Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een groepke bommas die hier 2 keer achteruit tegen ne auto rijdt bij het inrijden dat ik het tot boven hoor.
Stappen gewoon uit en gaan door alsof er niks gebeurd is.

Ik kom daarstraks thuis en merk dat er iets fameus rammelt aan de binnenkant van mijn achterdeur.
Great, is nog maar 2 jaar oud :sop: .

Ontsteking aan de linker duim ( niet dominante hand ) aan gewricht dichts bij je nagel (als er iemand de naam weet, please enlighten me --> too lazy), kom ik voor advies bij dokter: ahja das van al da gamen é, kzou dat toch stoppen... :headshake: de jeugd é

Kben 39j, ik game super sporadisch nog...made me feel old af

Een groepke bommas die hier 2 keer achteruit tegen ne auto rijdt bij het inrijden dat ik het tot boven hoor.
Stappen gewoon uit en gaan door alsof er niks gebeurd is.
Vorige week zondag rijdt er zo een bomma plots haar oprit op terwijl ik afkom met de fiets. Alle remmen toe, driftend haar oprit op en daar uiteindelijk toch nog gevallen.

Ze parkeert haar auto in de garage, haalt haar taartje uit de auto. Kijkt eens naar mij op de grond en zegt " je lag daar plots" ik: "wtf? Ja natuurlijk. Had ik doorgereden dan lag ik door je zijruit, daarom lag ik er plots!" zij reageert niet en poortje dicht en weg.

Snamiddags nog geweest om mijn vest te laten vergoeden en ze wist niet meer dat het gebeurd was.. Best dat haar zoon er was en hij alles geregeld heeft..

Dat zijn er dus die je voor dood zouden achter laten naast de weg en totaal niet beseffen met wat ze bezig zijn.

Ja sommige oudere mensen zijn echt een gevaar op de weg. Op een voorrangsweg zo ook eens alles mogen toegooien omdat er een bomma uit een zijweg komt gereden. Ze stond al een stukje op de baan. Ik gooi alles toe, claxonneer en gebaar van WTF? Die bekijkt mij beetje vreemd, steekt haar hand op precies om mij te bedanken en rijdt dan gewoon verder :wtf:.

Ja sommige oudere mensen zijn echt een gevaar op de weg. Op een voorrangsweg zo ook eens alles mogen toegooien omdat er een bomma uit een zijweg komt gereden. Ze stond al een stukje op de baan. Ik gooi alles toe, claxonneer en gebaar van WTF? Die bekijkt mij beetje vreemd, steekt haar hand op precies om mij te bedanken en rijdt dan gewoon verder :wtf:.
Lol zo heb ik hier onlangs ook pas één gehad.
Een geparkeerde auto op haar rijvak dus ze moet stoppen, komt toch gewoon doorgereden.
Ik claxoneer en gebaar ook naar die auto en dat ze moet stoppen

Die claxoneert terug, wuift naar mij en rijdt gewoon verder.

@straight_six geen blauw zwaailicht op uwe helm?

Lol zo heb ik hier onlangs ook pas één gehad.
Een geparkeerde auto op haar rijvak dus ze moet stoppen, komt toch gewoon doorgereden.
Ik claxoneer en gebaar ook naar die auto en dat ze moet stoppen

Die claxoneert terug, wuift naar mij en rijdt gewoon verder.

@straight_six geen blauw zwaailicht op uwe helm?
Moest volgens mij mocht ik zelfs een treinhoorn als sirene hebben dan nog wist ze van de wereld niet.

Ge moet er meer filmen voor TikTok :angry: 't Was te lang geleden.

Trouwens briefke gestoken of zo?

Ja heb daar ni altijd tijd voor 🤣
Ja had papierke gestoken

Die mens was heel content, zijn dochter is mij gaan volgen op IG (geen idee hoe ze daar bij uitgekomen is) en had ook gestuurd dat em echt blij was 😁

Ja heb daar ni altijd tijd voor 🤣
Ja had papierke gestoken

Die mens was heel content, zijn dochter is mij gaan volgen op IG (geen idee hoe ze daar bij uitgekomen is) en had ook gestuurd dat em echt blij was 😁
spijtig dat mijn grootouders al gestorven zijn, ik zag hier anders wel een interessant dating tactiek in.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan