevoelige hond heeft. Dat beestje wordt blijkbaar angstig van het knalwerk bij DOVO. Bij ons ligt het grootste wapendepot van het land en zit daarnaast ook het hoofdkantoor van DOVO. Woensdag is hier dus knaldag waarop men alle munitie en explosieven vernietigd die daartoe bestemd zijn.
Dat hondje zit dus op woensdagen in de kelder en die vrouw post daar nu over. Je kan je wel inbeelden hoe beschaafd het er aan toe gaat...
Waarom bevatten rekeningen en facturen anno 2021 nog steeds niet standaard een qr-code die je gewoon kan scannen met je banking app? Nee, je moet als een holbewoner handmatig een rekeningnummer en mededeling intypen om die nadien 5 keer na te lezen om te kijken of je geen fout hebt gemaakt.
Oeps