Ja en het zal met die hoge energieprijzen ook wel een aardige besparing opleveren zeker?Ik vind dat magnetisme wel handig tijdens het koken.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja en het zal met die hoge energieprijzen ook wel een aardige besparing opleveren zeker?Ik vind dat magnetisme wel handig tijdens het koken.
Als ze mij op mijn veertigste nog een jongere noemen, zou ik dat toch in de glimlachthread posten.Dat ze bij haar kar moest blijven en dat het door jongeren zoals haar was dat er corona was.
Ik ben mijn eigen inductievuur jong!Ja en het zal met die hoge energieprijzen ook wel een aardige besparing opleveren zeker?
Als ze mij op mijn veertigste nog een jongere noemen, zou ik dat toch in de glimlachthread posten.
Dat was mijn introductie tot The Doors, haha! Ik vond het wel goed en ik heb later een best heftige The Doorsperiode gehad. Luister ik nog altijd zéér graag naar.

Die horen dat niet meer en met hunne bibber erbij voelen ze het ook al niet meer!Een groepke bommas die hier 2 keer achteruit tegen ne auto rijdt bij het inrijden dat ik het tot boven hoor.
Stappen gewoon uit en gaan door alsof er niks gebeurd is.
Ervaringsdeskundige?Die horen dat niet meer en met hunne bibber erbij voelen ze het ook al niet meer!

Mijn oma was ook zo. Toen ze +90 was, noemde ze zeventigjarige mensen snotneuzen.Aan die vent te zien was iemand van vooraan in de 80 ook een jongere
Klachten over mijn gehoor?Ervaringsdeskundige?![]()

de jeugd éDie horen dat niet meer en met hunne bibber erbij voelen ze het ook al niet meer!

Vorige week zondag rijdt er zo een bomma plots haar oprit op terwijl ik afkom met de fiets. Alle remmen toe, driftend haar oprit op en daar uiteindelijk toch nog gevallen.Een groepke bommas die hier 2 keer achteruit tegen ne auto rijdt bij het inrijden dat ik het tot boven hoor.
.Lol zo heb ik hier onlangs ook pas één gehad.Ja sommige oudere mensen zijn echt een gevaar op de weg. Op een voorrangsweg zo ook eens alles mogen toegooien omdat er een bomma uit een zijweg komt gereden. Ze stond al een stukje op de baan. Ik gooi alles toe, claxonneer en gebaar van WTF? Die bekijkt mij beetje vreemd, steekt haar hand op precies om mij te bedanken en rijdt dan gewoon verder.
Ge moet er meer filmen voor TikTokEen groepke bommas die hier 2 keer achteruit tegen ne auto rijdt bij het inrijden dat ik het tot boven hoor.
't Was te lang geleden.Moest volgens mij mocht ik zelfs een treinhoorn als sirene hebben dan nog wist ze van de wereld niet.Lol zo heb ik hier onlangs ook pas één gehad.
Een geparkeerde auto op haar rijvak dus ze moet stoppen, komt toch gewoon doorgereden.
Ik claxoneer en gebaar ook naar die auto en dat ze moet stoppen
Die claxoneert terug, wuift naar mij en rijdt gewoon verder.
@straight_six geen blauw zwaailicht op uwe helm?
Ge moet er meer filmen voor TikTok't Was te lang geleden.
Trouwens briefke gestoken of zo?

spijtig dat mijn grootouders al gestorven zijn, ik zag hier anders wel een interessant dating tactiek in.Ja heb daar ni altijd tijd voor
Ja had papierke gestoken
Die mens was heel content, zijn dochter is mij gaan volgen op IG (geen idee hoe ze daar bij uitgekomen is) en had ook gestuurd dat em echt blij was![]()