Zoveel heb ik nu toch niet gekochtYup.
Gok dat ik 4 kilo chocolade bij had.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zoveel heb ik nu toch niet gekochtYup.
Gok dat ik 4 kilo chocolade bij had.

Elentriek dat al een uur af ligt in half Gent. SCHANDE
Komt die aan in Hasselt vanuit Genk om 28 min na het uur normaal, heeft die al +5 min vertraging en dan hopla '' vertrek te bevestigen'' nadat die aankwam in Hasselt en het duurde uiteindelijk 15 min voor die vertrok, dus was al bijna 13u toen die vertrok ipv 12u28.

Kan gebeuren ja, was een technisch probleem met de ''locomotief'' en moest blijkbaar opnieuw opgestart worden of zo iets.Dik klote natuurlijk.. maar als een de trein tussen Genk en Hasselt, zo'n kort traject, al 5 minuten vertraging heeft, is er meestal iets serieus mis![]()
Ik zag het ook in de Colruyt vandaag, nog even en die zaken liggen er gewoon het hele jaar door.In de winkels staan al chocolade paashazen. Wtf.
Ik heb al jaren niet meer met de trein gereisd, maar nam vroeger geregeld de trein Sint-Truiden - Hasselt of soms tot Genk en de keren dat die op tijd was kan ik op 1 hand tellen. Had heel vaak een vertraging van 5 tot 15 minuten en dat op zo een kort stuk.Dik klote natuurlijk.. maar als een de trein tussen Genk en Hasselt, zo'n kort traject, al 5 minuten vertraging heeft, is er meestal iets serieus mis![]()
Côte d'Or chocolade was in de reclame. Heb mij daar een voorraadje van ingeslagen.
Nog altijd stukken beter dan die figuurtjes en dergelijke. .
Disclaimer: Misschien is het bij u helemaal niet relevant, en zijn er effectief problemen. Ik ben geen dokter.Dat mijn concentratie precies echt helemaal naar de kloten is. Ik kan mij gewoon niet meer concentreren om iets te studeren of iets te lezen, zelfs bij de meeste games en films ben ik constant afgeleid en aan het wegdromen. Echt verschrikkelijk :/
Iemand ervaring met medicatie hiervoor?
Zeer herkenbaar. Hoeveel ik op mijn gsm zit tijdens tv kijken, alsof tv kijken op zich niet genoeg meer is..Dat mijn concentratie precies echt helemaal naar de kloten is. Ik kan mij gewoon niet meer concentreren om iets te studeren of iets te lezen, zelfs bij de meeste games en films ben ik constant afgeleid en aan het wegdromen. Echt verschrikkelijk :/
Iemand ervaring met medicatie hiervoor?

Zeer herkenbaar. Hoeveel ik op mijn gsm zit tijdens tv kijken, alsof tv kijken op zich niet genoeg meer is..
Smartphones en alle info van de wereld op da schermpje is toch maar een vergiftigd "geschenk" in feite. Soms handig ja, maar meestal een blok aan uw been.
De eerste stap is al enkele weken terug gezet bij mij: byebye Facebook, maar BG forum om de 10 minuten checken is even erg natuurlijk![]()

er is zo al eens een kuismadam gestorven: base en zuur (ik dacht javel en ontkalker) in de wc-pot, ergo giftige gassen en gedaan met de madamVanmiddag de badkamer wa aan 't poetsen. Snel, snel willen doen en dan 2 verschillende producten gemengd op de tegels.
Mee dat ik dat 2de product uitwreef over de tegels waar 't ander nog ophing pakte dat direct op mijne adem.
Sindsdien zo een klopke gekregen en al heel de namiddag zodat afwezig.