Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
winterland.. en dat een maand voor de winter officieel begint. Ze hadden een betere naam kunnen kiezen.

los daarvan vind ik de locatie ook niet echt top. ik zou er niet naartoe gaan (geen enkele eindejaarsmarkt dit jaar helaas, net als vorig jaar). Raar want Hasselt is imo de gezelligste stad van vlaanderen.

Ik overweeg mij terug uit te schrijven bij de Ge Zijt Van [onze gemeente] groep. Het wordt me wat teveel.

Drama van dit weekend is iemand die een overgevoelige hond heeft. Dat beestje wordt blijkbaar angstig van het knalwerk bij DOVO. Bij ons ligt het grootste wapendepot van het land en zit daarnaast ook het hoofdkantoor van DOVO. Woensdag is hier dus knaldag waarop men alle munitie en explosieven vernietigd die daartoe bestemd zijn.

Dat hondje zit dus op woensdagen in de kelder en die vrouw post daar nu over. Je kan je wel inbeelden hoe beschaafd het er aan toe gaat...

Het houdt gewoon écht niet op de laatste dagen.

Ik huurde voor 1 jaar, maar zelf dan moest ik nog verplicht mijn boiler laten ontkalken.
Enfin, die mens is hier nu, en heel de WC is zo smerig als iets omdat dat ding blijkbaar nog nooit is onderhouden.

Het is verdomme al een schande dat ik dit moet laten doen voor 1 jaar huur en dat dit!!! Die mens is al veel langer bezig dan voorzien hierdoor, dus ik zal het nog eens extra voelen in mijn portefeuille ook waarschijnlijk! Het houdt maar niet op de laatste dagen!!!
En mijn verhuurder zal zich er wel weer uitkletsen zoals gewoonlijk.

Er nu me nog te druk in maken heeft ook geen zin, want binnen 2 maand ben ik hier toch weg, maar het is wel nu dat ik ermee zit!

:wallbash:
Factuur doorspelen aan verhuurder tenzij hij u een attest van onderhoud kan bezorgen dat geldig was bij aanvang huur.

Ik overweeg mij terug uit te schrijven bij de Ge Zijt Van [onze gemeente] groep. Het wordt me wat teveel.

Drama van dit weekend is iemand die een overgevoelige hond heeft. Dat beestje wordt blijkbaar angstig van het knalwerk bij DOVO. Bij ons ligt het grootste wapendepot van het land en zit daarnaast ook het hoofdkantoor van DOVO. Woensdag is hier dus knaldag waarop men alle munitie en explosieven vernietigd die daartoe bestemd zijn.

Dat hondje zit dus op woensdagen in de kelder en die vrouw post daar nu over. Je kan je wel inbeelden hoe beschaafd het er aan toe gaat...

5272FA97-7526-4799-97DD-ACB35CAA7D87.jpeg

😂😂😂

Het houdt gewoon écht niet op de laatste dagen.

Ik huurde voor 1 jaar, maar zelf dan moest ik nog verplicht mijn boiler laten ontkalken.
Enfin, die mens is hier nu, en heel de WC is zo smerig als iets omdat dat ding blijkbaar nog nooit is onderhouden.

Het is verdomme al een schande dat ik dit moet laten doen voor 1 jaar huur en dat dit!!! Die mens is al veel langer bezig dan voorzien hierdoor, dus ik zal het nog eens extra voelen in mijn portefeuille ook waarschijnlijk! Het houdt maar niet op de laatste dagen!!!
En mijn verhuurder zal zich er wel weer uitkletsen zoals gewoonlijk.

Er nu me nog te druk in maken heeft ook geen zin, want binnen 2 maand ben ik hier toch weg, maar het is wel nu dat ik ermee zit!

:wallbash:

Ik snap dat dit voor jou niet leuk is, maar die mens mag dat zonder onderhoudsattest van die ketel van max. 6 maand oud gewoon niet verder verhuren. Dus dat is wel de normale gang van zaken en staat meestal ook gewoon in het contract bepaald dat de huurder dit bij uittreden moet voorleggen.

Toch geen Kerstland zeker? Racist!
Ne mens mag al geen purist meer zijn hier zeg. Kerstland zou beter zijn , toch?
Misschien is we-moeten-iets-verzinnen-om-de-mensen-buiten-te-krijgen-in-deze-koudere-donkerdere-dagen-om-hun-leeg-te-roven-fest een betere benaming, maar dat verkoopt niet zo goed?

Herfst is herfst volgens arbitraire regels door de mens opgelegd om het daarna winter te noemen. Hiep hiep hiep, hiepocriet.

(Al bezoek ik wel graag zo een market, dat gezegd zijnde)

Zostraks even over Winterland gewandeld hier in Hasselt.
Toch opvallend kalm daar.
Ik was er vrijdagavond, het was er heel rustig.
Bij de opening was het wel wat drukker hoorde ik, maar later op de avond was het dus heel rustig.
winterland.. en dat een maand voor de winter officieel begint. Ze hadden een betere naam kunnen kiezen.

los daarvan vind ik de locatie ook niet echt top. ik zou er niet naartoe gaan (geen enkele eindejaarsmarkt dit jaar helaas, net als vorig jaar). Raar want Hasselt is imo de gezelligste stad van vlaanderen.
Herfstland misschien?

Wat is er mis met de locatie? Ik denk niet dat ze in Hasselt een betere locatie kunnen vinden?
Het is met cst en mondmasker en het is buiten. Op cafe of in een restaurant is in dat opzicht dan "gevaarlijker" om een covid besmetting op te doen.

Ne mens mag al geen purist meer zijn hier zeg. Kerstland zou beter zijn , toch?
Misschien is we-moeten-iets-verzinnen-om-de-mensen-buiten-te-krijgen-in-deze-koudere-donkerdere-dagen-om-hun-leeg-te-roven-fest een betere benaming, maar dat verkoopt niet zo goed?

Herfst is herfst volgens arbitraire regels door de mens opgelegd om het daarna winter te noemen. Hiep hiep hiep, hiepocriet.

(Al bezoek ik wel graag zo een market, dat gezegd zijnde)
Het is nog geen kerst ook he.

Waarom bevatten rekeningen en facturen anno 2021 nog steeds niet standaard een qr-code die je gewoon kan scannen met je banking app? Nee, je moet als een holbewoner handmatig een rekeningnummer en mededeling intypen om die nadien 5 keer na te lezen om te kijken of je geen fout hebt gemaakt.

Waarom bevatten rekeningen en facturen anno 2021 nog steeds niet standaard een qr-code die je gewoon kan scannen met je banking app? Nee, je moet als een holbewoner handmatig een rekeningnummer en mededeling intypen om die nadien 5 keer na te lezen om te kijken of je geen fout hebt gemaakt.

Hoogstwss als extra veiligheid voor de echte holbewoners in de maatschappij die elke fraudulueuze link volgen.

Die groepen zijn hilarisch, tenzij je de exisitentiële horror bekruipt dat er dus echt een groot deel van de mensen zo zijn. Mijn all-time winner is moeilijk te kiezen, maar ik denk dat ik ga voor de discussie over "klappen voor de zorg" tijdens de eerste lockdown.

Je moet weten, in straat X werd toch duidelijk meer geklapt dan in straat Y. Allez ik wil niets insinueren, maar waarschijnlijk zit straat Y gewoon vol met bruin mannen. En dat volk heeft geen respect voor onze maatschappij mijnheer!

(dat er misschien mensen wonen die 's avonds (in de zorg) werken leek niemand te overwegen)

Ik heb al een paar keer meegemaakt dat er wel een code opstaat, die je dan niet kan scannen wegens problemen met de resolutie of misschien resizen, geen idee.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan